Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A kompresszornyomás mennyi ? Barban ? Küldtem email címedre egy üzenetet !
azt egyszer levettem televolt benzinnel, aztodnták átvan szakadva a nyomás szabályzó membrán elküldtem emgcsinálták azóta jobb, előtte be se indult
Sziasztok! Purejet-re keresek jobb oldali tükröt. Ha valakinek van hibátlan,kérem jelezze.
A tel számod ird ide : gesztesj@gmail.com segítek !
Na kérem egy olyan nyomásmérő kell ami legalább 10 bart tud mérni a t-ét bármelyik esztergályos megtudja csinálni . A kompresszor nyomása 2 bár 1-2 fordulatra ha indul a motor egyből felmegy 5-6 barra. Ha a benzin vissza térő ágba kötöd 2.4 barnál el kell szabályoznia . A benzinpumpára direktbe is kötheted ott minimum 8.5bárt kell mérned !
Eddig nagyjából értem, csak honnan tudok és milyen nyomásmérőt szerezni? Milyen értékeket kellene mérnem?
Küldtem egy mailt a citromodra !
Kinter 1 már válaszolt De itt van még egyszer
A kompresszor és az injektorfej közé kell szerelni !
Beszerelés :
Kössz !
Ott a nyomásszabályzó a 3 db csavart kitekered és leveszed a csészét , utána a visszatérő benzincsövet szoritsad el vagy vedd le a benzinta tankbol mert direktbe van kötve ha kiveszed a nyomástartószelepet ömlene a benzin
A gyertya kormos volt és a hézag 0,55mm. Kicseréltem egy ujra 0,9 mm hézaggal úgy sem indult. Nem tudom milyen nyomás mérő kellene hozzá?
a nyomástárolót merre találom? ilyen vízleválasztót hol tudok venni és hova kéne pontosabban be szerelni?
A gyertya benzines , kormos ?
3, 4, 5
Semmi köze a motor hibája, stb.
- Víz csomópontok
- Ellenőrizze, hogy a kábelek csatlakoztatva vagy megsérült
- Várni, hogy Dyrs
- Ellenőrzés, ellenőrzés és ellenőrizze
Az összes csatlakozást ellenőrizd . Jó volna ha lenne nyomásmérőd , mérni kellene nyomást a kompresszoron , és a benzinpumpán .
Szia! Megcsináltam amiről beszéltünk. Kiolvastam a hibakódokat: 1,9,10,3,12,15,4,5,14,18,20,21. Miután reset-eltem próbálkoztam az indításával, nem indult be. Ujra megnéztem a hibakódokat: 3,4,5. Sajnos ma csak ennyit tudtam megcsinálni. Mi az észrevételed ezzel kapcsolatban?
Az is egy megoldás csak nem célra vezető !
Khm, első körben ki kell venni az injection check izzót. (De gonosz vagyok).
Az injektor tisztítás pontosabban a nyomástartó csészét tisztítani kellene . Teletolja a kompresszor által víz és olaj keverékével . A megoldás vízleválasztó beszerelése
üdv, ditech mitől csinálhatja azt hogy egy jó ideig nem ahsználom 1-2 hét indul megy hibátlan viszont ha használom tehát megyek vele vagy 70-80 km-t egyhuzamba akkor satufékezésnél lefullad, van mikor nehezebben indul, és vna mikor beindul leáll beindul leáll
Rendben !
Rendben. Ezt még nem tudtam, hasznos Infó! Holnap megcsinálom és majd utána többet tudok mondani. Addig is nagyon köszönöm!
A computer reset:

1. Gyújtás nélkül csutka gázt húzol
2. Ráadod a gyújtást
3. Inj. lámpa világít-elalszik-világít
4. Gázkar elenged
5. A lámpa villogásainak száma mutatja a hibakódot

Ha több hiba van, akkor egymás után előadja mindet. Ha 4x hagyod végigmenni, akkor kilép és törli a kódokat. Ha van benne 4-5, akkor az jópár perc.