Aprilia sr 50 a variátor hegynek mért nem variál vissza?
Mikor megyek hegynek jól megy húz is,csak mikor vissza kéne variálnia akkor szerintem nem variál vissza.Mert belassul oszt olyan 30 megy....után megint jó...
Tegnap megint majdnem pórul jártam a kis Gilerával.
Megvolt a csapágycsere és az első próbaút is, (kb 25-30km) amikor a házamtól 20 méterre elkezdett kihagyni a motor, meg rángatott és alapjáraton kívül semmilyen magasabb stabil fordulatot nem volt képes produkálni. Prüszkölt, dadogott, nem ment.
Ugyanezt produkálta akkor is, amikor rossz volt a gyertya, így gondoltam, megint ez lesz a hiba. Van nálam mindíg tartalék gyertya is, és ahogy felnyitom az ülést, látom, hogy az akksitartó fedele nincs a helyén. Ekkor tünt fel, hogy az akksu saruk le vannak lazulva , mert kirázkódott a csavar.
Az történt, hogy végig viszonylag jó úton mentem, de amikor beértem a II. kerületben a Bécsi útra, ahol épp a Fonódó villamost építik, (bár inkább római kori feltárásnak tűnik a dolog, mert nincs egy centi ép útfelület sem) egyszerűen szétrázkódott az akksi.
Visszacsavaroztam a sarukat és utána újra jól ment a gép.
Vígasztal a tudat, hogy már csak alig 8 hónapot kell kibírnom az úttalan utakon és jövőre talán már lesz normális, járható út is.
(A múlt héten meg egy kocsi aljába fúródott egy kb fél méteres vasrúd, ami nemes egyszerűséggel kiállt az egyik félig szétbontott villamossin maradványaiból...)
Szia,
Kormánycsapagyat kellene megnézni/cserélni! Kicsit akadozik a kormány ami érezhető menet közben is s persze mikor középtámaszon megbillentve üresbe forog.
Egyébként most vettük a mocit a páromnak, jónak néz ki s át is kellene vizsgál úgy általában! Motorom nekem is van de ehhez a típushoz meg nem volt szerencsém! Köszi
De a hőgomba lesz a ludas mert próbakör közben felment pirosba is és visszaesett középállásba is.
2001es morini blokkos sr be szeretnék variátorgörgőket venni...valaki esetleg nem tudja hány grammos van benne gyárilag?
Mikor megyek hegynek jól megy húz is,csak mikor vissza kéne variálnia akkor szerintem nem variál vissza.Mert belassul oszt olyan 30 megy....után megint jó...
Fekvő minarellis, vizes, 2000-es évjáratú SR50 Racing -hez keresnék gyári kipuffot. Valakinek esetleg?
Előre is köszönöm!
Megvolt a csapágycsere és az első próbaút is, (kb 25-30km) amikor a házamtól 20 méterre elkezdett kihagyni a motor, meg rángatott és alapjáraton kívül semmilyen magasabb stabil fordulatot nem volt képes produkálni. Prüszkölt, dadogott, nem ment.
Ugyanezt produkálta akkor is, amikor rossz volt a gyertya, így gondoltam, megint ez lesz a hiba. Van nálam mindíg tartalék gyertya is, és ahogy felnyitom az ülést, látom, hogy az akksitartó fedele nincs a helyén. Ekkor tünt fel, hogy az akksu saruk le vannak lazulva , mert kirázkódott a csavar.
Az történt, hogy végig viszonylag jó úton mentem, de amikor beértem a II. kerületben a Bécsi útra, ahol épp a Fonódó villamost építik, (bár inkább római kori feltárásnak tűnik a dolog, mert nincs egy centi ép útfelület sem) egyszerűen szétrázkódott az akksi.
Visszacsavaroztam a sarukat és utána újra jól ment a gép.
Vígasztal a tudat, hogy már csak alig 8 hónapot kell kibírnom az úttalan utakon és jövőre talán már lesz normális, járható út is.
(A múlt héten meg egy kocsi aljába fúródott egy kb fél méteres vasrúd, ami nemes egyszerűséggel kiállt az egyik félig szétbontott villamossin maradványaiból...)
G.
Fekvő minarellihez.
Kormánycsapagyat kellene megnézni/cserélni! Kicsit akadozik a kormány ami érezhető menet közben is s persze mikor középtámaszon megbillentve üresbe forog.
Egyébként most vettük a mocit a páromnak, jónak néz ki s át is kellene vizsgál úgy általában! Motorom nekem is van de ehhez a típushoz meg nem volt szerencsém! Köszi
http://olx.hu/hirdetes/leo-vince-tt-kipufogo-ID2UEYL.html#c415be7b74