Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Elvileg jónak kellene lennie. Én már egyszer leméreteztem mindkét főtengelyt, és nem találtam méretbeli különbséget(kivéve a lendkerék oldali kúpot az kimaradt).
Még azzal se lenne baj,mert a ditech különolajzása kevesebb olajat szállít,tehát inkább 1:50be keverve kapná a benzint és a különolajzás nem lenne használva! Csak a többi részében stimmelne e....egész jó áron lenne! Egy hajtókarfelújító szett drágább tőle!
Szinte biztos hogy nem egyforma. Már csak az olajpumpa tekerő izémizé miatt sem.
Ennek azért csodájára járna a világ. Már csak heccből is meg lehetne csinálni. Olyan sok dolog nem is kell hozzá. Csak ugye... a ditech injektorvezérlő, meg én... Nem szeretjük egymást.
Még a végén a Romet-en is Ditech injektor lesz.
Ha a gyári ECU (a soklábú vezérlő) adja a gyújtást, akkor ne bántsd a lendkereket! Ha leszeded a pöcköket, akkor vége a dalnak. Az ECU azt sem fogja tudni hogy melyik rendezvényen van. A lendkerék pöckök eltávolítását csak az "én féle" FET gyújtásom felrakásakor kell végrehajtani.
Üdv! Ez a főtengely nem jó szerintetek morin blokkos ditechez: http://olx.hu/hirdetes/fotengely-suzuki-katana-ID1BnYp.html#1521eb1b79? Már karbis,tehát a sonkákból fakadó eltérés számomra lényegtelen...
Csak gratulálni tudok , sajnos a romethez nem értek ! De a Ditechhez igen !
Köszi a tippeket próbálkozunk tovább.
Szia!

A mi sr ünk is át van alakítva,korábban nem volt alapjárata,karbi tisztítás után volt melegen,de hidegen nem...közben szétszedtük teljesen,mert főtengely csapágyas volt! Meg rendeltem rá egy 12es dellorto karbit mert ami rajta volt az vmi japán karbi kb 16os torokkal, mértünk kompressziót de a mérő nem mutatott semmit...a motor mégis ment! De amiért írok, a gyújtása gyári ditech...lendkeréken is rajta van az össze jeladó,ez befolyásolhat bármit? 1et kéne csak meghagyni rajta? Trafója nem tudom volt e már cserélve,vagy még az is a gyári rajta! De amúgy megvételkor meg ment rendesen volt alapjárat minden tehát remélem,hpgy jó lesz!
A gyári vékony gyertya szokott ilyeneket csinálni. Én úgy szoktam hogy a gyári vékony gyertya helyét lezárom és az injektor helyére vágatok normál gyertya menetet. A normál gyertyát nehezebben köpi be a gép. Persze ha durván el van karburálva, akkor ez sem fog segíteni. Szóval ez csak tippelgetés, mivel nem innen nem látom és nem is hallom a motort.
Még az eredeti helyén van a gyertya.A benzin pumpa helyén van a benzin csap a tankon a vékonyabbikat ledugóztuk.
? Vákum szerkezetet? Úgy értettem hogy a tanknak nincs-e eldugulva a szellőztetése. Ezt akár úgyis ki tudod próbálno hogy ideiglenesen leveszed a tanksapkát és úgy próbálod ki a motort. De odafigyelve és ne teli tankkal csináld ezt. Elég ha hagysz benne ~1 litert. Nehogy kigyulladjon valami, ha menet közben kiömlik a benzin. Csak okosan.
Úgy értettem hogy az eredeti CPR-8E vékonymenetes gyertya maradt-e benne, vagy ledugóztad a régi gyertya helyét és vágattál új vastag gyertya menetet az injektor helyére. Mert a gyári vékony gyertya szokott gondokat okozni, ha nem tökéletes a benzin-levegő-olaj keverék. Ha nem tökéletes az égés, akkor gyorsan lekormolódik.
Vákum hiba,az lehet a baj hogy a blokkból kiszedtük a vákum szerkezetet?
A régi is és az új is hosszú menetes gyertya.Ha a hengerfejet leveszem akkor a benzinek kéne jönni a lukon?Mert lehet hogy benzi hiba ahogy írtad.
Ööö mégegy dolog. A régi kicsi hosszúmenetes gyertyát hagytad meg?
Akkor ez nem gyújtáshiba lesz. Benzinhiány, vákum a tankban (szellőztetőcső) vagy ilyesmik. Az a baj hogy nem látom a masinát, így csak tippelgetek.
A trafó picit meleg a modul még langyos se.
Még azt nézd már meg hogy mennyire melegszik a gyújtótrafó és a modul. Bár ha megáll, akkor az inkább benzinhiány.
Üdv ! De ha indul akkor a lent kerék nem befolyásolhatja? Olyan mintha megölné a gyertyákat.Gyertya csere után indul és ha pörgetem megáll.Nem jövünk rá hogy miért.Van valami ötleted hogy mit ellenőrizzünk át ?
A lendkerék mágnesre gondolsz hogy ki van pattanva egy darab? Igazából a gyújtásnál ez nem okoz gondot, mivel neki csak az akkumulátor 12V-jára és a lendkerék külsején meghagyott 1 db jeladó pöcökre van szüksége. A kipattant mágnest hiába ragasztod, már nem fog helyesen működni. Én úgy tudom, de nem vagyok ebben annyira otthon, hogy a mágnes törésének helyén új pólusok keletkeznek. Tehát a ragasztás nem hozza helyre. A kitört mágnes inkább a töltést és a világítást befolyásolja.
Szia kinter1! A Ditech Átalakítás megtörtént,indul is mentem is vele de kb 2 km után megáll.Gyertya csere után indul de megint megáll és így tovább.Benzine van már a trafót is cseréltük,de ugyan az a diagnózis.
Levettük a lent kereket és észrevettük hogy két helyen el van repedve sőt az egyik helyen ki is van pattanva egy darab belőle.Gondolom ez így nem jó .Most megragasztjuk fém gyurmával próba képen hogy az e a hiba.Kérdésem az lenne hogy ez lehet-e a hiba vagy valahol máshol kutakodjunk.Vagy esetleg van olyan robogó aminek jó a lent kereke hozzá?Mert ere gyanakodunk.De ha van jó ötleted szívesen meghallgatnánk .
Én a Romet-be tettem egy laza kis 40 km-es túrát a múlthéten. Lazán vette a lapot. ~35km/h-val robogtam, de bírt volna még menni, csak nem akartam fullon pörgetni az öreg masinát. A hátsó teleszkópok leültek ahogy az kell, a 110 kilóm alatt, de a gép csak ment és ment. Ráadásul a Babetta karbi van rajta és úgy néz ki hogy bevált. hazaérve megnéztem a gyertyát és szép száraz volt. Egyedül a színe nem tetszett, mert szürkére volt égve. Ezt betudtam az olcsó kertigép olajnak. Nem füstöl, nem köpi a gyertyát, csak megy és megy.
A következő művelet a külső üzemanyag szabályzó lesz .