Én most durván szo....k egy (nem általam) átépített ditech-el. A karburátorban szétfaragott fúvóka, a két blokkfél között szuszog, önindító nyekereg, hengerfej a gyertya mellett kifúj, de olyan trükkösen, hogy a kompressziómérő nem mutatja. Csak akkor szellenti el magát, mikor a sűrítés végére ér és gyújtaná a benzint. Ezeket már javítottam. Új szimeringek. Most az a helyzet hogy csak akkor indul, ha nyomok neki egy kis benzint a szájába. Alapjárat alig van (csontra becsavart csavarokkal), gyenge, szuszogós hang, de a fordulatot veszi szépen ha már beindult. Ha leállítom, akkor nem indul újra, csak újra csak ha újra benzin a szájába.... Kompresszió 7-7.8 között ingadozik. Ez nekem nagyon kevésnek tűnik. Veszettül kellett már ez nekem, pont az utolsó motor sz...at meg. Ciki....
Üdv. Szert tettem egy ditech factoryra, viszont gyári kulcs egy sincs hozzá. Gyújtás ráadásánál kulcs kódot kér. 00000 beütése után indítható a motor. Honnan tudok hozzá szerezni kulcsot? Hogyan tudom rátanítani?
Igen, elvileg ugyanaz a kód mindegyiknél. Nekem pl Gilerám van, de ugyanazok az injektor alkatrészei, mint az Apriliának. És igen, ahányat villog, annyi a hibakód száma.
Szia. Nagyon szèpen Köszönöm. Nekem factory ditechem van,de úgy látom a kódok ugyanazok mint nálam. Ugye?! A villogások medig az ecu számaival egyeznek?! Üdv: Attila.
Ide írom, hátha mások számára is hasznos lehet az infó, de ha kell elküldöm emilen is.
A hibakód kivillogtatáshoz levett gyújtás mellett teljesen be kell húzni a gázlart, majd így tartva ráadni a gyújtást. Eközben figyeled a lámpát (sárga "check engine"): Világít, kialszik, világít, majd elengeded a gázkart és elkezdi a villogtatást (ha talál hibakódot).
Számolni kell a felvillanásokat, ez adja meg a hibakódot. Több fajta hiba esetén a villogások között kis szünetet tart, miközben a lámpa hosszabban világít, majd jön a következő hibakód. Ezt a műsort négyszer egymásután leadja, majd törlődnak a hibakódok.
Ezen az oldalon lent találod a hibakódokat. (24. oldal)
A PDF fájl le is tölthető!
Szeretnèk mèg valamit kèrni. Megkèrt egy ismerősöm, mert ő nem fórumozik. Körlámpás ditechje van. Ehez szeretnèm elkèrni a kivillogtatás menetètől az összes hibakód jelentèsèig. Erre a címre kèrnèm: zachar.attila40@gmail.com Előre is köszönöm. Üdv!
Közben így visszagondolva,rájöttem nem jól csináltam az egész resetet . Mivel ha állítok a kis imbuszon(alapjáratot) mindig újra kellett volna tanítani.+ gyújtás se volt ráadva,úgy húztam le a TPS-t A 3-mas hibakód meg azt akarja jelezni,hogy balfék vagyok
(bocs az off-ért)
Ha beszerelted az újat, ne feledj el egy TPS resetet csinálni, hogy hozzátanítsd az új fojtószelepet a te motorodhoz!
(Gyújtást ráadni, 10 - 15 mp múlva fojtószelep csatlakozót kihúzni, gyújtást levenni. Ezután visszadugod a csatlakozót, majd gyújtás ráadás után lassan húzol egy tőgázt és ugyanolyan lassan visszaengeded a kart (ezzel tanítod be az új TPS-t). Gyújtás le. Ezután teljesen behúzott gázkarral adod rá a gyújtást, lámpa világít, kikapcsol, világít, majd visszaengeded a kart és kész.
Egyrészt állandóan világit a check lámpa,beindulás után is. Elég nehezen indul,játszani kell a gázkarral,aztán megy rendesen,néha kis kihagyással...Hibakódok 3.4.5.6.7.8 hibakódok..de a 3-mast ki sem tudom törölni. Igazság az,hogy állítgattam már a kis csavaron is(az imbuszon) más részt,régebben szét volt szedve már. ( már találtam egy eladót) remélem megoldódik a probléma.
A sárga lámpa mindaddig világítani fog, míg a motor be nem indul, szóval ezen ne lepődj meg, viszont ha járó motornál is világít, akkor már gond van.
