"cserélve lett: benzinpumpa,nyomástartó szelep, levegő injector,gyertya, benzincső, üzemanyagszint jeladó, hátsó kerékben volt egy szög, és gyujtás alaplap is." Nézd ha neked ez megérte... Lehet tudni mennyi az annyi vagy az titok? Persze nem a munkadíjra vagyok kíváncsi, mert az nézőpont kérdése, csak az alkatrészek ára érdekelne.
Féklámpa kapcsolóval van gondom a jobb oldali első fék kapcsolója csak teljes behúzva világit át raktam a hátsó fék kapcsolójába ott meg müködik a féklámpa kapcsoló.
Mi lehet a hiba ilyenkor?
Nekem volt, egy a baj veluk, hogy egy motorhoz ugy is hozza kell nyulni elobb-utobb, de mig a karbishoz atlagban ugy ahogy megvan a szakertelem mindenhol, ehhez nincs, es minden megbosszulja ha ekecselve nyulnak hozza, de ez kulonosen. En is lepukkantat vettem, megcsinaltam, ment ket evig es eleg is lett belole. Most karbisra atteve megy jatszos motorkent, mert helyette fomotorkent egy 4T, de megint mondom, ha nem barmoljak szerintem jo motor a Ditech.
Én is sokat gondolkodtam,hogy injektorost veszek.
De így olvasva a fórumot örülök,hogy nem olyant vettem.
Használni akarom nem szerelni.
Így karbisat vettem.
2 hónapja van meg,azóta 450km mentem vele.
Csak húzni kell neki.
Szia! Annyira nem sok minden
Megkímélt állapotban, idősebb tulajtól vettem........
Szóval: vásárlás után persze már otthonaz első pár kmen leállt. Benzin leenged,legalábbis az annak tűnő vmi. A színe sárga volt és az állaga enyhén szólva darabos....Új benzinnel felönt,de már késő....Mindent szétcseszett. Ezután találtam rá a benzinpumpa miatt Miofanra és utána lett elszàllítva hozzá az egész motor. Röviden: cserélve lett: benzinpumpa,nyomástartó szelep, levegő injector,gyertya, benzincső, üzemanyagszint jeladó, hátsó kerékben volt egy szög, és gyujtás alaplap is. Valamint beépítèsre került Miofan által a vízleválasztó. Dióhéjban ennyi
Kész a paripa :):):) Nagyon köszi Petinek a választást és az előmunkálatokat, Miofannak pedig a szakértelmét, kitartását, megszállottságát és elhivatottságát a ditech irànt! K..va jó lett! A vízleválasztó tökéletesen teszi a dolgát, ahogyan a kész motor is! :) Mindezt 2literes fogyasztással se! :D
Az biztos hogy a ditech innentől még motorozok marad!
Mégegyszer nagyon köszi mindenkinek de főleg Miofan MESTER-nek a rengeteg munkát és szakértelmét hogy vègre egy minden körülmények között megbízható DITECHem lett! Tisztelet!
A benzinpumpa, nem 1,5barral nyom többet, hanem 2,5 barral.
Ez a gyűrűzés utána gyertya kép, gyári CPR8E gyertyával.
Én sem kötekedés képpen írom ezeket.
Igen, de igy megkapod a lehetseget, hogy barmikor lekapcsold ha valamiert szukseg lenne ra. Szerintem raadasul egy rele beepitese tobb gond, tobb kabelezes, es lehet vackolni amig a relet belovod. De ezen tulmenoen a gyarban gondolom nem veletlenul alakitottak ki a helyet.
Hiába vennék kapcsolót, megnéztem nincs a takaró mögött csatlakozó. Mindenképp kábelezni,mókolni kell akkor már jobb megoldás a relé szerintem. A kapcsoló sokba kerülhet ha elfelejtem felkapcsolni........
Hát egy pöppet drága, azt hiszem. 7 péz+posta, összerakja és becummanti, mert nem lesz jó. HS meg felújítja és lepróbálja. De persze én sem belevau, de aztán mégis.
Ha 5,5 bart produkált a kompresszor , akkor a benzin nyomás 1,5 barral több tehát 7bar ! Csak hogy a tökéletes üzemi nyomás benzin esetén 8.5 bar akár hogy is számolom a te 5.5 bar kompresszor nyomásod +1,5 bar amivel többet nyom a benzinpumpa csak 7bar ! hogy lesz ebből 8.5 bar üzemi nyomás ami tökéletes ?
Mi lehet a hiba ilyenkor?
De így olvasva a fórumot örülök,hogy nem olyant vettem.
Használni akarom nem szerelni.
Így karbisat vettem.
2 hónapja van meg,azóta 450km mentem vele.
Csak húzni kell neki.
Megkímélt állapotban, idősebb tulajtól vettem........
Szóval: vásárlás után persze már otthonaz első pár kmen leállt. Benzin leenged,legalábbis az annak tűnő vmi. A színe sárga volt és az állaga enyhén szólva darabos....Új benzinnel felönt,de már késő....Mindent szétcseszett. Ezután találtam rá a benzinpumpa miatt Miofanra és utána lett elszàllítva hozzá az egész motor. Röviden: cserélve lett: benzinpumpa,nyomástartó szelep, levegő injector,gyertya, benzincső, üzemanyagszint jeladó, hátsó kerékben volt egy szög, és gyujtás alaplap is. Valamint beépítèsre került Miofan által a vízleválasztó. Dióhéjban ennyi
Az biztos hogy a ditech innentől még motorozok marad!
Mégegyszer nagyon köszi mindenkinek de főleg Miofan MESTER-nek a rengeteg munkát és szakértelmét hogy vègre egy minden körülmények között megbízható DITECHem lett! Tisztelet!
Ez a gyűrűzés utána gyertya kép, gyári CPR8E gyertyával.
Én sem kötekedés képpen írom ezeket.
Üdv