Sziasztok. Segitséget kérnék van egy aprilia af1 125cm olyan gondom van,hogy 7500 nál bedadog és nem megy. 120km orára nagyon gyorsan gyorsul power mukodik,valamit lehetne vele kezdeni,hogy olyan 11000-ret porogjon. Vagy valaki Győrkörnyékén aki meg oldaná ezt a problémámat.
Sziasztok, egy kis segítséget kérnék. Aprilia SR50 Factory Ditech motoromnál kétszer háromszor alapjáraton leállt utána pöcre indult majd menetközben megállt, nem indult be. MÁsnap beindult kissé nehezen 3km után ugyan ez alapjárat elmegy leáll és kész. Következőnap beindul kb 3 km t tökéletesen megy utána alapjárat elmegy dadogás leáll és nem indul. Mi lehet a baja? Komoly gond? Egy szervízt kérdeztem azt mondták alakítassam át karburátorosra. négy éves 5300km van benne. Nem szívesen alakítatnám át mert nem azért vettem ezt a tipust.
Lehet nem magyar az illető, régebben egy román srác kért segítséget, de beletelt egy kis időbe mire rájöttünk, hogy gázbowdennel kapcsolatban van problémája.
Aműgy átírtam értelmezhetőbb formába: " Szép napot, mindenkinek! Aprilia sr 50, 2-3 napos nem használat után nem indul / előtte semmi gond nem volt vele /. Beindul 1-2másodpercre és leáll, gyertya benzines volt és 3-4 ml benzin ki is folyt a motorból. Az akku most töltőn van Nagy a baj? "
szep napat,mindenkinek,aprilia sr 50 a2, 3 napas nem hasznallot utan nem indul /ELOTTE NEM VOLT SEMMI GOND VELE/,,,,,,,,,,,,indul 1...2masodpercre es leall,GYERTYA BENZINES VOLT,ES 3.4ML BENZIN KI IS FOLYT A MOTOTBOL,,,,,,,,,,,,,,,,AKSI MOST TOLTON VAN,,,,,,,,,,,,,,,NAGY A BAJ?
Ideális esetben ha minden jó, a kompresszor nyomásnál 1,5 bar nagyobbnak kell lenni -e a benzinpumpa nyomásának ! Ez a gyakorlatban annyit tesz ha jó a kompresszorod akkor 6 - 7 bar a nyomása . A benzinpumpádnak 7.5 - 8.5 bar nyomást kell tudnia produkálni . Ha viszont a kopásából adódóan nem képes csak 4 barra akkor nem fog indulni !
Az üzemanyag nyomását az ECU nem figyeli. Csak annyit tud figyelni hogy van-e megfelelő terhelés (ellenállás) a kimenetén. Tehát a pumpa még akkor is lehet hibás, ha az ECU jónak mondja. Ha meg eleve hibásnak mondja... Szóval én levenném az egyik akkusarut kezdésnek. Majd lehúznám az ECU csatlakozóját. WD40 vagy kontaktspray és vissza. Majd újra le és vissza. És ezt eljátszanám legalább 5-6-szor. Majd akku vissza, hibakód törlés.
Nyomást nem mértünk, csak láttuk hogy nyomja az üzemanyagot. A nyomást hogy tudnánk megmérni, meg mennyi lenne az ideális? Vagy ezt már csak szervízben lehet? Ha nem jó, akkor cserélni kell, vagy lehet még ezzel valamit kezdeni?
Rms-be féklámpa kapcsoló nem tudjátok jó minöségben?
Elég sok szemetet gyártanak azért kérdezem.
majesty yp150 robogóba kell, gyári 6ezer forint azért is vennék ilyet. ez az
Most kisérletezek olcsóbb megoldást találni mint a felújítás...Találtam is újat és a felébe kerül.Majd kiderül hosszú távon beválik-e...
Ledugòzás?Megcsináltam de több üzemanyag jutott be mint kellett volna.
Szeretnék tömítéseket cserélni az injektornál, de csak ilyen 3 db-os készletet találok: http://italmondo.hu/shop/27-mo...
Vajon ugyanaz a mérete a levegő injektor tömítéseinek, mint a benzin injektoré és akkor két készletet kell vennem? Vagy miért van csak 3 db-os készlet ebből?
Válaszokat előre is köszönöm.
Kár, hogy drágább, mint az eredeti felújítása. Az meg végképp sántít, hogy 50,és 70-es hengerhez is ok. Ezen bizony nem tudsz nyomást állítani. Bár malossihoz jó lehet ahol az elektronika ad plussz benzint, viszont polininél mechanikusan kell, ott felejtős.
Lehet nem magyar az illető, régebben egy román srác kért segítséget, de beletelt egy kis időbe mire rájöttünk, hogy gázbowdennel kapcsolatban van problémája.
Aműgy átírtam értelmezhetőbb formába: " Szép napot, mindenkinek! Aprilia sr 50, 2-3 napos nem használat után nem indul / előtte semmi gond nem volt vele /. Beindul 1-2másodpercre és leáll, gyertya benzines volt és 3-4 ml benzin ki is folyt a motorból. Az akku most töltőn van Nagy a baj? "
- hibás hőgomba
- kábel/kontakhiba
- hibás ECU
- szoftverhibás ECU
- gyenge akkumulátor
- hibás ECU
- hibás benzinpumpa
- gyenge/hibás akkumulátor
- akkumulátor saru hiba
- injektor relé hiba
- generátor hiba
- kontakt/érintkezési hiba
G.
Ezek elvileg akksi, üzemanyag pumpa, hűtő folyadék hőmérséklet
Akksit 1 hete vettem bele újat, az üzemanyag pumpát megnéztük és működik. Viszont a motor már be sem indul.
Valakinek valami ötlet?
Előre is köszönöm!
Elég sok szemetet gyártanak azért kérdezem.
majesty yp150 robogóba kell, gyári 6ezer forint azért is vennék ilyet.
ez az
Ledugòzás?Megcsináltam de több üzemanyag jutott be mint kellett volna.
Szeretnék tömítéseket cserélni az injektornál, de csak ilyen 3 db-os készletet találok:
http://italmondo.hu/shop/27-mo...
Vajon ugyanaz a mérete a levegő injektor tömítéseinek, mint a benzin injektoré és akkor két készletet kell vennem? Vagy miért van csak 3 db-os készlet ebből?
Válaszokat előre is köszönöm.
G.