Na kérem egy olyan nyomásmérő kell ami legalább 10 bart tud mérni a t-ét bármelyik esztergályos megtudja csinálni . A kompresszor nyomása 2 bár 1-2 fordulatra ha indul a motor egyből felmegy 5-6 barra. Ha a benzin vissza térő ágba kötöd 2.4 barnál el kell szabályoznia . A benzinpumpára direktbe is kötheted ott minimum 8.5bárt kell mérned !
Ott a nyomásszabályzó a 3 db csavart kitekered és leveszed a csészét , utána a visszatérő benzincsövet szoritsad el vagy vedd le a benzinta tankbol mert direktbe van kötve ha kiveszed a nyomástartószelepet ömlene a benzin
3, 4, 5
Semmi köze a motor hibája, stb.
- Víz csomópontok
- Ellenőrizze, hogy a kábelek csatlakoztatva vagy megsérült
- Várni, hogy Dyrs
- Ellenőrzés, ellenőrzés és ellenőrizze
Az összes csatlakozást ellenőrizd . Jó volna ha lenne nyomásmérőd , mérni kellene nyomást a kompresszoron , és a benzinpumpán .
Szia! Megcsináltam amiről beszéltünk. Kiolvastam a hibakódokat: 1,9,10,3,12,15,4,5,14,18,20,21. Miután reset-eltem próbálkoztam az indításával, nem indult be. Ujra megnéztem a hibakódokat: 3,4,5. Sajnos ma csak ennyit tudtam megcsinálni. Mi az észrevételed ezzel kapcsolatban?
Az injektor tisztítás pontosabban a nyomástartó csészét tisztítani kellene . Teletolja a kompresszor által víz és olaj keverékével . A megoldás vízleválasztó beszerelése
üdv, ditech mitől csinálhatja azt hogy egy jó ideig nem ahsználom 1-2 hét indul megy hibátlan viszont ha használom tehát megyek vele vagy 70-80 km-t egyhuzamba akkor satufékezésnél lefullad, van mikor nehezebben indul, és vna mikor beindul leáll beindul leáll
1. Gyújtás nélkül csutka gázt húzol
2. Ráadod a gyújtást
3. Inj. lámpa világít-elalszik-világít
4. Gázkar elenged
5. A lámpa villogásainak száma mutatja a hibakódot
Ha több hiba van, akkor egymás után előadja mindet. Ha 4x hagyod végigmenni, akkor kilép és törli a kódokat. Ha van benne 4-5, akkor az jópár perc.
Semmi köze a motor hibája, stb.
- Víz csomópontok
- Ellenőrizze, hogy a kábelek csatlakoztatva vagy megsérült
- Várni, hogy Dyrs
- Ellenőrzés, ellenőrzés és ellenőrizze
Az összes csatlakozást ellenőrizd . Jó volna ha lenne nyomásmérőd , mérni kellene nyomást a kompresszoron , és a benzinpumpán .
1. Gyújtás nélkül csutka gázt húzol
2. Ráadod a gyújtást
3. Inj. lámpa világít-elalszik-világít
4. Gázkar elenged
5. A lámpa villogásainak száma mutatja a hibakódot
Ha több hiba van, akkor egymás után előadja mindet. Ha 4x hagyod végigmenni, akkor kilép és törli a kódokat. Ha van benne 4-5, akkor az jópár perc.