Na egy ismerossel szetazedettem a motort. A gyertya ad szikrat, az uzemanyag szivattyu es az olaj is jo, viszont a gyertyaig mar nem jut el az uzemanyag. Igy esetleg tudnatok mondani valamit mi lehet a problema?
Szerintem inkább a bal első irányjelzőt kellene kicserélni. Ha ez nem vezet eredményre, akkor marad a vázcsere. Tuningnak pedig megfelel egy rózsaszínre fújt első visszapillantó. Garantált +10 lóerő.
Elektromos probléma gyújtás-jeladó tekercs vagy gyújtótekercs megszakad hő hatására, vagy a gyújtás-ektronikában kontakt-hibás valamelyik alkatrész. Elég problémás kikeresni , mérni ellenőrizni kell. Nem távjavítás téma.
Adatlapodat töltsd ki mert névtelenekkel nem beszélgetünk.
Van egy aprilia SR 50 ditech robogóm. Pöccre indul, majd kb 1 km megtétele után megáll. Nem fulladozik, egyszeruen csak mintha menet közben megállítanám. Ezután nem is akar beindulni, vagy nagyon nehezen indul be. Pihen egy kicsit és utána megint beindul. Így látatlanba szerintetek mi okozhatja a hibát? Kb mennyi lehet a javítása?
Mitől lehet az, hogy az injektoros gépem hidegen eléggé rángat, dadog közepes fordulaton, ill néha elindulásnál is, viszont ha bemelegszik (hőfokmérő beáll középállásba) minden probléma megszünik és onnantól kezdve normálisan megy a moci.
Ja, mindez vízleválasztó beépítés után. Pénteken tönkre is tett emiatt egy champion gyertyát, most kicseréltem NGK-ra, de ma reggel ezel is eljátszotta a szaggatást.
Én azért jöttem a fórumra hogy tanácsot segítséget kérjek,nehéz kiszűrni a jó megoldásokat,de a hozzáértőket azért kilehet szűrni!
Köszönöm a pozitív hozzá állásodat! És a modult is !
"Pláne olyan aki még motort sem látott. " Ezt nem rád értettem. Remélem hogy ma fel tudom adni, attól függ hogy kollégám hogy ér vissza terepről. A csomag össze van már készítve.
Hé Fiúk!A vita szerintem felesleges!Mindenkinek van vélemény és hozzá szólása amit köszönök is. A modul 100%-san jól működött,az hogy megdöglött az a nem odaillő trafó, az én hibám volt!
A trafó vásárlásnál nem lett rámérve ahogy Kinter ajánlotta,elb...am!Egyébként az a 5-kábel pedig jó lett bekötve!Nincs bajom a ditech blokkal,csak a lehetőségeket mérem fel,de a nagy vita közepette nem tudtam meg hogy melyik típusú motor blokk lenne jó a ditech-be.Kinter azért a modulra szükségem van mert a problémát a modulod nélkül nem tudom megoldani.És sok ember neked köszönheti hogy működik a motorja.
A nevükben is köszi a segítséget!
hali, adott egy old sr és olyan gondom lenne az önindítóval hogy teker de valami nagyon érces hangja van és nem forgatj a motort, önindítót kivettem magába működik, fogas része sincs lenyalva amire rámgy nagy fogasív az sincs meg kopva, hogy máködik ezeknek az önindítójuk holnap lesz légkulcsom ugyhogy akkor szét is szedem
Le a kalappal. De ahogy olvasom, te az átlagtól jobban felkészült ember vagy. Szerintem ezt alig-alig tudja valaki utánad csinálni. Az átlag tuti nem, a többiek még kevésbé.
Ha valaki meg tudja állapítani ránézésre, hogy használható-e, az valóban jól is járhat, de ha valaki mondjuk a világ végén lakik, és úgy van, hogy kinéz a weben valamit, ami elvileg jó, de ha majd meghozta a postás és akkor derül ki, hogy tényleg használható, az már gáz. Tehát ha lenne egy bazi nagy hangár tele használt cuccossal, akkor igen. De pl. én, amikor megjött a karbi és akkor derülnek ki dolgok róla, az már gáz, és igenis, sok bukta van ezért a használtban.
Ezért mondtam, hogy könnyen rá lehet fázni a használttal.
Anno 30-ért vettem egy piaggio purejet blokkot.Kibogoztam a kábelezést es pöccre indult inyektorral,majd darabokra szedve egy metrakit fötengellyel,21-es karbival és egy HEBO aluhengerrel elpüffögött egy évet,ezután beleuntam hogy vagy alapjáraton megyek vagy nyélgázon pörgök 6-8 literes fogyval.Kiárultam amit lehetett és a blokk benn pihent a gyári hengerrel a pincében 5 évet.
