És akkor az injektor mit csinál? Nem tudom elhinni, hogy a nyomásszabályzót a gyárban ilyen pontosan le tudnák gyártani. persze azt sem állítom, hogy a jelentős eltérés ne lenne gond.
2 db 10W high power led, alu hűtéssel a hátulján, stabilizátorral hogy tartós is legyen. Olyat világít hogy hátraesel. Megcsináltam, tudom. A színhőmérséklet már csak rajtad múlik hogy milyet szeretnél. http://www.plasmaled.com/10W-2...
Azért gondoltam hogy jó lenne mert van ilyen is és ez(gondolom)nyomást növel,csak kérdés mennyire...Ha ez is kb.1 bárt emel akkor ugyanott lennék mint a gyári ezzel a "kiegészítővel", de lehet hogy hülyeség az elméletem.
Köszi Miofan! Nem rossz ez a fajta de nekem nem igazán tetszik. Én mindenképp meghagynám a gyári projectoros lámpát, számomra az a no.1 :D Viszont érdekelne hogy a P26s izzó létezik e ledesben ami hasonló fényű mint mondjuk a xenon, vagy pl egy 35wos xenonszett tutira hazavágná e a foncsort. Sokan kinn beleberhelték valahogy a H7es xenonszettet. De igazából nekem édesmindegy csak maradjon a gyári lámpa és jó erős jegesfehér fènye legyen mint mondjuk a xenon 6000k-s. 1000köszi bármilyen ötletet :)
Ha nagyobb nyomáson nyit azzal az a bibi, hogy ugyanannyi idő alatt több benzint fog kapni. Nem tudom 3,5baron bejuttatott benzinnel mit fig kezdeni az 50-es henger. (A polini 70-es szetthez kapott nyomásnövelő szerkezet 4,5baron dolgozik.)
Köszönöm szépen! Irtam is nekik. A kompresszor nyomását le tudom mérni, de a benzin nyomást pontosan hogyan is kell? Vki le tudná írni? Vagy keressem vissza gondolom vhol biztosan már leirtátok.
Tyú, de jó. Mondjuk amikor vettem a nyomásmérőt, akkor a sima 1600 volt, a csillapított meg talán a duplája ha nem több, de boltos mondta, hogy ne foglalkozzam vele, a kamionosok is ezt veszik valami levegős rendszerükbe, és ők mondták neki, hogy kis fúróval átfúrják a tetejét, a gyógyszertárban vesznek orvosi glicerint, azzal feltöltik és ennyi, lezárják, viszlát, kész.
Én azért vettem ki, mert ki kell venni a görgőt (vagyis érdemes) és én inkább eladom működőképesen, mert nekem ezeröccázért csinált egy dugót az esztergályos mester.
..
A trafóval én is szoptam, kaptam két használt Simson trafót, egyik sem vált be, most kaptam egy nem tudom miből származó Bosch feliratú trafót, az jónak tűnik.
Amúgy nem tudom, de nem hiszem, hogy kinyírta, mert nekem azt csinálta, hogy 20 és 70 kilométerig bírták, és amikor felmelegedtek, akkor félgáz felett elkezdtek ki-ki hagyni gyújtásilag. megállás és pár perc pihenő után "megjavultak", és pár kilométerig jók lettek, de aztán következett elölről a gyújtás kihagyás.
Szerintem meglehet, sokan megcsinálták, én speciel még a karbival küzdok, mert darabokban vettem olcsóért, azt hittem jó vásárt csinálok, de nem. vagyis tulajdonképpen az is jó nekem, ha a fogyasztását nem nézem, mert megy a motor mint a kurvaélet, csak hát iszákos. Meg hát az elszegényített keveréknek szerintem ez a fura hengerfej sem a legideálisabb, mert kis fúvókánál detonál alacsony fordulaton, és mindenhol azt olvasom, hogy a nem megfelelő égéstér a detonálás fő okozója. Amúgy szerintem a Trabi trafója is jó, mérés alapján legalábbis. Az egyik Simson primerje ahogy emlékezem majdnem 10 kOhm volt, a másiké meg csak 3,3, és érdekes módon ezzel többet ment, mint a másikkal, mert ugye én először a válogatásnál csak a szekunder ellenállását néztem, az meg tized Ohmnyi eltéréssel mindenhol jó volt.