Mielött bármit is csinálnál a motorral, húzd be (ki, meg, vagy mi) teljesen a gázkart és tartsd így, majd add rá a gyújtást. A sárga lámpa világít, kialszik, megint világít, ezután engedd vissza a gázkart és figyeld, hogy mennyit villog. Számold össze a villogásokat, ezek száma adja meg a hibakódot. Egymás után fogja kivillogni a kódokat, ha több is van valahogy így: villogások, kis szünet, újabb villogások. Ezt négyszer fogja megismételni, majd törlődnek a kódok.
Ezekután lehet gondolkodni a továbbiakon. (benzin nyomás, kompresszor nyomás, kompresszió a hengerben, kopott szimmeringek, rossz akksi, rossz gyertya, átszakadt nyomásszabályozó, hibás TPS szenzor, kismanók, stb)
Kezdő motorként inkább karbisat kellett volna venni, az injektoros még a tapasztaltabb szerelőkkel is kifog. Kell hozzá némi hozzáértés, ami sok "motorszerelő" műhelyből hiányzik.
Nem értek én ehhez. Megyek ki is hajtom a kacsát a legelőre. Jah és nem Veled van bajom, csak most jólesik hülyének lenni. Tudod ennyi marad az emberből ha besokall a sok paraszt miatt.
sziasztok
Újszülött vagyok robogó témában,sorry.
van egy sr50 en ditech, ma elindult mentem vele 30 métert és megállt.
injetor lámpa világit ha gyujtásra teszem, eddig 5-6 másodperc után elaludt de most nem aszik ki. A motor nem indul.
Próbáltam visszaolvasni de nem találok megoldást. többen irnak hibakódokról, ezt hogy lehet kiolvasni?
Mi lehet a gond(injektor kábel)?
http://youtu.be/i9PUDpzwuDY
G.
Ide írom, hátha mások számára is hasznos lehet az infó, de ha kell elküldöm emilen is.
A hibakód kivillogtatáshoz levett gyújtás mellett teljesen be kell húzni a gázlart, majd így tartva ráadni a gyújtást. Eközben figyeled a lámpát (sárga "check engine"): Világít, kialszik, világít, majd elengeded a gázkart és elkezdi a villogtatást (ha talál hibakódot).
Számolni kell a felvillanásokat, ez adja meg a hibakódot. Több fajta hiba esetén a villogások között kis szünetet tart, miközben a lámpa hosszabban világít, majd jön a következő hibakód. Ezt a műsort négyszer egymásután leadja, majd törlődnak a hibakódok.
Ezen az oldalon lent találod a hibakódokat. (24. oldal)
A PDF fájl le is tölthető!
http://scootergrisen.dk/scoote...
G.
(bocs az off-ért)
(Gyújtást ráadni, 10 - 15 mp múlva fojtószelep csatlakozót kihúzni, gyújtást levenni. Ezután visszadugod a csatlakozót, majd gyújtás ráadás után lassan húzol egy tőgázt és ugyanolyan lassan visszaengeded a kart (ezzel tanítod be az új TPS-t). Gyújtás le. Ezután teljesen behúzott gázkarral adod rá a gyújtást, lámpa világít, kikapcsol, világít, majd visszaengeded a kart és kész.
G.
Ha valakinek van purejetbe való hibátlan fojtószelep,megvenném-nem arany árban számolva. Adatlapomon van az email címem.
A sárga lámpa mindaddig világítani fog, míg a motor be nem indul, szóval ezen ne lepődj meg, viszont ha járó motornál is világít, akkor már gond van.
Mielött bármit is csinálnál a motorral, húzd be (ki, meg, vagy mi) teljesen a gázkart és tartsd így, majd add rá a gyújtást. A sárga lámpa világít, kialszik, megint világít, ezután engedd vissza a gázkart és figyeld, hogy mennyit villog. Számold össze a villogásokat, ezek száma adja meg a hibakódot. Egymás után fogja kivillogni a kódokat, ha több is van valahogy így: villogások, kis szünet, újabb villogások. Ezt négyszer fogja megismételni, majd törlődnek a kódok.
Ezekután lehet gondolkodni a továbbiakon. (benzin nyomás, kompresszor nyomás, kompresszió a hengerben, kopott szimmeringek, rossz akksi, rossz gyertya, átszakadt nyomásszabályozó, hibás TPS szenzor, kismanók, stb)
Kezdő motorként inkább karbisat kellett volna venni, az injektoros még a tapasztaltabb szerelőkkel is kifog. Kell hozzá némi hozzáértés, ami sok "motorszerelő" műhelyből hiányzik.
G.
Újszülött vagyok robogó témában,sorry.
van egy sr50 en ditech, ma elindult mentem vele 30 métert és megállt.
injetor lámpa világit ha gyujtásra teszem, eddig 5-6 másodperc után elaludt de most nem aszik ki. A motor nem indul.
Próbáltam visszaolvasni de nem találok megoldást. többen irnak hibakódokról, ezt hogy lehet kiolvasni?