A raktáros is be tud kötni 5 szál kábelt. Rosszul gondolom? Bár lehet hogy én gondolok túl sokat az emberekről. De ha meg máshogy állok hozzá, akkor mindig megkapom hogy: "ne nézz már hülyének". Most akkor nem vágom.....
Nekem speciel felajanlottak a cseret...........akkor mar full malossi volt minden...........inkabb nekialltam.
Amugy egy bontott blokk meg mindig olcsobb mint szwrelorol szerelore jarva 20 ezreseket szorni.
Ne ugy gondolkodj mintha magadnak lenne gondod es meg tudod oldani hanem ugy ahogy mondjuk egy raktaros xy bazison.
Bejarni vette otthonrol olcson csak mellenyult es elvakitotta a 2,5-es fogyasztas es a 100-150eres vetelar.
De,a blokk is szar.De nem annyira ha karbis es katana is joreszt inyektoros.
Nezd mashogy.
Egy blkkot kicsavarozni-becsavarozni kabelkoteggel egyutt is hatarozottan kevesebb szakertelem es ido kell mint megtalalni a hibat majd javitani egy ditekkben,meg az atalakitasnal is egyszerubb.
Na álljon meg a hegyi menet barátom. A modul működött, mivel teszteltem. Az hogy ő nem a hozzá való trafóval használta, hát bocs. Ha kéri már utalom is vissza a modul árát és felejtsük el egymást. Nehogy már még én legyek a hibás.
De ha keres hozzá egy morini blokkot, akkor mit is nevezünk átalakításnak? Mert szerintem a katana meg hasonló blokkok csak pár dologban különböznek a ditechtől. De attól morini marad. Szóval szerintem meg építsünk helikoptert, fűnyíró motorból. (Nem rossz szándékkal írtam, csak nem értem miért fikázzák a ditech blokkot, hisz nem a blokk szar, hanem a sok badarság amit ráerőltettek).
Én továbbra sem tudom hogy mi a gondja a morini ditech blokkal egyeseknek. Amit én raktam össze, az továbbra is megy, teszi a dolgát. Szóval nem értem.
Biztos hogy nem.
A ditech morini blokkos.Vagy piaggio.
A blokk felfogatasa a vazhoz teljesen mas.Komoly vaz atalakitas kell hozza.
Vagy keresni egy karbis morini/Piaggio blokkot.
Szerintem cserélj blokkot. Ditechre visszaalakítani már úgysem érné meg, az átalakított ditech pedig sosem lesz az igazi. Fényévekkel jobban jársz egy blokkcserével.
Üdv kinter !Á örülök hogy becsatlakoztál,egyenlőre még nem.Hiszen küldöd a modult és megy tovább a szerelés.Ha végképp nem sikerül
akkor a cserén gondolkodom.Mit ajánlanál nekem?Érdemes a ditech blokkal
tovább erőlködni vagy inkább csere.Olvastam hogy 97-01ig vizes fekvő minarellivel gyártották őket.Beletudnám rakni a ditech vázba?Mi a véleményed?
Az nem is gond barátocskám, csak te ne nevezz ennek mást.
Örülök, hogy láthatom azt, kezded végre megérteni ezt, habár ez inkább remény...
Persze azt még mindig nem vágod, hogy mi a különbség, hogy valaki hülye és ha nem ért hozzá. Sajnos ezt te más soha nem fogod megérteni, a személyiséged már ilyen csáléra alakult.
De ettol meg besertodes siman lehet.
Amugy egy bontott blokk meg mindig olcsobb mint szwrelorol szerelore jarva 20 ezreseket szorni.
Ne ugy gondolkodj mintha magadnak lenne gondod es meg tudod oldani hanem ugy ahogy mondjuk egy raktaros xy bazison.
Bejarni vette otthonrol olcson csak mellenyult es elvakitotta a 2,5-es fogyasztas es a 100-150eres vetelar.
Nezd mashogy.
Egy blkkot kicsavarozni-becsavarozni kabelkoteggel egyutt is hatarozottan kevesebb szakertelem es ido kell mint megtalalni a hibat majd javitani egy ditekkben,meg az atalakitasnal is egyszerubb.
A ditech morini blokkos.Vagy piaggio.
A blokk felfogatasa a vazhoz teljesen mas.Komoly vaz atalakitas kell hozza.
Vagy keresni egy karbis morini/Piaggio blokkot.
akkor a cserén gondolkodom.Mit ajánlanál nekem?Érdemes a ditech blokkal
tovább erőlködni vagy inkább csere.Olvastam hogy 97-01ig vizes fekvő minarellivel gyártották őket.Beletudnám rakni a ditech vázba?Mi a véleményed?
Örülök, hogy láthatom azt, kezded végre megérteni ezt, habár ez inkább remény...
Persze azt még mindig nem vágod, hogy mi a különbség, hogy valaki hülye és ha nem ért hozzá. Sajnos ezt te más soha nem fogod megérteni, a személyiséged már ilyen csáléra alakult.