Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nekem is uncsi ne félj egy ilyen nárcisztikus emberrel huzakodnom.
...ja, és nem véletlenül ajánlom, mert itt hülyék lennének meg egy főokos, hanem mert ott a topikok között lehet keresni konkrét problémákra, vagy megoldásukra. Nyilván, ha rossz a nyomásszabályzóm, nem fogom elolvasni a teljesen másról szólót, bármilyen érdekes is. És mi, hülyék, nem pedig a Ditech felkent papja, szeretünk esetleg több helyről is tájékozódni, mint én, aki a műanyagfecskendős injektortisztítást is ott láttam.
De hát a hülyék azok csak hülyék maradnak.
... amúgy nem is értem, volt itt valaki, aki leszólta a Ditech-et?
Pont ott, ahol a magukat valakinek képzelő emberek a többit lehülyézik, akik szerinte kevésbé értenek hozzá.
Nem tudom, érted-e mit akarok ezzel mondani...
Ha emlékeim nem csalnak sehol , egy Olasz ismerősöm erre azt mondta : " Ti magyarok nem értetek hozzá " Sajnos igaza volt
Válaszolok Neked is ! Írásaid szerint külföldi Aprilia fórumokat ajánlasz másoknak ez helyes , de kérdem én melyik külhoni fórumon olvastál olyat hogy ennyire le minősítik / a ditech technikát / ?
Természetesen ebben igaza van uram !
Sohasem mondtam, hogy vartam, hogy jo legyen. Ha kepes lennel az erto olvasasra, akkor olvashattad volna azt is, hogy azert vettem ha elindul jo, de ha nem akkor elbontva is tobbet veszek ki belole, mint amennyibe kerult.
De azert rendes toled hogy szereny szemelyemet nagy kezdobetuvel irod (Neki).
Nem vagy te rossz gyerek, csak most elszabadult benned valami.
Es abban irtam volna 38 ezret meg afat meg kabelkoteget?
Hol?
Mirol beszelsz te?
Én pedig csak azt csinálom amit kérnek tőlem. Ha ufó-ba kell romet motort építeni, akkor azt kell. A vevő szava szent. A vevőnek mindig igaza van (ha hülye akkor is). Csak fizessék meg. Van mégegy mondásom: Jó pénzért bármit....
Természetesen el fogadnom az olyan emberek véleményét ! Akik anyagi helyzetüknél fog van nem tudják a ditech javítását finanszírozni és nem találtak típus ismerettel rendelkező szerelőt ezért átalakítják karburátorosra ! Semmi probléma !
Nyilván a saját döntése és nincs is ellene kifogásom !
Erre a hozzászólásodra reagáltam ! /[43155] tegnap 12:39/
Ha kell minden nap ki írom a hozzá értését! Csak őt fogom támadni ! Azt gondolom aki 40-ezer forintért vásárol ditechet és még az várja hogy jó is legyen ! Ne kommentáljam már meg tettem ! A válaszaim csak személyesen Neki szóltak ! Nem a többi fórum társaimnak !
Apa, kezdődik....
?
Milyen 38? Milyen kábelköteg? Ne haragudj, de valakivel te összekeversz, honnét veszed ezt?
Te a 40 ezerért vásárolt motorra ezért 38ezer+áfáért új kábelköteget vásároltál mivel arra van garancia ! Na ne Röhögtess ! Ha kell Minden nap kiírom a hozzá értésed !
Oké, köszi.
Freelac ! Ne tévessz meg senkit ! Te nem értesz a ditechhez !
Na, megvan. Tőben nyúzva, ott meg a toldás helye.
Mutassam az elfűrészelt fejidomot meg a metrikus anyába behajtott pozdorjacsavart?
A kormánynyakban mitől forog el a fix csapágycsésze? Ha most lenne lehetőségem, én simán vennék új, vagy újszerű bontatlan Ditech-et, ilyent többet nem annyira.
Ment.
Ha van időd privátban rám tudnál írni?
Amúgy itt van két kép, hogy az üzemanyag mit művel a motorral, mielőtt valaki tamáskodna. Az egyik képen a benzintankban levő szűrő látható, maga a szűrést végző "szúnyogháló" teljesen elporladt, kopott, oldódott, akármi, a másik meg a benzinszintmérő jeladóján a réz (de mintha lett volna rajta valami ónozáshoz hasonló réteg?) vezető csíkok teljesen eltűntek. Lehet ez akár egyedi hiba is, de akár...
Vagy amikor nem voltam biztos a hőfokgomba értékében, de valahol volt egy táblázat a hőfokhoz tartóz ellenállásértékekről, én beletettem egy lábos vízbe, mértem a víz hőfokát és mértem a gomba ellenállását egyszerre. A youtuben valahol talán megvan.
A mért értékek a táblázathoz képest teljesen korrektek voltak, tehát ott nem kellett ezután hibát keresnem (ha csak el nem romlott volna pont azután, de nem).
Nem tudom, keresem a képet, de nem találom. Szóval ugyanazon kábelt megtoldta, de meg is nyúzta. És ugye ezt arról vettem észre, mert a toldás el volt vakolva, hogy az ECU-tól vékonyabb kábel indult, mint ami a gyorscsatin volt, DE UGYANAZ volt a színjelölése!
Ez már azért gyanús volt, kimértem és akkor jó volt. De aztán úgy mértem ki, hogy közben mozgattam a kábelt, és abban a pillanatban előjött a hiba, a rossz érintkezés.