Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Üdv.
Peugeot Jetforce 50 tsdi-röl lenne szò.
A baja hogy ömlik bele a benzin és így nem indul.Ha lehúzom a szivattyúról a kábelt (és kijáratom gyertya nélkül a fölös üzemanyagot)akkor indul pöccre.Mi lehet a baja?
Ha indítózok a kompresszor is benzint nyom.Vagy ennek így kellene lennie?
A Semperit benzin-olaj-fagyálló cső a benzintől 1 év alatt megpurcan. Szégyen. Remélhetőleg a vízzel nem lesz problémája....
Fejből nem tudom de megnézem holnap ma nem dolgozunk !
Egy esetben lehet ha a nyomástartód átszakad !
Én 20 báros használok !
Kösz a tippet, de nekem a vízleválasztóhoz kellett a cső. Remélem abba meg nem lesz benzin. Egyébként Semperit márkájú, 12 Bar- ig nyomásálló. A benzin vezetékem meg még a gyári, ahhoz nem nyúltam.

G.
Köszi a választ. Nekem ilyen fojtólemez soha nem volt benne, 50-es henger. Kb mekkora azon a lemezen a luk?
Hétvége van tehát irány az út és robogóóóóóóóóóóóóóó !
Ha megint vennél csövet kérdezz és meg mondom milyet vegyél amit használok probléma mentes !
A fordulaton történő szaggatás oka a fojtólemez hiánya , természetesen a 70-es hengernél el kell távolítani de 50-es nél nem szabad!
Ú, a csövekkel vigyázzál! Én is vettem, aztán 4-5alkalommal is az lett a vége, hogy minden jó volt, csak toltam a motort, mert a benzinpumpa után levágta a nyomás a csövet a csonkról. Amikor új volt a cső, akkor megértem ráfeszegetni a csonkra, utána meg a benzintől kitágult csövet a garázs ajtajából rádobtam a csonkra.
Ne, ne mond a bilincset, persze, hogy azzal, sőt, a gyári gyorscsatlakozót kicseréltem olyanra, aminek a végén az a bumszli van, és arról is. tehát én azt mondom, hogy óvatosan, mert akár jól le is szophatod magad ezekkel a szar, boltban kapható "benzin és olajálló" csövekkel.
Aztán az lett a vége, hogy vettem egy rendszámos négyüteműt, ez meg megmaradt átalakított játszósnak.
Pár hónapja használok én is,vízleválasztó szűrőt,igaz más típust. 10 mikronos szűrő van benne. Időnként picit beszaggat magas fordulaton. A kérdés:a 10 mikronos szűrő okozhatja-e,vagy valami más esetleg a szaggatást?
ui:tökéletesen szűri a trutyit,jó alapjárat azóta.
Koszi
Beszerezni hol lehet a szukseges alkatreszeket a vizlevaldztohoz? Hatranya van?
Nem igazán. Max pénteken a melóból való visszaúton jártam vele. Megint gyűlt bele némi szmötyi, illetve megszünt a magas fordulaton való szaggatás. (?) Lehet, kikormolódott a gyertya, vagy mi, mindenesetre jól ment.
Vettem új nyomásálló benzincsöveket és csőbilincseket és azokkal raktam össze újra, illetve visszakerült a szűrőbe az a kis lemezke, amit említettél. Meg a drótos felfogatás is meg lett oldva.
Kipróbálni még nem volt időm, mert a bátyám tegnap vett egy karbis Gilera Runnert és annak az átnézésével foglalkoztam. Van rajta néhány javítanivaló, főleg ilyen hiányzó csavarok, meg laza műanyag elemek, de délután egy páros motorozás keretében ismét tesztelek majd.
Egy nagyobb gond van a karbis géppel, hogy az első hidraulikus fék tartályának egyik csavarja be van rohadva, a menetek meg elnyalva. Vajon ha lefúrom a fejét, marad annyi a csonkból, hogy fogóval megfogva kicsavarhatom, vagy ne kísérletezzek ilyenekkel és inkább cseréljük ki az egész főhengert tartályostul?
Emiatt inkább nem nyúltam hozzá, azért valamennyire így is fog. A hátsó fék bowdenes, azzal nincs ilyen gond.

G.
Goshi hogy szuperál a gép a vizleválasztóval , mentél nagyobb távot vele ?
Vízleválasztó nélkül Champion RG6YCA mivel ez nem annyira érzékeny a korom lerakódásra .
A vízleválasztó a nevében benne van mire való ,ha nem volna hasznos nem építenénk be .
2006 os sr tulajdonosa lettem egykét tanács okosságot szívesen elfogadom pl első gyertyát már meg is ette ha jól tudom 3000km ként érdemes cserélni de milyenre NGK-át sokan szidják.
Továbbá láttam hogy vízleválasztót építettek be pontosan ez mire is jó mi az elve és ha hasznos hol lehet beszerezni a szükséges alkatrészeket?
Előre is köszi
A régi pumpa tényleg oda van !
Üdv
sr ditech-nél ki milyen gyertyát használ, milyet érdemes venni?
Ment a pumpa !
Valakit érdekelnek minarelli alkatrészek?

- variátor (használt)
- új szíj (dayco) + használt ajándék..
- görgők vegyes szett (van malossi is)
- kuplungharang (használt), kontraszt, kuplungrugó
- olajpumpa..

Egyben adom el, nem veszek már 50-es motort az 5000+1200 posta. Holnap teszek fel képet, ha valakit érdekel.
Szuper. Ha minden igaz a motor gazdája beszélt már Veled. Ma 6-ra megy asszem. Van itthon egy másik nyomástartóm, ha azzal sem fog működni, akkor marad annak is a felujitása.
Igen az !
A képen a jobb kezemben az a nyomástartó?
Asszem cserélni kéne a benzinszűrőt is...