Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Többször megtörtént Morini blokkon.Konkrétan állni lehetett a berugókaron.
Minarellin a karbiba folyik,főleg ha ott sem zár a golyós szelep,ha oldalsztenderen áll,akkor a levegőszűrőt tölti fel.
Nem tudom egy szerelőnek ez miért furcsa,pedig nem egyedi az eset.Az elmúlt időszakba 5-6 ilyen jellegű hibát kellett javítanom.Olajtól is függ egyébként a viszkozitásától,sűrűségétől.
Még befolyik a blokkba....
Üdv!
Cserélj olajpumpát.Ha kopott,álló helyben átengedi az olajat,így belefolyik a blokkba.Ha sokat áll-több olaj.Amikor elővetted nem tűnt fel,hogy húzod a füstcsíkot beindítás után?
Szia! Vizlevalasztott szeretnek beepiteni! Hol tudok venni ami jo a ditechez?
Az olaj csöpögését a minőség önmagában biztosan nem okozhatja - max füstöl, és büdös.
A túladagolás elviekben okozhat ilyen problémát, de ez olyan mértékű túladagolás, amit a teljesítmény romlásán észre kell, hogy vegyél - az üzemanyag elégetése csak kis hatékonysággal történik meg.
A henger-dugattyúgyűrű környékén történt nagy mértékű károsodás (pl. gyűrű törése, erős kopás) sokkal inkább okozhatja az olaj csepegését - ez a hiba mindig ezzel a jelenséggel jár. Ha a csöpögés fokozatosan jelentkezett, akkor kopás, ha egyik napról a másikra jelentkezett, akkor törés valószínűsíthető.
És persze a fentiek együttes jelenléte erősíti egymást.
Én sem voltam teljesen meggyőződve a dologról,de amikor élőben láttam mondtam hogy na nekem ilyen tutira kell! Azóta csak a saját tapasztalatomra tudok támaszkodni ami csak pozitív. Vízlevàlasztó nélkül alapjáraton az enyém is dadogott és kb 1 percen belül sz.rrá kormolta a gyertyát és utána nem indult. Mióta fent van azóta őzbarna a gyertya,nem dadog, tökéletesen indul hidegen,melegen és járathatom bármeddig alapjáraton, no korom! Úgyhogy összessègèben én teljesen meg vagyok elègedve vele!
Ennyit számítana? Ahogy beteszem egyből jó lesz minden? Ezt nem akarom elhinni. Biztosan hosszútávon jó ötlet és szándékozom is beletenni de hogy ettől azonnal "megjavuljon" az alapjárat.. Eddig vízleválasztó nélkül is működött. Mindenesetre köszi megpróbálom, én vmi tömítetlenségre gyanakszom
Látod ezzel én is így vagyok !
Erre jó és tökéletes megoldás a vízleválasztó beépítése. :) Bátran ajánlom Miofant! Nekem amióta van, ég és föld! Bármeddig járhat alapjáraton, a gyertya mindig őzbarna és sosem kormolja! Se dadogás se fulladás, egyszerűen tökéletes! :)
Ja és a gyertya tiszta korom és füstöl is.
Sziasztok! Sr ditech ről lenne szó. Beszámított motor, 1 nap használat után egyszer csak nem indult. Kompresszor nyomást szerettem volna mérni de benzin volt a csőben. Nyomásszabályzó felújítás után új gyertyával egyből indul, de alapjáraton picit dadog, megyek vele de nem akar menni, bedadog. De indul szépen. Előtte tökéletesen ment, mi mehetett tönkre a nyomás szabályzó mellett? köszi a segítséget.
No asszem mától én is szépen eltűnök a fórumról. Az arctalan, irigy és okoskodó emberekből elegem van egy időre. Aki keres az megtalál, de csakis a ditech FET gyújtásával kapcsolatban keressetek és csakis e-mail-ben, másra nem fogok válaszolni. Se telefon, se fórum. Még van itt egy félig átalakított ditech, ezt összerakom és leteszem a lantot. E-mail címem az adatlapon. Üdv Mindenkinek.
kösz kinter a gyors választ azt fogom tenni.
Igen. Vagy nem kap testet. Vagy elkopott a szénkefe. Indítás közben kopácsold meg kicsit.
sziasztok!ha az önindítórelé kattan indításkor,de az önindító nem csinál semmit akkor az önindító lehet a rossz ugye?(akksi jo).
Szia!

