Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Egy röpke 150 km utàn.....
Köszönöm a segítségedet! Xenont gondoltam hátha aval jobb lesz nem szeretném szét farikcsálni a lámpát. A 125-ös lámpát ajánlották még.
2x10W power led + hűtő alutömb + áramgenerátor IC. Viszont durván szét kell faragni a lámpa hátulját, így csak akkor fogj bele ha van kézügyességed. A végeredmény vetekszik a xenonnal.
Értem én.
Sziasztok!
Valaki alakított már át első lámpát hogy legyen valami értelmes világítás az SR-en?
Visszatenni nehezebb volt mint leszedni
Nem nagyon merem erővel nyomkodni, mert nincs tapasztalatom mennyire könnyen sérülnek az alkatrészek, így megszenvedtem vele míg rendesen felment. Azt meg nem tudom, hogy szabad e kenegetni grafitzsírral vagy motorolajjal...
Köszi mindenkinek a segítséget ennél az igencsak komoly műveletnél :D
Lehet velem értelmesen beszélgetni,de látom hogy nem érted a mondandóm lényegét. Akkor kifejtem: Ez előtti hozzászólásommal azt akartam kifejezni, hogy motorozásaim során, mivel minden ember halandó, elkerülhetetlen az hogy soha ne felejtsem rajta a gyújtást a motoron.(Átalakított ditechről beszélek) Na mármost ezt a mutatványt elég eljátszani mondjuk 3-szor ami önmagában nem egy nagy szám ès máris ott tartok az általad adott árak alapján hogy 3x12ezer=36ezer és ez még csak az elektronika. Arról már nem is beszélve, hogy a karbis motor utàna alaphangon fog enni minimum 4litert a ditechel szembeni 2-hez képest. Így meg tudom hogy minden jó rajta, 2liternél soha nem eszik többet és nem kerül 12ezer forintomba ha rajta felejtem a gyujtást.
Ennyi.
Ezeket nem bántásból írtam,ha értelmezed akkor rájössz.
Valamint ha érdekel leírom tételesen hogy melyik alkatrész mennyibe került ès akkor azt is meglátod hogy nem azért nem volt publikus mert olyan sok volt, hanem egyszerűen nem àllt szàndékomba leírni.
Jólvan látom nem lehet veled értelmesen beszélgetni. Nincs gond, betudom ezt a melegfrontnak.
Persze, de ki, milyen hozzáértéssel, hová, miképp. Ezek nem mindegy dolgok.
Sang ! Elkezdődik az új leválasztó tesztje az én gépemen, nem olyan mint az előző, nagyobb és testesebb egy kicsivel de remélem jól vizsgázik ! Mindenesetre remélem jól fog szerepelni !
Tudod, én szeretem rajtahagyni a gyújtást a motoromon.
Olyant kifogni amihez nem volt nyúlva nem igen van.
Még az újabbakban sem......
Vágd le a régit sniccerrel hosszában.
Persze a csatlakozóba ne vágj grandkanyonnyi krátert.
Szóval csak óvatosan.
Vedd le a bilincset, aztán bevágod a csövet hosszában egy papírvágó késsel és kész. A másik megoldás, hogy fogóval ráfogsz a csőre és megmozgatod oldalra (forgatod). Mindíg rátapadnak a gumicsövek a csőcsonkokra és kell egy kis erő a megmozdításukhoz, utána már könnyen lejön.

G.
Köszi a gyors választ és a jótanácsokat.
Autósboltban gondoltam venni ilyen méretre vágott csövet, de most egy kicsit elbizonytalanodtam.
Egyszer már eresztett, akkor csak meg kellett szorítani a bilincset, most viszont mintha kirepedt volna. Inkább lecserélem az egészet csak nem nagyon merem erővel lefeszegetni a benzinpumpáról és injektorról, mert amúgy meglazított bilincsekkel sem akar olyan egyszerűen lejönni mint hittem :)
"Imádom!" És egyébként meg ez a lényeg.
Nem teljesen értem. Zárd össze a csatlakozónál ahol a féklámpakapcsoló van. Világítania kell. Ha nem, akkor kábelhiba. Szerintem.
Üdv. Elvileg az a cső nyomás alatt van, tehát ha lehúzod, akkor kispriccelhet némi benzin, de csak annyi, amennyi a csőben van. De mivel említetted, hogy ereszt a cső, így lehet, nem is fog spriccelni.
Az új csőre figyelj, csakis jó minőségű nyomásálló (20bar!) csövet vegyél, vagy keresd ezügyben miofan társunkat itt a fórumon, tőle még bilincseket is kaphatsz. Olcsóbb benzincsövekkel előfordulhat, hogy kitágulnak a benzintől (?) és a nyomás szimplán ledobja a csonkról a vezetéket, a benzin meg spriccel mindenfelé) Ha levegő megy a rendszerbe, az sem baj, úgyis kidolgozza majd magából.
Hát, nagyjából ennyi.
(Érdekes, hogy Gileránál ez a cső nem bilincsekkel van felfogatva, hanem gyorscsatlakozó szerű "dugókkal")

G.
"közel sem volt annyi összességében, mint egy karbisra átalakítás lett volna" Szóval nem került 12e (gyújtás) + 6-8e (karbi) + 4 (gyújtótrafó)=~24e-be. Ezt meg nem fogod megetetni velem, bocs. Ugyanis ennyiből még az alkatrészek sem jönnek ki. De mindegy is, csak egy kérdés lett volna. De mivel nem "publikus", így gondolom azért nem írod le, mert sok volt.
Sziasztok. Injektoros sr 50. A benzin szivárog az injektor előtt, ki kell cserélnem a benzincsövet.
Ha a szorítógyűrűket kilazítom és lehúzom a kb 20 cm-es kis csövet, akkor a benzin nem fog szivárogni, ugye?
Valamint kell valamire figyelni miközben kicserélem ezt a csövecskét? Levegő ne nagyon kerüljön bele vagy valami ilyesmire. Köszi
Ez érdekelt volna engem is, csak én nem akartam megkérdezni, hogy mire volt szegénynek az a nagy öröm.
Én olyan 30 és 50 közöttre tippelek, a több a piaci ár, a kevesebb a "nagybani" munkára adott kedvezményes ár.
Aztán a fene tudja...
Ez az elsö fék szektorja amibe nem jól müködik hogy állitsam be?
Bele raktam egy új kapcsolót azzal meg nem is világit de jó az is mert ki próbáltam a hátsó fék karnál.
Mivel lett egy olyan motorom, amin tudom hogy MINDEN jó és problémamentes nagyon sokàig, valamint 2 litert se fogyaszt, ezért a válaszom: IGEN, MEGÉRTE!
Az alkatrészek ára nem publikus, de maradjunk annyiban, hogy közel sem volt annyi összességében, mint egy karbisra átalakítás lett volna, amit hozzáteszek nem is csináltattam volna, hanem akkor már karbisat vettem volna helyette. De nekem ditech kellett és így is akarom használni! Imádom!
Ha most működik mindkettő, akkor hagyd úgy. Egyébként be kellene állítani. Másik verzió hogy úgy van bekopva hogy a másik fékkar kicsit másképp nyomja.