Most kipucoltam a belekühhedt fagyállót tettem rá egy quad gyujtást,12-es motowell karbit lereszeltem a lendkerékről a mágneseket és beindult akksiról,jelenleg azon törpölök hogyabánatba egyesítsem azt a rohadt mc2-es kábelezést egy purejet fesszabbal.
Mwg talán evés a kompresszió a gyári hengeben mert nem pörög tehrelten.
Csak félreraktam más miatt.De meglessz.
Szal nem kell félni a bontott cuccoktól.
Én ezt úgy vettem észre, ha valami olcsón volt, akkor a végére mindig drágába került. Vagy sokat szoptam vele, vagy sokat toltam.
Tehát egy "bontott blokk" nem tutiság, az eladók nem mindig hülyék, ha elbontanak valamit, annak azért oka van, és ha még olcsón is adják, akkor pláne. Tudom, minek vannak érdekes történetek, de hát erre nem lehet jövőt alapozni szerintem.
Hallottatok olyan technikáról, hogy a gyári nyomásszabályzó szelepet ledugózzák és egy elkerülő ágon lesz bekötve egy másik fajta?
Adatlapodat töltsd ki mert névtelenekkel nem beszélgetünk.
Van egy aprilia SR 50 ditech robogóm. Pöccre indul, majd kb 1 km megtétele után megáll. Nem fulladozik, egyszeruen csak mintha menet közben megállítanám. Ezután nem is akar beindulni, vagy nagyon nehezen indul be. Pihen egy kicsit és utána megint beindul. Így látatlanba szerintetek mi okozhatja a hibát? Kb mennyi lehet a javítása?
Válaszotokat előre is köszönöm!
Mitől lehet az, hogy az injektoros gépem hidegen eléggé rángat, dadog közepes fordulaton, ill néha elindulásnál is, viszont ha bemelegszik (hőfokmérő beáll középállásba) minden probléma megszünik és onnantól kezdve normálisan megy a moci.
Ja, mindez vízleválasztó beépítés után. Pénteken tönkre is tett emiatt egy champion gyertyát, most kicseréltem NGK-ra, de ma reggel ezel is eljátszotta a szaggatást.
G.
PS: Keresek komplett tömítéskészletet injektorhoz.
http://img10.olx.hu/images_aprodhu/22723775_1_644x461_ditech-injektor-tomites-felujito-szett-debrecen_rev001.jpg
Köszönöm a pozitív hozzá állásodat! És a modult is !
A trafó vásárlásnál nem lett rámérve ahogy Kinter ajánlotta,elb...am!Egyébként az a 5-kábel pedig jó lett bekötve!Nincs bajom a ditech blokkal,csak a lehetőségeket mérem fel,de a nagy vita közepette nem tudtam meg hogy melyik típusú motor blokk lenne jó a ditech-be.Kinter azért a modulra szükségem van mert a problémát a modulod nélkül nem tudom megoldani.És sok ember neked köszönheti hogy működik a motorja.
A nevükben is köszi a segítséget!
Ha valaki meg tudja állapítani ránézésre, hogy használható-e, az valóban jól is járhat, de ha valaki mondjuk a világ végén lakik, és úgy van, hogy kinéz a weben valamit, ami elvileg jó, de ha majd meghozta a postás és akkor derül ki, hogy tényleg használható, az már gáz. Tehát ha lenne egy bazi nagy hangár tele használt cuccossal, akkor igen. De pl. én, amikor megjött a karbi és akkor derülnek ki dolgok róla, az már gáz, és igenis, sok bukta van ezért a használtban.
Ezért mondtam, hogy könnyen rá lehet fázni a használttal.
Most kipucoltam a belekühhedt fagyállót tettem rá egy quad gyujtást,12-es motowell karbit lereszeltem a lendkerékről a mágneseket és beindult akksiról,jelenleg azon törpölök hogyabánatba egyesítsem azt a rohadt mc2-es kábelezést egy purejet fesszabbal.
Mwg talán evés a kompresszió a gyári hengeben mert nem pörög tehrelten.
Csak félreraktam más miatt.De meglessz.
Szal nem kell félni a bontott cuccoktól.
Tehát egy "bontott blokk" nem tutiság, az eladók nem mindig hülyék, ha elbontanak valamit, annak azért oka van, és ha még olcsón is adják, akkor pláne. Tudom, minek vannak érdekes történetek, de hát erre nem lehet jövőt alapozni szerintem.