Lehet állítani azt is de nagyon óvatosan kell bánni ezekkel a speciális gyertyákkal. Nekem iridumos gyertya van a robogómban, de nem állítottam rajta semmit, ahogy megvettem , beraktam és megy vele gond nélkül.
Még egy kérdés:
Vettem platina elektródás NGK gyertyát a gépezetbe, és beszerelés elött megmértem a gyertyahézagot, ami ,04mm volt. Nem túl kicsi ez? A gyári érték elvileg 0,6-0,7 között van, ha jól emélkszem.

G?
Csak kicsit unalmas, hogy folyton folyik az olaj a kipufogóból mindenfelé, (felni, gumi, díszburkolat a ház elött stb). Nekem is ugyanez volt, akármit csináltam, nem lett jobb...

Más:
Tavaly nyáron bedöglött a benzinpumpám és vennem kellett egy másikat, a régit meg félredobtam a polcon. Kiváncsiságból szétszedtem, hát tele volt fekete masszával. Kipucoltam, majd újra összeraktam. Nyomta is a benzint, de nagyon kis nyomással, egy újjal is be tudtam fogni a csövet. Végül félredobtam, hátha jó lesz majd cseredarabnak valamikor a jövőben. Tegnap rendrakás közben megint rátaláltam és közelebbről megnézve a szívó oldali nagyobb csőben, ahol a kis golyócska van, egy apró fémreszeléket láttam beékelődve. Sikerült kikocogtatni, majd egy újabb próba alkalmával a pumpa ismét új erőre kapott és teljes erővel nyomta a benzint. Nyomásmérővel direktbe kötve 10-Bar- t nyomott és tartotta is a nyomást. (Nem tudom, így kell e mérni benzinnyomást, de csak egy próba volt)

Szóval úgy néz ki, moost van egy tartalék pumpám.
G.
Kicsit talán túl van lihegve ez az olaj téma. Mindig jön valaki, aki megmondja a tutit. 50-es utcai használatú robogókról beszélünk. Ha csöppen az olaj a kipufogón, akkor örülj, mert van kenése bőven. Ha sokallod, akkor állíts az olajpumpán. Ha nincs szerencséd, akkor megsül az egész a pi.....ba. Felesleges ezekbe a legdrágább olajat használni, mert nem igénylik. Sőt. El sem tudják égetni normálisan. Na ez jön a kipufogód végén...
Köszi!
Akkor ez valószínűleg a nem megfelelő olajhasználat miatt van? vagy mi lehet még az oka?
Én a Motul Scooter Powert használom nem olcsó de jó és full szintetikus
Érdemes teljesen szintetikus olajat használni. Én a Repsollal jártam ugyanígy, mint te. Full szintetikusként árulták, holott rajta van a falkonon, hogy "Synthetic Blend" vagyis rész-szintetikus. (Sárga flakonos)
Nálam ugyanígy könnyezett a kipufogóm vele.
Szóval Repsolból csakis zöld flakonosat szabad venni.
A Mol olaj, amit használtál korábban elvileg full szintetikus, de a MOL-tól én nem várnék sokat. (saját vélemény, meg a Mol-t alapból nem szeretem)
Szóval szerintem meg kéne próbálnod ismét full szintetikus olajjal.

G.
Először MOL Dynamic Sprint 2T majd Hunoil mix 2T olajat, de az utóbbit bánom nagyon, sok jót nem olvastam róla...
Milyen olajat használsz?

G.
Sziasztok!

Egy évvel ezelőtt vettem Aprilia SR 50-es, karburátoros robogót.

Tavasz eleje óta olajat köp a kipufogó.
Mi lehet az oka?
Képet csatoltam.

Válaszokat előre is Köszönöm!