Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én most durván szo....k egy (nem általam) átépített ditech-el. A karburátorban szétfaragott fúvóka, a két blokkfél között szuszog, önindító nyekereg, hengerfej a gyertya mellett kifúj, de olyan trükkösen, hogy a kompressziómérő nem mutatja. Csak akkor szellenti el magát, mikor a sűrítés végére ér és gyújtaná a benzint. Ezeket már javítottam. Új szimeringek. Most az a helyzet hogy csak akkor indul, ha nyomok neki egy kis benzint a szájába. Alapjárat alig van (csontra becsavart csavarokkal), gyenge, szuszogós hang, de a fordulatot veszi szépen ha már beindult. Ha leállítom, akkor nem indul újra, csak újra csak ha újra benzin a szájába.... Kompresszió 7-7.8 között ingadozik. Ez nekem nagyon kevésnek tűnik. Veszettül kellett már ez nekem, pont az utolsó motor sz...at meg. Ciki....
Igazából most az illető (hölgy) egy ECU-t keresett. De szerintem nem annyi lesz a gond. (Csak megérzés).
Nyilván ha valaki elhatározta hogy átalakítja karbisra és nem tudom lebeszélni róla én is hozzád fogom irányítani !
Nem szoktam senkit elutasítani segítek ha tudok ! De már csak privátban ! Kösz az ajánlást !
Üdv.
Mi lehet a gond(injektor kábel)?
http://youtu.be/i9PUDpzwuDY
Üdv. Szert tettem egy ditech factoryra, viszont gyári kulcs egy sincs hozzá. Gyújtás ráadásánál kulcs kódot kér. 00000 beütése után indítható a motor. Honnan tudok hozzá szerezni kulcsot? Hogyan tudom rátanítani?
Köszönöm.
Ajánlottalak valakinek.
Igen, elvileg ugyanaz a kód mindegyiknél. Nekem pl Gilerám van, de ugyanazok az injektor alkatrészei, mint az Apriliának. És igen, ahányat villog, annyi a hibakód száma.

G.
Szia. Nagyon szèpen Köszönöm. Nekem factory ditechem van,de úgy látom a kódok ugyanazok mint nálam. Ugye?! A villogások medig az ecu számaival egyeznek?! Üdv: Attila.
Üdv.

Ide írom, hátha mások számára is hasznos lehet az infó, de ha kell elküldöm emilen is.

A hibakód kivillogtatáshoz levett gyújtás mellett teljesen be kell húzni a gázlart, majd így tartva ráadni a gyújtást. Eközben figyeled a lámpát (sárga "check engine"): Világít, kialszik, világít, majd elengeded a gázkart és elkezdi a villogtatást (ha talál hibakódot).
Számolni kell a felvillanásokat, ez adja meg a hibakódot. Több fajta hiba esetén a villogások között kis szünetet tart, miközben a lámpa hosszabban világít, majd jön a következő hibakód. Ezt a műsort négyszer egymásután leadja, majd törlődnak a hibakódok.

Ezen az oldalon lent találod a hibakódokat. (24. oldal)
A PDF fájl le is tölthető!

http://scootergrisen.dk/scoote...

G.
Szeretnèk mèg valamit kèrni. Megkèrt egy ismerősöm, mert ő nem fórumozik. Körlámpás ditechje van. Ehez szeretnèm elkèrni a kivillogtatás menetètől az összes hibakód jelentèsèig. Erre a címre kèrnèm: zachar.attila40@gmail.com Előre is köszönöm. Üdv!
Sziasztok. Factory nagy ülèse alatt található gumi profilt keresek jó állapotút! Üdv: Attila!
Közben így visszagondolva,rájöttem nem jól csináltam az egész resetet . Mivel ha állítok a kis imbuszon(alapjáratot) mindig újra kellett volna tanítani.+ gyújtás se volt ráadva,úgy húztam le a TPS-t A 3-mas hibakód meg azt akarja jelezni,hogy balfék vagyok
(bocs az off-ért)
Köszi a segítséged! Mondjuk azt nem tudtam,hogy lassan kell a gázkart oda vissza,és a végét sem.
Ha beszerelted az újat, ne feledj el egy TPS resetet csinálni, hogy hozzátanítsd az új fojtószelepet a te motorodhoz!
(Gyújtást ráadni, 10 - 15 mp múlva fojtószelep csatlakozót kihúzni, gyújtást levenni. Ezután visszadugod a csatlakozót, majd gyújtás ráadás után lassan húzol egy tőgázt és ugyanolyan lassan visszaengeded a kart (ezzel tanítod be az új TPS-t). Gyújtás le. Ezután teljesen behúzott gázkarral adod rá a gyújtást, lámpa világít, kikapcsol, világít, majd visszaengeded a kart és kész.

G.
Egyrészt állandóan világit a check lámpa,beindulás után is. Elég nehezen indul,játszani kell a gázkarral,aztán megy rendesen,néha kis kihagyással...Hibakódok 3.4.5.6.7.8 hibakódok..de a 3-mast ki sem tudom törölni. Igazság az,hogy állítgattam már a kis csavaron is(az imbuszon) más részt,régebben szét volt szedve már. ( már találtam egy eladót) remélem megoldódik a probléma.
Mi a baja a mostaninak?
Üdv!
Ha valakinek van purejetbe való hibátlan fojtószelep,megvenném-nem arany árban számolva. Adatlapomon van az email címem.
Üdv.

A sárga lámpa mindaddig világítani fog, míg a motor be nem indul, szóval ezen ne lepődj meg, viszont ha járó motornál is világít, akkor már gond van.

Mielött bármit is csinálnál a motorral, húzd be (ki, meg, vagy mi) teljesen a gázkart és tartsd így, majd add rá a gyújtást. A sárga lámpa világít, kialszik, megint világít, ezután engedd vissza a gázkart és figyeld, hogy mennyit villog. Számold össze a villogásokat, ezek száma adja meg a hibakódot. Egymás után fogja kivillogni a kódokat, ha több is van valahogy így: villogások, kis szünet, újabb villogások. Ezt négyszer fogja megismételni, majd törlődnek a kódok.
Ezekután lehet gondolkodni a továbbiakon. (benzin nyomás, kompresszor nyomás, kompresszió a hengerben, kopott szimmeringek, rossz akksi, rossz gyertya, átszakadt nyomásszabályozó, hibás TPS szenzor, kismanók, stb)

Kezdő motorként inkább karbisat kellett volna venni, az injektoros még a tapasztaltabb szerelőkkel is kifog. Kell hozzá némi hozzáértés, ami sok "motorszerelő" műhelyből hiányzik.

G.
Na neeee!
Elkeserítelek. Motor kellett volna venni...
Nem értek én ehhez. Megyek ki is hajtom a kacsát a legelőre. Jah és nem Veled van bajom, csak most jólesik hülyének lenni. Tudod ennyi marad az emberből ha besokall a sok paraszt miatt.
sziasztok
Újszülött vagyok robogó témában,sorry.
van egy sr50 en ditech, ma elindult mentem vele 30 métert és megállt.
injetor lámpa világit ha gyujtásra teszem, eddig 5-6 másodperc után elaludt de most nem aszik ki. A motor nem indul.
Próbáltam visszaolvasni de nem találok megoldást. többen irnak hibakódokról, ezt hogy lehet kiolvasni?