Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Megnézed a csavarok fejét legelőször. De amúgy is lehet látni, ha barkácsolva van.
nekem pl. a sok állástól beleküppedt a nyál a benzinpumpába, azt kicseréltem egy használtan vásároltra, mondhatni egyből indult. De aztán ez már az ősz végén volt, meg szerintem a használt pumpában is volt már valami, tavasszal megint nem indult. Ugye nekem fura volt, hogy a karbis motorokkal soha nem volt ilyen bajom, nem is gondoltam volna, hogy ezzel meg lesz. Szétszedtem, el volt törve benne annak a kis pistonnak a karja, elsírtam magam.
Aztán gondolkodtam és megcsináltam bronzból, egy mágneskapcsoló egyik érintkezőjéből, azóta is azzal megy. Vagyis pihen a polcon pár hete. Én úgy gondolom, de hangsúlyozom, ez az én véleményem, ha normális használat mellett elhasználódik-kopik, a legjellemzőbb hibák kimérhetőek, javíthatóak. Ha hozzányúltak, akkor vége, sok szerencse kell, hogy megtaláld, mit toltak el.
És itt meg kell követnem kintert és miofant, mert annyi bizonyos, hogy akinek nincs benne gyakorlata, vagy kell neki a motor és kapkod, azzal helyrehozhatatlan hibát lehet elkövetni. Ha nincs műhelyed és szerszámod, neki se állj. Egy gyári egytulajdonos, nem ezermester eladótól túl rosszat nem vehetsz.
Szerintem.
Nade mit is akarna ott mérni? Szkóp nélkül nem sokat.
Egy 17éves gyerektől vettem.Mikor mentem érte megállt az új bmw-vel amit akkor kapott.Elmondása szerint a robogót újonan vették de lett jogsi autóra és már nem kell.Nem használta most meg nem indul...Nem tudom hogy kamu volt vagy sem de nem úgy nézett ki mint aki otthon barkácsolna.
Ezt a kábelvágást sohasem értettem. Az enyémen is volt, hogy a valamelyik injektor kábeléről tőben lenyúzta a szigetelést egy darabon, szerintem ott akart mérni valamit. teljesen felfoghatatlan számomra.
Tudod mit nézzél meg legelőször? Ha valami ezermestertől vetted, akkor rettegj. Egy ilyen ezerszer akkora problémát okoz, mint 30 ezer km.
Sok segítséget kaphatsz még az apriliaforum-on.
itt
A most nálam lévő Simson-t olaj nélkül használták. "Hámmer elfolyt". De nemhogy vett volna hozzá egy 100,- Ft-ot olajleeresztő tömítést, meg egy liter (fél liter kellett volna szerencsétlenbe) akármilyen olajat, nem-nem. Egyszerűbb volt olaj nélkül használni, amíg ment. Szóval ha az emberek nem költenek 2-3 ezer pénzt valamire, akkor nem lehet elvárni hogy egy ditech-et fognak pátyolgatni 10-20-30-50 ezer Ft-ért. Legalábbis mifelén így működik. A fővárosban biztosan másképpp megy, de vedd figyelembe hogy itt és ott mennyit keresnek az emberek. Már ha egyáltalán ezen a környéken kap valaki munkát.
pedig én most ezzel értek egyet. Olcsóért vettem, olvasás útján szerezett infokkal megcsináltam, használtam két évig, de van egy határ munkában és pénzben, amikor már nem "éri meg".
Tudom, hogy vannak sajnos olyanok, akiknek létkérdés, hogy menjen a moci, azok kínlódnak. Nekem szerencsém volt, mert lakik a közelemben egy srác, ő sokat segített az elején (nem a Ditechben, hanem általában) hihetetlen türelme volt. Volt nekem is, de elfogyott. Azért vettem 4T SM motort, mert nekem elég lett az állandó burkolatszerelésből. Egyszerűen nekem nem jó, ha éppen görgőzni akarnék, a Ditechnél bonthatnám le az egész szarságot. Jó motor, rettentő jól fogyasztott, ehhez képest főleg, de különben is nagyon jól ment (most is jól megy karbival, ha végre lesz időm a pontos karburálására, akkor még talán jól is fogyaszt majd), de amikor már nem tudom hanyadszor toltam haza a szar benzinállónak csúfolt benzincső miatt, már valahogyan nem akaródzott megcsinálni megint.
