szijasztok helpppp
honan tom meg hogy hosszú vagy rövid blokos a robim, am aprilia sr 50 www minerelli .......... csak azért mert veném a polini eco kitt vari szetet és nem tom mi a rák (minek enyi variácio LC AC hosszu rövid )
Szia!Most raktam fel a kipuffot,nemrég hozta a postás.elkeveredett a csomag azért csak ma ért ide,mondom nagyszerű
Azt szeretném kérdezni tőled,hogy volt a dob tömve gyapottal,vagy most mi van benne, a gyári anyag?
jövőhéten festem de gondoltam addig is megkérdezem.Elég brutális hangja van.Neked mekkora görgők voltak a mociban mikor használtad?
Köszi a cuccot,kár,hogy a hengerszettet nem tudtam megvenni hozzá, úgy lett volna teljes a tuningom,de ami késik nem múlik gyűjtöm a lóvét a 70es szettre
károsodást nem csinál,de mivel nyitottabb lesz ezáltal a kipufogó, ezért nagyobb lesz az a fordulatszám ahol le tudja adni a legnagyobb teljesítményt a moci.tehát egy kicsit erőtlenebb lesz a motor kisebb fordulaton.ugyanaz mintha felteszel egy sportkipufogót,de a hajtáson nem változtatsz,a kuplung alacsony fordulaton kinyit nem tud kipörögni normálisan...de még így is 2x jobb lesz mint telerakodva kosszal
most nincs naon rá keret... ha mégis kivenném a kipufobol a fojtást de nem cseréélnék görgöket meg kuplungot ,akkor az nagymértékű károsodást jelenten vagy csak hasztalan lenne? maradjak a kiégetésnél?
a kibelezéssel óvatosan,mert ha kiszeded a fojtásokat belőle,megváltozik a motor öblítése,ami nem gond csak kicsit át kell hangolni a hajtást,könnyebb görgők,erősebb kuplungrugók...
köszönöm, fater nemhisztbenne h a kipu.-valkellene vmit csinálni:)
vele ellentétben én igen de nemakarom emgsérteni...:D akkor a kiput szitvágatom ugyis kikellbelezni.
Minden jót és köszi az eddigi türelmes és már már gyors segitséget
Osztom Mörfi véleményét mivel a levegőszűrőd napfényt sem látott, nemhogy levegőt,tuti kapta az anyagot rendesen,a kipuf meg teli van olajjal,amit nem csodálok mert az arol 2t-t nem ezekbe a motorokba találták ki...(nem ég el rendesen)légszűrőt pucold ki alaposan(a lyukat azért fúrta rajta a ***** nem minősítem,hogy morgósabb legyen a hangja szerintem,biztos nem hallott még a sportlégszűrőről )
Lyukat,valamivel ragaszd be,motorozz vele vagy 50km-t, kell egy kis idő mire kidolgozza az olajat.
ha még mindig füstöl akkor a kipufogót is ki kell pucolni...vannak erre módszerek,valaki meghajtja,valaki szétvágja és kiégeti,van aki vesz rá másikat,döntsd el neked melyik a szimpatikus.
Nemrég csináltam egy motort(nem sr) annak is ilyen gondja volt,hogy a kipufogó teli volt rakodva,az is fújta vissza a porlasztó felé a benzint,nem szívta.Mellékesen nem is pörgött rendesen.ok-okozat...
Ha tocsog a benzinben a gyertya, akkor membrán gondja van,a porlasztó előtti csonkot,ha leveszed az alatt van a membrán.de ha xar a gyertya és a szikra magyar népmesét játszik (hol volt,hol nemvolt ) attól is lehet.
Sziasztok!
Reggel elindultam a város felé és megállítottak a rend éber őrei sima ellenőrzésre. Nem is volt baj mert nem mértek sebességet
Viszont a mocit utána nem tudtam beidítani, és el kellett tolnom egy nem túl közeli autószervízig h kivegyék a gyertyát mert arra gondoltam beköpte. Tiszta gyertya vissza, indítás semmi. Az önindító eleinte ritka puffogással de működik. Otthagytam egyik boltnál, holnap kénytelen leszek betolni a belvárosi szerelőhöz. De azért érdekelne mibaja lehet.
Amúgy 8as NGK gyertyám van és soxor locsog a folyadékban... HELP
A fehér gyertya a koplaló vagy vizet ívó motor jele, a gyertya sötét barnás fekete akkor dús keverék, jól beáállított karbi őz barna gyertya színt produkál. Persze ezekhez megfelelő hőértékű gyertya és üzem meleg motor kell.
ha tiszta a szűrőd és alapra állítottál mindent akkor menj vele motorozni kb fél órán keresztül minden felé hagy dolgozza ki magát. Persze a kipuff is tele lehet retekkel mivel koszos szűrő miatt állandó dús keveréket kapott. Hajtsd meg ésszerű határokon belül.
A füst színe és a gyertya is elárulja hogy mi a baja.Ha fehér a fust akkor inkább benzinből kaphat sokat ezért segíthet a levegő csavar vagy a szivatóval van gond esetleg hullára kopott a mocc ezért is szokott füstölni.Ha sűrű feketés a füst és olajos a gyertya akkor van túl sok olaj.Szerintem szervíz és átnézés.
A levegő csavart 1.5-2 fordulat ki , ez alap beállítási érték . A másik csavar az alapjárati csavar ,beindítod és elkezded hajtani befelé mindjárt rájössz mi is történik.
Az oil szivattyú pedig úgy nem romlik el hogy több oilt nyomna, inkább keveset, ezért szokott megragadni a dugó. A levegőszűrő pedig azért tocsog a dzsuvába mert a gazdája nem törődött vele. Gyanítom hogy olasz bontó szökevény ez is.
hali
igen nekem megjavult a füstölés hála / öcsi 78 nak / hát csak annyi volt hogy a levegöcsavart kijjebb tekertem és megjavult az/ enyém viszon alapjáraton megszitta magát azonnal / nemvolt totál becsavarva de most ugy kb szintesen van a süjjesztett csavar a karbi falával mivel az a levegő. na sok sikert üdv.
Köszönöm szépen! máris kiprobálom, ... az a cucc ami az olajat adagolja elromlik akkor keverhet tulsokat nem? mert ha nem lessz beállitással jo a motor és füstölnifog azthiszem kiprobálom a tankba olajat modszert amit javasoltak ettöl am nemelsz baja?
AC= air cooled= léghűtéses
LC= liquid cooled= vízhűtéses
És ha minarelli blokkod van akkor hosszú ennyi.