Ha magad meg tudod csinálni, akkor az elektronika 12 postával. Kell karbi, ami rámegy a gyári csonkra és kell egy 12V-os megszakítós(!) gyújtótrafó. Pl.: Simson.
Az is meg volt. Injektor, kompresszor, pillangó, főtengely, csapágyak szimeringek, dugó. Ezeket mind cseréltem. kompresszor nyomás 5-6 között pumpa 9 fölött. Konkrétan inkább átalakítanám karbisra csak mi kell hozzá?
Sziasztok. Sajnálatomra vettem egy morinis ditech-et kicserélgettem a hibás dolgokat. Jelenleg nincs hibakód, de beindul jár pár másodpercig és megáll. Gyertyát kormolja. Hogy tudnám átalakítani karbisra? Milyen karbi és mi kell még hozzá?
Szia Kinter1! Megtaláltam a megfelelő trafót,összeraktuk ma a motort,egész nap teszteltük, minden patentül működik.Holnap a burkolat kerül fel és kész minden.Köszi a modult és a segítséget még egyszer!
Köszi a válaszod! Lehetséges amit mondasz, csak mi a megoldás? A kivett gyertya nem kormos, nem fekete hanem valóban csak benzines-nedves, de szép tiszta egyébként. Ezt a karbi túlfolyást hogy érted? Sok anyagot kap indításkor? Mit állítsak rajta? A benzin nem folyik, nem csöpög sehonnét. A fogyasztás is jó. Tavaly cseréltem úszót, mert a tűszelep nem zárt el és azon van rajta. Akkor valóban kifolyt a benzin is.
A kivett gyertya hogy néz ki (tudom fém és porcelán ). Mennyire benzines, mennyire kormos, stb. Egy kép jó lenne. Gyanítom hogy túlfolyik a karbid, ezért nem indul. A száraz gyertyával meg ugye röff.
Tavaly, mikor ezt elkezdte csinálni egyből vettem egy új gyertyát, Aztán még egyet. A harmadiknál jöttem rá, hogy igazából az első is jó volt és azóta is ezt a hármat cserélgetem benne. Szikra van a kábelen is. Nekem is az volt a tippem, hogy mikor megmozgatom akkor javul meg, de rájöttem nem attól függ a hiba....
Amikor nem indul, egyből megnézném, szikra van-e, ha nincs, levenném a pipát és csak a kábelt szikráztatnám. Utána gondolkodnék tovább az eredménytől függően.
Sziasztok!
Egy éve hajtom a motorom, egy 97-es, karbis, vizes minarelli blokkos 50 sr-ről van szó. Már tavaly is csinálta de most a napokban már nagyon felhúzott a sze szélyeivel. Pöccre indul-jól megy. Óra szerint 90 de tudom az csak 80. Beérek dolgozni. Indulnék haza. Nem indul. Gyertyacsere. Pöccre indul, hazamegyek. Másnap reggel nem indul. Visszateszem a tegnapi gyertyát-ismét egyből indul és behoz. Nem értem....Most ott tartok hogy egyik gyertyával jövök dolgozni, a másikkal hazamegyek. Mindkettő újnak számít. Szikra mindig van. Üzemanyagot kap. Gyertyapipát is cseréltem. Tanácstalan vagyok. Milyen hiba az, amit egyből megold egy gyertyacsere, de csak az és ha visszateszem megint jó lesz egy nap múlva? Van ötletetek?
Én balhét kezdeni? Eszem ágában sincs. Csak tudod az ember adhatna arra, amit kiad a kezéből. Már lépten-nyomon elérhető helyesírási szótár (ingyen). Arról nem is beszélve hogy itt a fórumon is azonnal pirossal aláhúzza ha valami nem kerek. Szóval ha már valaki így idehány valamit, az mutatja milyen ember lehet. A továbbiakban nem válaszolok semmiféle ideöklendezett dologra. És csendben maradok. Sőt én kérek elnézést....
kinter.en szepen kerdeztem valamit ha nem tudsz okosat mondani akkor maradjan csondben en nem vagyok az akivel uj balhet kell kezdened itt, tolan lesz valaki aki tud mondani valamit
Hát én azért ezt a legszívesebben kimérném. Egy üresen járó pumpát meg tudok mérni, csak nyomás alattit nem.
Elvileg van az ötletnek létjogosultsága, de az ECU-nak csak az a kapuja lenne ilyen "érzékeny"? Mert ott a kettős jel a pillangószelepnél, a hőgombánál. Aztán télen ennyi az ellenállás, nyáron meg amannyi...
Di-tech vázhoz keresek oldalsztendert!
Egy éve hajtom a motorom, egy 97-es, karbis, vizes minarelli blokkos 50 sr-ről van szó. Már tavaly is csinálta de most a napokban már nagyon felhúzott a sze szélyeivel. Pöccre indul-jól megy. Óra szerint 90 de tudom az csak 80. Beérek dolgozni. Indulnék haza. Nem indul. Gyertyacsere. Pöccre indul, hazamegyek. Másnap reggel nem indul. Visszateszem a tegnapi gyertyát-ismét egyből indul és behoz. Nem értem....Most ott tartok hogy egyik gyertyával jövök dolgozni, a másikkal hazamegyek. Mindkettő újnak számít. Szikra mindig van. Üzemanyagot kap. Gyertyapipát is cseréltem. Tanácstalan vagyok. Milyen hiba az, amit egyből megold egy gyertyacsere, de csak az és ha visszateszem megint jó lesz egy nap múlva? Van ötletetek?
:-)
Elvileg van az ötletnek létjogosultsága, de az ECU-nak csak az a kapuja lenne ilyen "érzékeny"? Mert ott a kettős jel a pillangószelepnél, a hőgombánál. Aztán télen ennyi az ellenállás, nyáron meg amannyi...