Na akkor az injektor check nem világíthat a motor beindulása után ! Első körben Resetelni kellene a computert . Az menni fog ? Minden csatlakozót át kellene mozgatni nincs-e oxidáció .
Csak amit a netről össze tudtam eddig vadászni. Meg a saját józan eszemre hagyatkozva. Meg persze ha itt kapok valami ötletet azt is hasznosítanám. Esetleg valami tanácsod van ezzel kapcsolatban?
Tudom, de nekem sem lehet mindig igazam. (Csak 10-ből 9-szer. ) A lényeg hogy te javítsd a ditech-eket, legyen legalább pár ember aki tényleg ért hozzá. Nem akarok én mindenáron minden ditech-et kiherélni, nem ez a célom. Én csak segíteni próbálok azoknak, akiknek tele a tö.....
És most rájöttem hogy a Simsonba fordítva raktam be az első telókat. Holnap szedhetem szét. Ilyen mikor meló után fáradtan nekiállok valaminek. Nem jó ez így.
Egy szónak is száz a vége ! A hétvégén hoztak egy purjetet Egerből Benzinpumpa halott volt , cseréltem egy vízleválasztó és tegnap hívtam milyen a motor eddig 150 km mentek vele hibátlan !
Igen a felújított az megint más. Ha jól van összerakva, akkor nincs vele gond. A bontott megint más kategória, főleg ha tudatlan szedi le a motorról. Áll pár évig, eszébe jut hogy jah ezt eladom. Közben néha leesett a földre, kicsi földecske, homokocska belement. Nem baj, jó az. Bármit vettem eddig bontva, mind olyan is volt....
Rengeteg motor úgy érkezik hogy törött és csak az alkatrészek miatt van behozva ! Ha új pumpát veszel a tulajnak csak gratulálni tudok hozzá ! Nem véletlenül az Aprilia szervizben dolgozol !
"Kivétel ha egy kontár kezébe kerül !" Na hozzám meg csak ezek jöttek. 10-szer szétszedett TPS, szigetelésétől megfosztott ECU, 20-szor szétszedett injektorfej. De ugye a paraszt szétszedte 20-szor, de azt nem vette észre hogy pár O gyűrű cseréjével megoldódna a dolog. Ráfizetés és ráfizetés. Köszi, de ilyet nem szeretnék.
Nem riogatok én senkit. De a 10 fojtószelepedből melyik az új? Biztosan bontott mind. Én bontott alkatrészekben nem gondolkodom, mivel általában az elvégzett munkára garanciát kérnek az emberek. Más már nem is hiányzik csak hogy az elromlott bontott dolgok miatt járjanak hozzám az ügyfelek. Azt meg hiába magyarázom hogy az alkatrész ment tönkre, mert a kutyát sem érdekli. A tulaj vergődik hogy de nem jó a motorja. Én szedjem szét újra, marad egy rossz alkatrészem, megy az idő vele és persze pénzt újra nem kérhetek. Én így gondolkodom. Gari csak arra van, ami számlával jött és én raktam össze. Minden más esetben sorry.
A sok hozzá nem értő megveszi a bontott benzinpumpát mivel az bontott és működött vele valamikor . A felújított az nem kell mivel az fel van újítva igaz és hozza a gyári értéket ! Rég óta javítok ditechet de olyat még nem nagyon láttam hogy minden egyszerre romoljon el rajta ! Kivétel ha egy kontár kezébe kerül !
A benzinpumpa felújítható , mivel javítom ! A fojtószelep mennyi kell 10 db biztos van ! teflongyűrű mennyit szeretnél !? Nem kell feleslegesen riogatni a tulajokat ! Meg kell találni a megfelelő embert aki nem húzza le a bőrt rólad ennyi a titok nyitja !
A ditech azért kicsit más technika. Én főképp azért hagytam abba, mert mikor az ügyfelek meghallották hogy mennyi az annyi, akkor lepetéztek. "Hogy há micsoda?! Ez csak egy robogó!..." Mutatok pár árat:
Stb-stb.
És tudod a ditech-ek szeretnek ám meghibásodni.
Majd most jön az hogy nem is, meg van pár kivétel.
Oké van. De ez nem boldogítja azt akinek egy 50-es motorra hirtelen 50-60 ezret kell költenie. Ekkor jön a kókányolás. Jóska-pista meg a szomszéd majd megnézi. Megám, de még hogy....
Utána ember legyen a talpán aki helyreállítja szegény masinát. Persze mindenki elkéri a maga "kis" pénzecskéjét, és mire olyanhoz kerülne a gép aki tényleg ért is hozzá, addigra tényleg sokba fog kerülni...
Hát nem látszik rajta ! :D De a viccet félre téve.... Már mindegy... Amúgy nevet nem mondok, csak annyit hogy Vörösmarty utca. Számomra késő bánat, a szerelőnek egy nagy balek, a motorostársaimnak meg elkerülendő !
Legalábbis ezzel a motortipussal.
A Derbi Sendámat anno müködésre bírta, de az is röhely hogy 20 szerelő közül egy se vállal SR50 Ditech szerelést.
http://robogoalkatresz.odormot...
http://alkatresz.robogowebshop...
http://alkatresz.robogowebshop...
Stb-stb.
És tudod a ditech-ek szeretnek ám meghibásodni.
Majd most jön az hogy nem is, meg van pár kivétel.
Oké van. De ez nem boldogítja azt akinek egy 50-es motorra hirtelen 50-60 ezret kell költenie. Ekkor jön a kókányolás. Jóska-pista meg a szomszéd majd megnézi. Megám, de még hogy....
Utána ember legyen a talpán aki helyreállítja szegény masinát. Persze mindenki elkéri a maga "kis" pénzecskéjét, és mire olyanhoz kerülne a gép aki tényleg ért is hozzá, addigra tényleg sokba fog kerülni...
Legalábbis ezzel a motortipussal.
A Derbi Sendámat anno müködésre bírta, de az is röhely hogy 20 szerelő közül egy se vállal SR50 Ditech szerelést.
Remélem, hogy jó lesz!