A modult csak úgy tudod megölni ha rosszul kötöd be vagy totál túlmelegíted (gyújtás rajtahagyás). Az első nem hiszem hogy nálad fennáll, a második hát... ezt csak te tudod.
3000 ft volt az "idombontás", és 4500 a visszapakolás....
Tanulópénznek nem volt gyenge ! De mit csináljak ?
Ez van. Ezért csatlakoztam ehez a csoporthoz. Összetartó társaság ! :)
Még átnézzük a masinát ha a modult megöltük lehet hogy rendelek egy újat,mert a javításhoz eléggé messze laksz.Kereslek ha esedékes lesz a modul.Köszönöm !
Ismét a segítségedet kérném! Valószínű erre a melegebb időre kicsit nehezebben indul az SR 50 karbis robogóm. 4-5 rúgásra indul legelőször, utána pöccre önindítóval is. Télen 1 rúgásra mindig elindult!
Légszűrő frissen mosva, szinte új gyertya, stb...
Szerinted mitől lehet ez? Elpárolog a karbiból a benzin vagy kevés levegőt kap mivel meleg van?
Köszi szépen előre is!
Üdv:
yapci
Sziasztok! Szeretném kérni a tapasztalt sporttársak segítségét az Aprilia SR50 Ditech (2002) hibájával kapcsolatban. A jelenség: Nehezen indul, ha beindul, akkor megy egy darabig, de aztán ha már kezd melegedni akkor leáll és vagy nehezen, vagy egyáltalán nem indul el újra. És az”Injection Check” lámpa sem alszik el miután elindult a motor. Ja és mellesleg nem működik a világítás a robogón! Ha tud valaki jó tanáccsal ellátni akkor szívesen venném! Köszi előre is!
Ez jó kérdés. Már régóta nem vállalok robogó javítást. Természetesen ha másképp nem megy, akkor megoldható ez is, de hogy mikorra lesz kész azt nem tudom. Rengeteg dolgot csinálok egyszerre, tehát lehet hogy egy darabig itt fog állni a masinád. Egy Romet helyreállításán vagyok túl, most egy Simson-ba kezdtem bele (csak tudnám minek...). Tele a műhely a Simson alkatrészektől, a LED fényvetőn át, a kerti kapagép világításától, az Aprilia olajcseréig mindennel. Emellett vakolok, valószínűleg csatornát cserélek a házon és kéményt rakok újra. Nem is sorolom, mert ez csak a negyede. Szóval én nem bánom ha hozod, de hogy mikor érek a végére......
Nem azt mondtam hogy rosszat küldtél,hanem megoldást keresnék a problémára. Szerinted kellene egy új modul?Mennyibe fájna ha te pöccintenéd be a gépet?
Ha nincs szikra, akkor gáz van. A bekötés nem bonyolult hogy miért lőtte el a biztosítékot azt nem tudom. Továbbra sem látom a gépet, tehát mit mondjak a hibára? Szívesen segítek bárkinek, bármiben, de mágus nem vagyok. A neten nem tudok gyógyítani. Ráadásul elég sokan írtok folyamatosan, emellett 8-tól 17-ig meló, plusz még ha leírnám hogy milyen projekteket csinálok még és hányat. Mindenkinek elmondom hogy kell egy minimális tudás a gyújtás bekötéséhez, ha nem is sok. Kapom a leveleket hogy a modul nem működik, persze a végén mindig kiderül hogy közel sem a gyújtás a hibás. Amibe én saját kezűleg raktam be a modult, az mind a mai napig működik, legyen az robogó vagy ráülős fűnyíró. A modulokat egyenként tesztelem, hibás darab nem megy ki a kezemből. Igaz volt erre példa, de azt megoldottam saját költségen. Azóta visszaálltam a régi kapcsolásra, ami 100%-ban bevált. Számát sem tudom mennyit adtam el, de mind működik. Most már azzal is dicsekedhetek hogy külföldre is ment belőle és ott is hibátlan. Szóval nem tudom mit mondjak.
Aksi tuti jó kimértük.Járó motornál is, töltés is van, most megállt minden mint a szög!Szerintem a modul kipurcant csak nem tudom hogy miért mert mindent a rajz szerint kötöttünk be. A te géped szuperál rendesen?
Eladó a képeken látható 2002-es évjáratú Aprilia Sr Ditech (injectoros) robogó. Makulátlan állapotban, minden hibátlanul működik, erős motorral sport kipufogóval szerelve, igazi sport robogó élmény!
Ára: 150.000Ft
Helló kinter úr! Még mindig gondok vannak az én átalakításomban sőt még több lett.Meg fúrattam a hengerfejet és kapott autógyertyát de ezzel is a probléma az volt hogy elindult ment egy darabig aztán leállt .Újraindult aztán kezdtem pörgetni csattanás a sárga 7.5-ös bizti kiment,csere,újraindít semmi nincs szikra elég meleg volt a modul,lehet hogy meghalt?Viszont a trafó nagyon forró volt. Ha járt a motor olyan egyenetlenül tette.A karbi biztos hogy jó mert átraktuk egy másik robogóba és működött vele. Mi lehetne a megoldás szerinted?Kis segítség kellene!
Meg ugye 22 ezerért összezárni két vezetéket. Nem tűnik kicsit drágának? 37 ezer forintért ékszíj, gyertya, olaj. Hát na. Ha kifizetted, egészségedre. Szóval nem akarok én gonosz lenni, de azért két lábbal a földön kellene járni néhány embernek, már bocs. Értem ezt a szerelőkre és az ügyfelekre is.....
A gonosz szerelők lehúztak. Te meg hagytad magad. Ennyi. Kérdem én: miért is nem viszed vissza a gépet és miért nem követeled hogy csinálják meg rendesen?! Nem az a megoldás hogy egyik helyről hurcolom a másikra. Sosem értettem az ilyen felfogást. Én volt hogy 6-szor vittem vissza valamit és veszettül nem érdekelt hogy mit akar bemagyarázni a szerelő, ugyanis fizettem a javításért. Ha meg valami szarabb lett mint volt, akkor szintén egyértelmű hogy valamit elba....ak.
Elsőnek : köszönöm a segítséget !
Hogyan tudnám veled felvenni a kapcsolatot ? Megdobnál egy telószámmal ?
Az e-mail címem: targoncas78@gmail.com
Old SR-hez keresek jó állapotú bontott km.meghajtót.
Ha van valakinek,és megválna tőle,szóljon.
Tanulópénznek nem volt gyenge ! De mit csináljak ?
Ez van. Ezért csatlakoztam ehez a csoporthoz. Összetartó társaság ! :)
Ismét a segítségedet kérném! Valószínű erre a melegebb időre kicsit nehezebben indul az SR 50 karbis robogóm. 4-5 rúgásra indul legelőször, utána pöccre önindítóval is. Télen 1 rúgásra mindig elindult!
Légszűrő frissen mosva, szinte új gyertya, stb...
Szerinted mitől lehet ez? Elpárolog a karbiból a benzin vagy kevés levegőt kap mivel meleg van?
Köszi szépen előre is!
Üdv:
yapci
Szeretnék én is belevágni a vízleválasztó projektbe, de sehol nem találok megfelelő leválasztót. Megkérdezhetem, hogy te honnan rendelted a tiédet?
G.
Ára: 150.000Ft