Üdv.
Peugeot Jetforce 50 tsdi-röl lenne szò.
A baja hogy ömlik bele a benzin és így nem indul.Ha lehúzom a szivattyúról a kábelt (és kijáratom gyertya nélkül a fölös üzemanyagot)akkor indul pöccre.Mi lehet a baja?
Ha indítózok a kompresszor is benzint nyom.Vagy ennek így kellene lennie?
Kösz a tippet, de nekem a vízleválasztóhoz kellett a cső. Remélem abba meg nem lesz benzin. Egyébként Semperit márkájú, 12 Bar- ig nyomásálló. A benzin vezetékem meg még a gyári, ahhoz nem nyúltam.
Ú, a csövekkel vigyázzál! Én is vettem, aztán 4-5alkalommal is az lett a vége, hogy minden jó volt, csak toltam a motort, mert a benzinpumpa után levágta a nyomás a csövet a csonkról. Amikor új volt a cső, akkor megértem ráfeszegetni a csonkra, utána meg a benzintől kitágult csövet a garázs ajtajából rádobtam a csonkra.
Ne, ne mond a bilincset, persze, hogy azzal, sőt, a gyári gyorscsatlakozót kicseréltem olyanra, aminek a végén az a bumszli van, és arról is. tehát én azt mondom, hogy óvatosan, mert akár jól le is szophatod magad ezekkel a szar, boltban kapható "benzin és olajálló" csövekkel.
Aztán az lett a vége, hogy vettem egy rendszámos négyüteműt, ez meg megmaradt átalakított játszósnak.
Pár hónapja használok én is,vízleválasztó szűrőt,igaz más típust. 10 mikronos szűrő van benne. Időnként picit beszaggat magas fordulaton. A kérdés:a 10 mikronos szűrő okozhatja-e,vagy valami más esetleg a szaggatást?
ui:tökéletesen szűri a trutyit,jó alapjárat azóta.
Nem igazán. Max pénteken a melóból való visszaúton jártam vele. Megint gyűlt bele némi szmötyi, illetve megszünt a magas fordulaton való szaggatás. (?) Lehet, kikormolódott a gyertya, vagy mi, mindenesetre jól ment.
Vettem új nyomásálló benzincsöveket és csőbilincseket és azokkal raktam össze újra, illetve visszakerült a szűrőbe az a kis lemezke, amit említettél. Meg a drótos felfogatás is meg lett oldva.
Kipróbálni még nem volt időm, mert a bátyám tegnap vett egy karbis Gilera Runnert és annak az átnézésével foglalkoztam. Van rajta néhány javítanivaló, főleg ilyen hiányzó csavarok, meg laza műanyag elemek, de délután egy páros motorozás keretében ismét tesztelek majd.
Egy nagyobb gond van a karbis géppel, hogy az első hidraulikus fék tartályának egyik csavarja be van rohadva, a menetek meg elnyalva. Vajon ha lefúrom a fejét, marad annyi a csonkból, hogy fogóval megfogva kicsavarhatom, vagy ne kísérletezzek ilyenekkel és inkább cseréljük ki az egész főhengert tartályostul?
Emiatt inkább nem nyúltam hozzá, azért valamennyire így is fog. A hátsó fék bowdenes, azzal nincs ilyen gond.
Vízleválasztó nélkül Champion RG6YCA mivel ez nem annyira érzékeny a korom lerakódásra .
A vízleválasztó a nevében benne van mire való ,ha nem volna hasznos nem építenénk be .
2006 os sr tulajdonosa lettem egykét tanács okosságot szívesen elfogadom pl első gyertyát már meg is ette ha jól tudom 3000km ként érdemes cserélni de milyenre NGK-át sokan szidják.
Továbbá láttam hogy vízleválasztót építettek be pontosan ez mire is jó mi az elve és ha hasznos hol lehet beszerezni a szükséges alkatrészeket?
Előre is köszi
Szuper. Ha minden igaz a motor gazdája beszélt már Veled. Ma 6-ra megy asszem. Van itthon egy másik nyomástartóm, ha azzal sem fog működni, akkor marad annak is a felujitása.
Peugeot Jetforce 50 tsdi-röl lenne szò.
A baja hogy ömlik bele a benzin és így nem indul.Ha lehúzom a szivattyúról a kábelt (és kijáratom gyertya nélkül a fölös üzemanyagot)akkor indul pöccre.Mi lehet a baja?
Ha indítózok a kompresszor is benzint nyom.Vagy ennek így kellene lennie?