Sziasztok! Új vagyok a forumon. Beszámítottam egy sr ditech-et motoreladásnál. Gondoltam használom egy hónapot aztán eladom. Hát 1 napot tudtam használni aztán többet nem indult. Olvasgattam itt sok hozzászólást. Gyertyát megnéztem nem egy helyen szikrázik hanem össze vissza. Vettem másik gyertyát egyből be is indult (bár füstölt kicsit) de alapjárat brutálisan ingadozott majd le is állt. Ezt megcsinálta 3x majd ez a gyertya is ugyanolyan lett mint a másik aztán már be sem indul. Kompresszor nyomás csőbe bekötöttem egy mérőórát de intitózáskor gyanus volt hogy benzin került a csőbe, lehúztam a nyomásszabályzóról a kompresszor csövét és benzin folyt belöle. Jól gondolom hogy át lehet szakadva a membrán? Ott ugye nem lenne szabad benzinnek lennie. Köszi a választ, szép estét!
Khm... én nem azt mondtam hogy szedd ki a kompresszor dugóját. Azt mondtam hogy a görgőt vedd ki belőle, hogy ne mozogjon. Ha kiveszed a dugót is, akkor feleslegesen megnöveled a forgattyúsház méretét.....
Helló freelac !Én is most alakítom karbisra a motort.A légkompresszorból én is kivettem a dugót és csak úgy vissza raktam a tetejét és a tömlő helyét pedig ledugóztam, az úgy nem jó?Mert olvasom hogy esztergáltatni kéne dugót.
Miért?Nem zár rendesen az eredeti?Trafó gondom is van,olvasom hogy te megtaláltad a tutit,melyik lenne az?A jó tippeket szívesen fogadnám.Mert nekem is beindult de rossz trafót raktam be és kinyírta a gyújtás modult amit kinter készített.Most rendeltem még egyet!
Egyébként az átalakítást tökéletesre meglehet csinálni ?
Igen, ismerem ezt a megoldást is, csak én mindig attól féltem, hogy a túl nagy világítási szög az nem jó ebben az esetben. Igaz - megnéztem most gyorsan - van 60 fokos is azt lehet, megérné kipróbálni.
Azért tamáskodom, mert amit vettem motort, azon a régi tulaj kicserélte a headlight-ot valami ordenáré csúfságra, és abban is az volt, szemből nézve vakított, szó se róla, de este SEMMIT nem láttam.
Ehhez a lámpáim meg is vannak, csak konzolt kéne csinálnom hozzá valami fájintosat, mert azt a csúnya alient kicseréltem egy Yam Xt lápájára, nem is rossz meg semmi, csak semmi rendkívüli nincs benne.
Most így csapatom:
Bátyám Gilera runnerjében is hasonló sport fényszóró van, de az négy izzós, és most nem viccelek, de szimpla otthoni lámpába való spot égők vannak benne.
Ilyenek: http://www.gold-media.hu/image...
Aztán gondolom van ledes változat is. Hát, hogy sötétben hogy teljesít, azt nem tudom, de menet közben elég éles fényt ad.
És ezek nem nagyon szórják a fényt? Ezek ahogy látom, valamilyen lakásba való spot fényforrások, de azok nem irányítottak, hanem legalább 100-120 fokosak, e ezt csak úgy gondolom.
Hát akkor én is visszaépíteném a Ditech-et...
Nem, az eredetit tuti nem, de hasonlót igen. Ám abban is biztos vagyok (miként a múltkoriban olvasott Ray-Ban szemüvegek áraival kapcsolatban), hogy azért ez az ár sem tükrözi a valódi értéket, ha magát a nevet nem veszem értéknek.
Az ebay tele van, sok van olyan, hogy beállítható a szabályzott nyomás, azok közül lehetne válogatni.
