Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Bevittem előszór egy egyszerű hibával a *** szervizbe... 22 ezerért rövidre zárta az áramkört a nagy tudású szerelő. A végsebesség lecsökkent 90-ről 70-80-ra....
Bevittem egy másikhoz, ahol megállapította a másik nagy tudású hogy ÉKSZÍJ, GYERTYA, ÉS OLAJ KELL A VASAMNAK... persze 37 ezerért. Most már abban a stádiumban van a vasam hogy örülök a 65-70-nek, és imátkozzak hogy 10 perc indítózás után beinduljon ... A kipufogóból meg nem a szokásos duruzsolás jön hanem egy kiher**lt fűkasza hangja... :( NEHOGY ERZSÉBETRE VIGYÉTEK JAVÍTTATNI A GÉPETEKET !
Csak a ditech javításában vagyok jártas !
Keresd sang fórum társunkat hátha elvállalja ha nem akkor én de sajnos 60 km -re lakom pesttől!
Természetesen injektorosból lett karbis !
Természetesen injektorosból lett karbis !
Sziasztok !

Egy NAGYON JÓ szerelőt keresek Budapesten. A kontárokból elegem van , viszont kevés olyan hely van ahol egy 2002-es Di-Tech SR 50-est vállalnak :(
Kérlek titeket, ha tudtok osszátok meg számomra !
Ditechből lett áttalakítva faktoryra! Na még egyszer ditech vagy karburátoros ?
Sziasztok ! Kérdésem lenne mert kezdek belefáradni a motoromba ! Most éppen az a problémája h elkezdte enni a gyertyákat olyan 5 perc használat után ! Ditechből lett áttalakítva faktoryra! De viszont ha bele rakom az új gyertyát akkor első tekerésre indul rendesen kipörög jól megy, szóval hibátlan aztan egyszer elkezd durrogni majd mintha menet közben leállítanám a motor úgy leáll ?! Esetleg járt már valaki így vagy mi lehet az oka ?!
...ja, most jutottam el idáig az olvasásban.
Tehát cserélni kell? Nem lehet állítani a mennyiségen, amit nyom?
Szia!

Nem Piaggio blokkos Ditech-em van/volt, ebből lett karbis, és a szabványos olajpumpa van benne.
Üdv! Hozzáértőket kérdezném, hogy meg lehet-e javítani ezt a gyújtástekercset? Vagy ez már a kuka kategória?
Apropó. Amennyiben ez piaggio blokkos ditech volt, akkor szerezz egy karbis ilajpumpát, mert ez kevesebb olajat szállít.
A 42818 és a 42819- es hozzászólás !
Ha jól értem karbis morini blokkod van. Ditechen ugye elektromos az olajpumpa, így ott nincs jelölés. Ergo, ha 50-es a gép jó úgy ha a két jel egymáshoz esik.
A gyertya hogy platina felejtős ha leválasztó van akkor mehet az ngk is attól dadog hogy alapjárat környékén nagyon kormolja a gyertyát , mivel a kompresszor sok olajat tol fel az injektornak !Nézd meg a képeket amit felraktam !
Dobjál rá egy vízleválasztót és megszűnik a dadogás !
Üdv.

Injektoros gépemmel van egy olyan gondom, hogy néha (elég gyakran) azt csinálja, hogy pirosnál állva, mikor zöldre vált a lámpa és el kéne indulni, meghúzom a gázkart és a motor csak dadog, mintha gyújtáskimaradása lenne,és csak nagyon nehezen indul el, de ha elindul, akkor semmi gond nincs vele menet közben. Ez kb félgáznál jelentkezik. Ha ilyenkor full gázt húzok, akkor megindul. Teljes gáznál is jól gyorsul, emiatt nem gondolnék kompresszor hibára. Gyertyát cseréltem, de az új (platina elektródás) gyertyánál is fennáll ez a jelenség. További érdekesség, hogy csak meleg motornál csinálja ezt, hidegen soha. Az akkum gyengélkedik, tegnap is csak az utólag felszerelt berugókarral tudtam elindítani. Lehet ez is probléma? Cseréltem a fojtószelepet, mert azt hittem, emiatt van a gond, mivel mindíg ugyanolyan gázkar állásnál jön elő a hiba, de ez sem segített. (TPS reset megvolt).
Tudna valaki valamilyen ötlettel szolgálni, hogy mit kellene megnéznem még?

G.
Sziasztok.

Egy karbisra átalakított Ditech esetén szerintetek hol jobb az olajzás, ha a karbira teszem az olajcsövet, vagy pedig (mert olyan blokkom van), hogy a légkompresszor melletti a forgattyúsházba fúrt (gyári) olajzócsőre?
A másik az, hogy az olajpumpa jelölése most úgy van, hogy a két jel egymással szemben van, de ez ugye a Ditech beálítása. Karbis üzemmód esetén kell rajta változtatni, mert úgy gondolom, hogy x ezres fordulatszámnál kell neki y mennyiségű olaj, a karbis vagy injektoros üzemmódtól függetlenül. Olvastam, hogy ha az injektoros megoldás esetén a forgattyúsházban csak olaj meg levegő van, kevesebb olaj is elég mert nincs benne benzin ami lemosná a csapágyról az olajat, de most meg van ha karbiról működik, de néztem a haver gyári MC4-esét, ott is egymás mellett vannak a jelek.
Akkor elképzelhető hogy a gyertya okozza ezt a hibát!?A fúrás után többet tudunk,de ha nem akkor milyen irányba kéne elindulni?
Igazából mindegy neki hogy melyik szálat testeled. Kb. +-0.2 tizedet változtat a gyújtás időpontján. Elenyésző.
H kinter1! Du próbálkoztunk, karbi csere is volt de ugyanazt a hibát mutatta a motor.Beindul jár fél percig aztán leáll.Most meg lesz fúrva az injektor helye és kap egy autó gyertyát remélem ez lesz a hiba.A lent keréknél a jeladót nem köthettük be fordítva esetleg?
Oké köszi,akkor így marad,majd összerakás után kiderül lesz e rendes alapjárat,hidegen-mepegen! Bár eddig a szivató se volt bekötve,uh bízok benne jó lesz!
Köszi akkor rendelek ilyet!
Teljesen egyforma !