Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Részedről dicséretnek kell vegyem .
Na jó elmegy.
De azért nem olyan rossz a gyertya kép igaz !?
Nem áll szándékomban !
Má megint engem bántanak.
Tiszta csészével indultam 60 kilóméter megtétele után !
Sang A leválaszó használat eredménye feltétlen szereldbe! Elég szar gyertyakép az álom Kinter1 szerint , nálam valóság !
Ba...hatod a kontakt spray-odat.
Háztartási sósavval töröld (ecseteld) át, meglátod milyen lesz. Után a kontaktspray jó lesz passziválni a sósavat és kész is.
Hello!
Regisztráltam ott,de általában itt fórumozok.
Hello!Koszi ha legkozelebb is ezt csinalja megcsinalom hatha segit.Megegyszer koszi.Azert meg kimosom melle a termosztatot is.
Üdv.
Nekem hasonló gondom volt a Gilera Runneremmel. Menet közben néha felkúszott a hőfokmérő maxra, majd nem sokkal később vissza középállásba. Figyeltem menet közben a mutatót, hogy lassan kúszik e fel pirosba, de nem ezt csinálta, hanem kb 5 másodperc alatt. A műszerfal csatlakozó és óratartó csavarok letisztítása nálam se segített, végül egy külön test vezetéket vezettem be a műszerfalhoz és az órák test csavarjaihoz is. A másik felét a vázhoz csavaroztam és ez nálam megoldotta a hibát.
Azóta középállásnál magasabbra sosem ment a hőmérő mutatója.
Egy próbát megér és olcsóbb, mint egy új termosztát.

G.
Kipuff gond megoldva, tárgytalan.
Előző Akebana kollégának volt címezve.
Nocsak-nocsak! Márkatársak vagyunk? Itt regisztráltál már?
Nekem mellé karbis, fekvő minás SR-em van. Az viszont gond nélkül jön-megy.
Nem mondtam hogy termosztátot vegyél. Csak nézd meg alaposan mi lehet a bibi. Kábelhiba is okozhat ilyet. Főleg a kormánycsapágy környékén szokott ilyen gond lenni, ahol mozgás van.
Termosztát nekem drágának tűnik nincs valami másik ami olcsobb és jó hozzá?

Arra gondolok hogy pl a 400-as RFembe jó az 1-es Swift termosztátja.Negyed annyi áron!
SRbe van ilyen?
a muszerfalat apro darabokra szedtem attoroltem mindenhol a foliat a csatikat kontaktsprevel atfujtam.a hogomba csatija elforgott az erintkezojen azt is megforrasztottam.akkor termosztatot vegyek bele?
Szerintem meg pont hogy nem. Inkább termosztát hiba. Ilyenkor a termosztát nem fokozatosan nyit, hanem hirtelen, mikor a motor már alaposan fel (túl) melegedett. Akár lehet a hőfokmérő óra vezető fóliája és a rögzítő csavarok közti oxidáció is. Nem egyszer volt már ilyen gond.
Ez már kikötés közbeni kép. Nem így volt lekötve csak gondoltam lövök egy pikcsört.
Elég bátran van kikötve!
Rendelem is a cuccot! Holnap letakarítás, kipuff egy kicsit rozsdás, de kap egy kis mattfeketét aztán GOOOOO!
Ez a beszéd barátom ! Ezt már nagyon vártam hogy vegyél egyet magadnak ! Gratulálok ! Vízleválasztót azonnal bele !