Elegem lett az istentelenül trehány "szerelőtől", akik előttem próbálták meg életre kelteni a motort pl. úgy, hogy megtoldották valamiért az injektor kábelét, és érdekes módon, csak néha-néha nem érintkezett de akkor megállt a motor és utána azonnal indult, de így sokáig nem találtam meg a hibát, vagy a szétfűrészelt fejidom, vagy a metrikus menetbe beletekert pozdorjacsavar. Ez nem a Ditech hibája, de nekem akkor is elment a kedvem az egész szereléstől, én ezért építettem át. Vagy a fordítva felrakott önzáró anya. Ezek mind-mind apró, pénzbe nem kerülő dolgok, de agysejtemet elvittek magukkal pár száz darabot.
Elegem lett.
Fent van neten,de nem igazán kapkodnak érte...
Hát pont ezaz hogy eljut hozzám. Nade mikor?! Mikor már le van pusztítva, 5-10 "hozzáértő" kézen átmegy, mindenki barmol rajta valamit. Pedig ha rögtön olyanhoz vitte volna aki tényleg érti a dolgot, lehet hogy egy 1500,- Ft-os tömítés cseréjével újra járóképes lett volna a masina. Ehelyett jóska-pista szétszedi, kihagy pár csavart, szétbarmol pár menetet-tömítést, szétvág pár kábelt, csinál pár zárlatot, szétszedi a benzinpumpát és ezzel vége is a ditech-nek. Szóval általában mikor már hozzám kerül egy gép, az már megjárta a poklot. Én csak segíteni próbálok rajta, de úgy hogy ne kerüljön 50-100 ezerbe.
Hali! Szerintem is add el, pont erről vitázunk itt a fórumon, csak költeni fogsz rá.
Már megbocsáss, de én nem a te szakmai hozzáértésedet kérdőjelezem meg, hanem amit te is leírtál, hogy a delikvens rákölt egy csomó pénzt ahelyett hogy elengedné a szarvát a p..csába és venne egy karbis motort. .Ha ezt betartaná hozzád már el sem kéne jutnia a gépnek. És persze egy élő példa "olcsó volt azért vettem, mire kell oda figyelni" most erre mit mondjak?
A döntés végleges ! Üdv !
Nem kell az ilyen dolgokat komolyan venni. (Pont én beszélek...) Mindig voltak és leszenk is viták itt a fórumon. Mindig akad újabb ember aki másképp gondolja. Engem is támadnak, de én azt szoktam mondani hogy a lehetőség adott hogy valaki jobban csinálja helyettem. Nekem továbbra is van ügyfélköröm, továbbra is keresik a gyújtásmodulomat, ez nekem elég hogy tudjam, nem vagyok felesleges. Ne törődj senkivel, te csak tedd a dolgod.
"Mire kell odafigyelni hogy minél kevesebb gond legyen vele, " Add el gyorsan.
Én azért vettem meg az injektorosat mert (nagyon)olcsó volt.
Milyen "gyakori"problémák szoktak előfordulni ezeknél a típusoknál(a karbusokkal ellentétben)?Mire kell odafigyelni hogy minél kevesebb gond legyen vele,
"...plusz utolsó dobásként (lehúzásként) még át is alakítja karbissá és ha nem működik akkor csak néz ki a fejéből..." Khm. Lehúzás egy sok "ügyes szerelő" által szétba.....ott injektoros motornak még egy utolsó lehetőséget adni? Egy olyan lehetőséget ami még olcsó is? Meg csak egy olyan ditech-et mutass, amit én építettem át és nem működik. Mert "javított" ditech-re tudok neked példát jópárat, amik továbbra sem működnek. Pár 10-20-30 ezer rálocsolása után sem. Azokkal mi is a helyzet? Szóval én meg erről beszélek. Azt hittem hogy segítek, dehát mindig téved az ember....
