szerintem szedd ki a gyertyát mindenképpen...
onnan indul úgy is a buli:
száraz-nem kap benzint-karbi
benzines,de nincs szikra,-gyertya,vagy gyújtás
benzines-és szikra is van-megszívattad a motort
szerintem elég kicsi a valószínűsége,hogy gyújtás baja lesz,állóhelyben nem igazán mehet tönkre bármi is...én inkább a karbi körül keresgélnék,lehet hogy a szuper magyar kutakon tankolt szutykos benzintől eldugult valami,esetleg leült a víz az aljára...
automata,vagy kézi szívatós?ha kiszereled a gyertyát tényleg többet tudsz,mert ha száraz akkor a karbinál lesz a hiba.
hát a nélkül nehéz lessz! lehet hogy a sok rugdosástol beköpte a gyertyát már és azért nem indul vagy a benzint nem kap felakadt a membrán vagy esetleg szikrát nem kap!ha kap benzint nem olajos a gyertya szikra van és akkor sem indul akkor haveromén segitet: pici benzin közvetlen a dugattyúra gyorsan vissza a gyertya és szinte biztos hogy beindul!ha nem akkor szerelö!8honap után énis igy inditottam a régit!
A karbi belövéséhez nem tudok tanácsot adni,az enyém(sajnos)Ditech.Viszont arra figyelj oda,hogy normális szintetikus olaj kerüljön bele.Volt 2éve egy karbis sr-m és a kiccsávó akitől megvettem PRISTA nevű olajnak nem nevezhető valamit öntött bele,nem győztem kiengedni.Arol 2t meg ilyenek felejtősek,babettába, simsonba még jók ,de ezekbe a motorokba már nem.
onnan indul úgy is a buli:
száraz-nem kap benzint-karbi
benzines,de nincs szikra,-gyertya,vagy gyújtás
benzines-és szikra is van-megszívattad a motort
automata,vagy kézi szívatós?ha kiszereled a gyertyát tényleg többet tudsz,mert ha száraz akkor a karbinál lesz a hiba.
Mit tegyek ha van, és mit ha nincs szikra?
A felni krómozva van,vagy festve?Hol csináltattad,vagy saját munka?