Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Csupán 250 dollár + posta
Ha tudsz ilyet 12 ezerért szólj nekem is !
https://www.highgaintuning.com...
Szia ! Itt voltál nálam csak ezt elfelejtettem meg mutatni ilyen van nálam ! http://www.pedparts.co.uk/prod...
Miofan! Létezik ledes izzó a gyári helyére a gyári làmpába?
Ha meglenne minden hozza, akkor par ora. Ha igenyesvagy, es csinaltatsz uj benzintank csatlakozot, meg kiveszed a legkopresszort es csinaltatsz dugot a helyere, akkor sem tobb par napnal, de ebben benne van az, hogy elmesz az esztergalyoshoz tobbszor is.
Hengerfej aalakitas vagy csre, en atalakitottam, de aztan inkabb vettem hozza egy normalisat, berugoszett keresgelese, mert az egyik 7500-ert adta volna, de talltam 2500-ert is, azt raktam be ma.
De a lenyeg, par oras melo, ha van szerszamod, meg elotte osszegyujtesz mindent.
Ez nekem egy hetig tartott, de en fullosra csinaltam mindent igaz a karbi beallitasaval meg vackolok, meg szoptam egy kicsit, amig megtalaltam a megfelelo trafot is. De ez mar csak mulatsag kategoria.
Elgondolkoztam már én is hogy karburátorosra alakítom,csak nem tudom mennyire sok "átalakítás" kell hozzá.
Hasonlokeppen en is. En 45-ert vettem, rament 10 ezer a pumpara, meg egy par ezres az aprosagokra, hasznaltam ketto idenyt. Most kellett volna nyomastarto szelepet cserelni, de a kozbeni allando vackolasok elvettek a kedvem. Atszereltem karbisra, az mondjuk volt 30 korul, de annyiert el is megy a sok kiszedett vacak.
Én fillérekért vettem a motrot de ezen is van rengeteg gànyolás.Próbálgatom helyre hozni,ha nem sikerül eladom,bukni nem fogok rajta az tuti.
Hajra, kivancsian varom es drukkolok, en mar belefaradtam az allando burkolat leszedesbe. Igaz, a hasznaltan vett karbi sem konnyiti meg a mostani helyzetemet, de mivel van masik motorom, nem eletbevago, hogy masnapra elkeszuljon ez.
Igazandibol az tett be nekem, hogy az elottem levo gazda nem ertett hozza, ket evig allt, vagy tobb, utana megprobalta megcsinalni, de csak rombolt, es nekem ehhez mar nem volt turelmem, hogy mas fosadekjat helyreallitsam. Mindent elbaszott, amit csak tudott, eloszor lattam benne fantaziat, de amikor a szetfureszelt fejidommal szembesultem mert nem tudta osszepattintani, a szetbarmolt kormanycsapagyfeszek, a metrikus anyaba pozdorja csavar behajtva... eze mar sok volt nekem.
Mintha úgy rémlene 6-7bar körül kell lennie.Régebben mértem de már nem emlékszek mennyi volt...Holnap délelőtt kiderül mit sikerül kihozni a dologból.
Ne pont ezt keresd, ez mar regi iras, hanem ilyent. Ezen a forumon is sok mindenre talalsz megoldat.
http://www.apriliaforum.com/fo...

Iyenre gondoltam. Osszel 12 korul lattam az ebayon. Ket nyomasmero, itt nincs mese, ha van nyoasmeros vizlevalasztod, egybol kijon a turpissag, ha nem indul a moci.
Senki nem tudja hol szabályoz el , az értékek nélkül kidobtál 5000 ft -ot . Azért meg nem veszi meg senki hogy ha nem jó eladja fél áron vagy kidobja ! De vedd meg, legalább megtudjuk jó -e ha nem legfeljebb kidobod !
Külsőt?Hogyan tudnám vele összehozni?
Találtam közben ilyet :link
Bár méretek nincsenek írva így nem tudom passzolna e.
vegyél "külsőt".
Fuel pressure regulator, így keresd, keverheted esetleg a ditech szavakkal is, milliónyit találhatsz, vagy az apriliaforumon is meglesheted.
Olvastam.Nem barmolom szét csak megpróbálom javítani,ugyanúgy összerakom és ha úgy is enged akkor veszek egyet de szeretném olcsóbban megúszni azért akarok egy próbát tenni.
Ne szedd szét kéri a régi nyomástartót !
Köszi szépen.
Megpróbálom házilag szétszedni,kicserélni a membránt aztán ha nem sikerül veszek egyet.
Vissza inkább a kukába !
Jóvanmán. Kicsit megmosod és mehet vissza.
Csak a felújított jöhet szóba! Innen : http://www.hstuning.hu/content...
Köszönöm.
Csak cserélni lehet,felújítani esetleg nem lehetne?Esetleg lenne valakinek eladó?
Ez szép !
Nyomástartószelep csere !
Majd fog, amikor átenged a nyomástartód. Mert át fog engedni, ez csak idő kérdése.
Amúgy szerintem én is Semperitet vettem, de az életemet azért nem teszem rá.