Ha nem csömörlöttem volna meg a szereléstől, én szerintem egybe belevágnék. És hogy véletlenül se jusson eszembe, átalakításkor a sok baszom vezetéket mindent kivágtam a motorból, ami az ECU-hoz ment, vagy onnét jött, nehogy egyszer unalmamban megbolonduljak a visszaalakításhoz fogjak...
http://www.plasmaled.com/10W-2...
..
A trafóval én is szoptam, kaptam két használt Simson trafót, egyik sem vált be, most kaptam egy nem tudom miből származó Bosch feliratú trafót, az jónak tűnik.
Amúgy nem tudom, de nem hiszem, hogy kinyírta, mert nekem azt csinálta, hogy 20 és 70 kilométerig bírták, és amikor felmelegedtek, akkor félgáz felett elkezdtek ki-ki hagyni gyújtásilag. megállás és pár perc pihenő után "megjavultak", és pár kilométerig jók lettek, de aztán következett elölről a gyújtás kihagyás.
Szerintem meglehet, sokan megcsinálták, én speciel még a karbival küzdok, mert darabokban vettem olcsóért, azt hittem jó vásárt csinálok, de nem. vagyis tulajdonképpen az is jó nekem, ha a fogyasztását nem nézem, mert megy a motor mint a kurvaélet, csak hát iszákos. Meg hát az elszegényített keveréknek szerintem ez a fura hengerfej sem a legideálisabb, mert kis fúvókánál detonál alacsony fordulaton, és mindenhol azt olvasom, hogy a nem megfelelő égéstér a detonálás fő okozója. Amúgy szerintem a Trabi trafója is jó, mérés alapján legalábbis. Az egyik Simson primerje ahogy emlékezem majdnem 10 kOhm volt, a másiké meg csak 3,3, és érdekes módon ezzel többet ment, mint a másikkal, mert ugye én először a válogatásnál csak a szekunder ellenállását néztem, az meg tized Ohmnyi eltéréssel mindenhol jó volt.
Miért?Nem zár rendesen az eredeti?Trafó gondom is van,olvasom hogy te megtaláltad a tutit,melyik lenne az?A jó tippeket szívesen fogadnám.Mert nekem is beindult de rossz trafót raktam be és kinyírta a gyújtás modult amit kinter készített.Most rendeltem még egyet!
Egyébként az átalakítást tökéletesre meglehet csinálni ?
Azért tamáskodom, mert amit vettem motort, azon a régi tulaj kicserélte a headlight-ot valami ordenáré csúfságra, és abban is az volt, szemből nézve vakított, szó se róla, de este SEMMIT nem láttam.
http://www.fastbikebits.com/sh...
Ilyen volt, na, ilyent senki ne vegyen, de legalábbis ne azzal az izzóval, ami benne van. Amit most tervezek rátenni, az olyan, mint ez:
http://i.ebayimg.com/images/i/...
Ehhez a lámpáim meg is vannak, csak konzolt kéne csinálnom hozzá valami fájintosat, mert azt a csúnya alient kicseréltem egy Yam Xt lápájára, nem is rossz meg semmi, csak semmi rendkívüli nincs benne.
Most így csapatom:
Ilyenek:
http://www.gold-media.hu/image...
Aztán gondolom van ledes változat is. Hát, hogy sötétben hogy teljesít, azt nem tudom, de menet közben elég éles fényt ad.
G.
Nem, az eredetit tuti nem, de hasonlót igen. Ám abban is biztos vagyok (miként a múltkoriban olvasott Ray-Ban szemüvegek áraival kapcsolatban), hogy azért ez az ár sem tükrözi a valódi értéket, ha magát a nevet nem veszem értéknek.
Az ebay tele van, sok van olyan, hogy beállítható a szabályzott nyomás, azok közül lehetne válogatni.
Ha nem csömörlöttem volna meg a szereléstől, én szerintem egybe belevágnék. És hogy véletlenül se jusson eszembe, átalakításkor a sok baszom vezetéket mindent kivágtam a motorból, ami az ECU-hoz ment, vagy onnét jött, nehogy egyszer unalmamban megbolonduljak a visszaalakításhoz fogjak...