Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A kompresszor nyomás 7bar tökéletes kompresszor esetén !
Kompresszor felújító gyűrűk eladóak. Az összes Piaggio és Morini blokkos injectoros robogóhoz! Vadonatújak, jobb minőségűek mint a gyárilag felhasznált anyag. Nekem a megkopott 4baros nyomásból felújítás és járatás után 5,5bart tudott nyomni, és teljesen megszűnt a gyertya lekormozódás.
Ára: 3500Ft/gyűrű
érd.:atrally@gmail.com
További szépestét mindenkinek
Ditech régebbi nem digitális műszerfalas de gondolom minden más ugyanaz szikra van sőt új gyertya is injektorfejben minden O gyűrű cserélve kint szépen körkörösen porlaszt nem csöpög kompresszor és üzemanyag nyomás oké nyomástartó patron tesztelve az is jó csészéje száraz nincs benn se benzin se kosz dzsuva összerakva nem indul nem is próbál gyertya benzines.
Egyik pillanatról a másikra elment az ereje leállt és azóta nem lehet elindítani már rám sötétedett de holnap mérek rajt kompressziót más tippem már nincs esetleg ha valakinek van szivesen fogadom
Lehet kapni direkt Apriliába való lámpakapcsolót, én is úgy vettem külön. Nem tudom milyen motorod van, hogy mindegyiknek egyforma-e a fejidomja, de nekem direkt volt egy kihagyott hely (vakdugó) oda csak bepattintottam.
Amúgy meg beírod a gugliba, hogy vízleválasztó, a találatok között olyant keresel, ami 10 bar-ig bírja, annak jónak kell lennie. A csatlakozók ilyen kisméretűeknél általában 1/4"-os, annak jónak is kell lennie.
köszönöm, minden világos.
Felülre 1/4-es külső menetes, alulra 1/4-es belső menetes kell!
Amit linkeltél, az megy felülre,
Az alsó meg ilyen:
http://www.ballun.hu/images/te...
http://static.primanet.hu/imag...

(Ezt a fajta vízleválasztót elvileg nem lehet szétszedni, de ha alul és fent megfogod megfeleő villáskulccsal, akkor a kék fedelet le tudod csavarni és a szűrő kivehető belőle, majd szépen vissza lehet csavarni újra.)

G.
Zsaru ! Itt a videó : http://videa.hu/videok/jarmuve...
Szóval 2db ilyen kell?
http://www.ebay.com/itm/1-4-Ma...

Mert hollandist nem nagyon találok.....
Ez a pici elfér jól.
Az egyik vége tiszta ,1/4 NTP "papa -- gumicső"
de a másik vége micsoda? 1/4 közcsavar? És kitekerted így 2db 1/4 "papa -- gumicső" kell vagy 1/4 hollanderes átalakító gumicsőre?

Remélem érthető voltam :)
Elvileg jó ez a vízleválasztó, amit küldtél, csak kell majd hozzá két 1/4 es tömlővéges csatlakozó, hogy a légkompresszor vezetékébe be tudd illeszteni, természetesen csőbilincsekkel. A kis sárga szűrőt kell majd kivenni a belsejéből, a nyomásszabályozót meg szimplán maxra állítod és kész, azt én nem bántanám.
Az meg, hogy benzinálló, vagy sem, nem gond, mert elvileg csak levegő megy keresztül rakta, némi olajos vízzel, ami a tartály alján gyűlik össze.
Az elhelyezésről meg annyit, hogy úgy kell elhelyezni, hogy könnyedén hozzáférj a leeresztő szelephez, amin a trutymót le tudod engedni.
Nekem most ilyen van:
http://albaszerszam.hu/levegoe...
A szűrőt kivettem belőle, ill ferdén van elhelyezve, hogy a leeresztő kerüljön legalulra, így könnyebben kifolyik belőle a cucc.
Egy fontos dolog van az összeszerelésnél, hogy a menetes csatlakozókat teflonszallaggal rakd össze, hogy még véletlenül se eresszen. Én az első alkalommal csak simán becsavartam, aztán kb 2 km után megállt a moci.
Letömítés után már nem volt gond vele.

G.
Ez ugyan levegőre van de lehet bírná a benzint is.
http://epitkezes-kert.vatera.h...

Egyből méri a nyomást is :) , a szabályzó részt ki kell herélni nehogy gond legyen. Kicsit nagy a mérete. Hova fér el ez a mocin függőleges helyzetben?
Ja még egy dolog.
Nincs rajta világítás kikapcsoló. Ez nem tetszik mert az akku így is gyenge pont. Gondoltam teszek egy relét az indítógomb és a test közé, ezzel lekapcsolva a lámpákat indítózáskor. Érdemes megcsinálni?
Ja és nekem is "táncolnak" a mutatók a műszerfalon. Saját kútfőből is a testelés volt az első gondolat :), még nem ellenőriztem de 99% hogy az a baja. együtt mocorog a két óra szép lassan fel meg le :(
Köszi
Hol lehet kapni milyen típusú vízleválasztót?
Más.

Rendeltem injektor tömítő gyűrűket két csomaggal, de az egyik Morini-hez való, nekem meg Piaggio blokkom van. Tudok ezzel kezdeni valamit, vagy küldjem vissza? Mármint másfajta injektorok vannak a Moriniben, mint a Pigiben?
(Még jó, hogy kettőt rendeltem, így legalább az egyiket fel tudom használni)

G?
Nálam is pont így volt, a 40000-ért vásárolt Ditech Gilerával. Szintén csak egy új gyertya kellett bele, azóta eltelt egy év és pont most döglött meg az a gyertya de lehet, hogy a hibás gyertyapipának is köze volt hozzá. Ilyen apróbb kis javítások voltak még, mint pl üzemanyagszint jeladó, hőfokjelző óra (csak le kellett testelni) illetve egy benzinpumpa csere volt, mert a régibe beleszorult egy kis cuclimucli és emiatt nem tartotta a nyomást. Vettem újat (bontottat), de végül a régit is sikerült működőképessé tenni, csak ki kellett pucolni.
Egyébként egy vízleválasztót még érdemes beépíteni, hogy az új gyertya tovább bírja. Olvass vissza itt a fórumon, sok infót találsz róla. Illetve én még adtam neki injektortisztítót is.

G.
"csak egy gyertyacsere kellett neki azóta is megy " Úgy szokott az kezdődni. De legyen hozzá szerencséd és használd hiba nélkül.
Köszi
Na ez elvillogta nekem szerintem a lehetséges összes kódot :(.
cseréltem gyertyát , azóta megy a moci. Kitöröltem a hibákat és nem jött elő új azóta.
köszönöm a segítséget
Naon vicces......csak egy gyertyacsere kellett neki azóta is megy
Üdv. Jól lehet venni ilyen lemezt, amiből ez a taposó van? Jah és mi a neve?
Nem hagynám ki a találkozót !
Szia Miofan! Köszönöm. Nekem mèg nem volt időm vele foglalkozni a munkám miatt,de bele fogom tenni. Szèp a mocid,ha ez a tièd! Valamikor ha jó idő lesz nyáron találkozhatnánk valakol fèl távon Nagykáta ès Gyöngyös között! Íme az enyèmről egy kèp!
Zsaru ! A múltkor kértél videót a leválasztóval használt factory-mról holnap kapod !
Hajrá " ditech" ! :-)
Privátban segítek neked ! Az email címem : gesztesj@gmail.com
A tulaj nem lényeg , ha ditech akkor menni fog!