Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A benzinpumpa cserés a nyomástartóval együtt . A benzinpumpával kapcsolatban keress engem ! Tudok segíteni !
Sziasztok. Szakik segitsetek pls... Alanyunk egy 2002 Morini DiTech... Kb 1 hónapja vásárolva.. Irtó büdös volt benne a benzin, de vásárláskor jött/ment/indult. Szétszedésre került, benzin leenged, hajtás kontroll.

Majd Összerakáskor feketeleves, mert nem indul a paripa.. Benzinpuma aligalig `pisil`, teljesen száraz a gyertya. Motorinditóval bepöffen.
Levettem az injektort, majd az aljáról a 3 csavart.. Ez a látvány fogadott:

Várom tanácsaitokat, köszönettel, Peti.
Csak elöbb le kell pucolni, mert csupa korom.
A lemezkét meg visszarakom, kösz a tippet.

G.
Ok.
A folytólemezt ha vissza teszed megszűnik a magasabb fordulaton a szaggatás !
Hinni kell az öreg rókának ! Nem beszélek hülyeséget a rutin és az évek ! Most már nyugottan vissza teheted az ngk gyertyát és csodálatos módon nincs korom a gyertyán !
H kinter1 ! Emailod van!
Üdv.

Nos, én is belevágtam a vízleválasztó projektbe.
Ma reggel megvolt az első tesztút és kb 10 km megtétele után ez a látvány fogadott:

http://kepfeltoltes.hu/view/150508/2015-05-08_09.11.32_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/150508/2015-05-08_09.11.42_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Nem kinevetni a szűrő felfogatását, az a drót csak ideiglenes megoldás.
Azt vettem észre, hogy a szűrő használatával megszünt az elinduláskor jelentkező bizonytalanság, és dadogás. Viszont magasabb fordulaton most, mintha néha szaggatna kicsit. Majd le kell ellenőriznem a csatlakozásokat szappanos vízzel, mert lehet, szivárog valahol. Illetve a csöveket, csőbilincseket is cserélem majd és megoldom, hogy normálisan legyen rögzítve maga a szűrő is.

Miofan, köszi az ötletért.

G.
kinter kukac freemail pont hu
Nyomástartó csésze le tisztítás vissza ,a kormos gyertyára a megoldás vizleválasztó beépítés , az alapjárat egyenetlenséget csak nyomásméréssel lehet meghatározni !
Egy elérhetőséget adj már légyszives!
Igen, úgy emlékszem hogy változtatja az előgyújtást. "...ha vennénk cdi-t és trafót karbis sr ről..." És a cdi-t mivel fogod feltölteni? Ugyanis a ditechnek nincs az alaplapján 400V-os tekercse. "Vagy ami rajta van gyújtás(állórész,lentkerék,jeladó) azt is cserélni kellene e?" Nem lesz kompatibilis egymással. "Esetleg valami más megoldás van-e?" Van. Veszel tőlem FET gyújtómodult. Ehhez nem kell cserélned semmit. Jah de, a gyújtótrafót. Be kell szerezned egy 12V-os megszakítós gyújtótrafót. Ilyen pl a Simson, Trabant 601, régi Wartburg trafója. Meg ugye kell karbi,de az már biztosan van rajta. Összesen 5 szál kábelt kell behúznod. A többit elmagyarázom. Nem bonyolult.
A 2t olaj ne maradjon ki!
Szia!

Egy kis segítség kellene....adott egy ditech sr kapott egy teljes motorgenerált,új karbit,mert nem volt alapjárat és sajnos összerakás után sincs! Volt amikor volt,pl a robogó megvétele után és néha 100ból 1szer magától valahogyan...! Most leszedtük a burkolatokat a vezérlő(ecu) gyári és a folytószelep állás érzékelő is rajta van üzemel is ha állítjuk akkor érezhetően változik az alapjárat(ha minimális gázon tartjuk),úgy gondoljuk ez változtatja a gyújtását(előgyújtás)! Valószínű itt a hiba....a kérdésem az lenne,ha vennénk cdi-t és trafót karbis sr ről,akkor úgy jó lenne-e? Vagy ami rajta van gyújtás(állórész,lentkerék,jeladó) azt is cserélni kellene e? Esetleg valami más megoldás van-e?
Köszi,
Holnap szabi,kipuf a helyére és mehet a blokk a våzba.
szivatò és vízhőmérő beköt és remélem hogy elindul.
"...a tankból gravitációsra akarom megcsinálni az üzemanyagellátást..." Ez esetben jó ha a karbi tűszelepe 100%-ra elzár. Ha nem, káromkodni fogsz reggel. Én tennék fel legalább egy vákumcsapot, amit a karbiról tudsz vezérelni.
Ok.
Az ECU nál keresd meg a fehér-kék kábelt (ez jön a hőmérő órától) és kösd össze a piros-zöld kábellel (ez az egyik kábele a hőgombának). A hőgomba másik kábelét (rózsaszín) pedig kösd +12V-ra. Emlékeim szerint.
Morini blokknál az egyik a testre megy a másik a generátortól felfelé jövő citrom vagy zöld kábelre. (A citrom és zöld kábel ugyanaz a rajz szerint.)
Keresd meg a világításhoz feljövő két szál vezetéket, még a fesszabályzó előtt. A szívatót közvetlen a generátorra kell kötni, úgy fog előírásszerűen működni. Gyárilag is így vannak bekötve.
Üdv! Lenne egy problémám! morini ditech-em van és hidegen melegen fullad ha elindulok egy lámpánál! 50-60km/h környékén abba marad a fulladás és nyélgázon simán megy 90km/h órával (óra szerint persze) ha lelassítok 30-40 km/h ra és újra nyélgázt húzok fulladás nélkül megy, viszont ha lámpánál megállok és újból indulok akkor kezdődik egyből az egész! a másik nagy bajom, hogyha megállok és alapjáraton van a motor akkor magától elkezd emelkedni a fordulat majd eldobja és addig ismétli magát míg leáll a motor, utána egyből beindul! Ezt minden lámpánál megtörténik, egyszer kétszer van csak kivétel hogy szép alapjárata van! gyertya kormos! Mi lehet a megoldás?
H Kinter 1! Küldtem e-mailt!
ööö tavaly mértem 8 bart mrétem talán
Majdnem elfelejtettem.
Kinter mondta hogy az elektronikáját bekötve a vízhőfok jelzéshez be kell húznom egy kábelt hogy működjön.
Vki tud segíteni ebben?
Sziasztok,

Átalakítás alatt van a motorom, tegnap vettem egy 12-es karbit automata szívatóval.
A következőbe ütköztem:
2 eres csatija van, de nem tudom hogy hogyan kell bekötni.
A gyújtás kapcsolóra jó? Gyújtás után állandó DC12V kell neki?
Előre is köszönöm segítségetek.
üdv