Na akkor itt az ideje hogy rövidre zárjam ezt az Ügyet ! További nagyon jó szórakozást kívánok ezen az oldalon ! Nyilván a hozzá értéseddel tovább segíted a ditech tulajokat ! Ezen az oldalon befejeztem a segítség nyújtásomat !
Én hülye vagyok a motorhoz ezért vettem karbist:)Ezzel is volt ám bajom,de már megoldottam.
http://www.jofogas.hu/tolna/Aprilia_SR50_Idomok_25084591.htm?ma=1
Ezzel azért vitatkoznék, de viszont én elfogadom azt, hogy neked ez a véleményed, nem hülyézlek le érte.
Én bizony - és régen le is írtam már ezt - úgy vettem az NTT-met, hogy tényleg hülye voltam hozzá. Szétszedés előtt lefényképeztem, mert azt sem nem tudtam, mi az a kurva sok cső ami a karbira ment. És szépen utána olvastam és teljesen felújítottam. És vettem a Ditech-et 40-ért, annak megfelelő állapotában. Látta 2-3 szerelő, csak amit én tudok, akihez a nekem eladó ember elvitte. Senki, én meg megcsináltam, két évig használtam, de aztán a közben vásárolt nagymotor, és a nem teljesen felhasználóbarát szerelhetőség miatt átalakítottam karbisra.
Mondta miofan, hogy hülye vagyok, azért alakítottam át, mert nem értek hozzá, és tudom, hogy ő is tisztában van vele, hogy azon kívül is lehet ezer oka az átszerelésnek, de azért neki így jobban esett, mert lehet ekézni a másikat ennek okán.
Én tudom hova tartozom, azok közé, akik nem szeretik, ha egy ilyen alak ok nélkül basztatja.
És mi a valódi ok? Hát az, hogy amikor eldöntöttem az átalakítás mellett, akkor három motorom volt, tisztában vagyok vele, hogy 40 ezerért vásárolt motorba annyira nem nagy üzlet még ennyit sem belefektetni, pláne úgy, hogy amit ráköltöttem az átalakítás során, annyit bőven kiszedek az eladott vackokból, egyszerűen nem rentábilis sokat foglalkozni vele. Sőt, ha beleszámolom a gyerek 70-es versenyhengeres Ciao-ját, ami tulajdonképpen az enyém, akkor négy motorom volt...
Kedves freelac ezt a vitát elég gyorsan el lehet dönteni. Aki ditechet, purejetet, jetforcot vásáról mindenféle típusismeret, hozzáértés, utánajárás, utána olvasás , netalán egy hozzáértő szerelő kikérdezése nélkül, majd ha elromlik hordja szerelőtől szerelőig és hagyja magát lehúzni plusz utolsó dobásként (lehúzásként) még át is alakítja karbissá és ha nem működik akkor csak néz ki a fejéből , nálunk ezeket hívják „hülyének”. A válasz a te kezedben van, neked kell eldönteni hová tartozol. Én azt mondom , hogy az vegyen injektoros motor aki ért hozzá, vagy van hozzáértő szerelője . És most már legyen písz!
Erre nem is gondoltam, de tényleg így lehet.
De olyan kár, mert biztosan jól ért a motorhoz, ha egy kicsit tudná magát moderálni, hogy tesó, rosszul tudod azt amit írsz, mert én már 145 darabot megjavítottam, és ez alapján meg szerintem az a hiba, hogy...
A jelenlévők mindíg kivételek, és mivel én okos vagyok, így tuti nem nekem írta.