Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Elvileg van vagyis biztos hogy van .
Morini.
morini vagy piaggió ?
Az oké hogy így kellene állnia, de miért olyan piszkos a műszerfalad? Meg ugye az óra állását nem csak a termosztát befolyásolja.
Helló! Nincs valakinek eladó sprort kipufogó,ditechez? Köszi!
Sziasztok!
Nem régiben láttam a fórumon hogy valaki érdeklődött, hogy a vízhőfok mutató normális-e hogy alig vagy megse mozdul és többen irták rá hogy teljesen normális. Gondoltam készitek róla képet hogy is kellene állnia a mutatónak, üzemmeleg motornál illetve egy gyertya képet is.
Remélem tudtam segiteni az illetőnek
(ui: elkell felejteni a bontott termosztátokat, ez az az alkatrész amiből csak is újat!)
Üdv
Reggeli koffein. :D
A leválasztó 50 km megtétele után !
Sang fórum társunk Keresd őt hátha elvállalja . Ha nem akkor én de 60 km-re vagyok Pesttöl
Üdv mindenkinek! Meg tudná mondani valaki,hogy morini ditech sr50-hez milyen méretű lendkeréklehúzó szükséges? A választ előre is köszönöm!
Sziasztok!Megoldást kerestem a hőfokjelző hibámra,de semmi megoldás!Gondoltam felrakom hátha tud valaki egy okosat!
Sziasztok,

Tudnátok ajánlani Budapesten megbízható szerelőt aki 2008-as Factory SR50 ben járatos?

Köszönöm szépen s üdv mindenkinek!
Zoli
Hali!
Kösz a tippet.

Még olyan jelenség van,hogy mikor hegynek megy egy darabig jó megy húz kifele,csak amikor vissza kéne variálnia akkor mintha nem menne vissza lelassul...
Sziasztok!

Hozzáértőktől kérnék segítséget! Fojtásmentes Aprilia SR 50 2T gyári robogónál a levegőszűrő eléggé olajos-benzines lett a tavaly őszi leállítás óta. Télen 1-2 hetente álló helyzetben pár percig járattam az akksi lemerülésének elkerülése miatt. Okozhatja a helyben járatás ezt, vagy más a baj?
Köszönöm szépen előre is!
Hát, végülis a hátsó kerék csapágya volt a ludas. Rendesen lógott a hátsó kerék emiatt vagy 2-3 mm-ert oldalirányban. A kuplung meghajtó csapágynak is elég érdekes hangja volt, de az viszonylag jobb állapotban került elő, mint a társa.
Most FAG csapágyak kerültek be, remélem ezek tovább bírják majd.
Még nem próbáltam ki, de már most szebb hangja van, mint annakidején az SKF-el összeszerelés után.

G.
Üdv.

Ha van multimétered, akkor ellenállás mérésre kapcsolva mérd meg, hogy mit mutat a műszer, miközben üresből maxba hajtod az úszót. Ha folyamatosan és egyenletesen változik a kijelzett érték, akkor a szintjelződ jó, ha viszont vannak üres szakaszok, vagy hirtelen nagy ugrást tapasztalsz, akkor érintkezési hiba, vagy más gond van a szintjelzővel. Ezesetben megpróbálhatod szétszedni, nem egy nagy mutatvány, és a kis réz fülecskéket kicsit meghajlítva jobb érintkezést biztosíthatsz. Továbbá az állórész réz érintkezőjét is fel lehet csiszolni finom csiszolópapírral, hogy a bekarcolt rovátkát eltüntesd.
Ha a jeladó jó, de a hiba továbbra is fennáll, akkor lehet kijelző hibára gondolni, itt elsőként a test vezetéket nézném meg, ill az órát tartó csavarokat, amelyek egyben elektromos csatlakozások is. Ezek is el szoktak korrodálódni.

G.
Hali!
Olyan kérdésem lenne,hogy a benzinmutató működik mert kiszedtem a szintjelzőt,felmegy maxba meg lemegy 0-ra a mutató.
De a kettő közti állába nem megy.
Mitől lehet ez?
Ha elég a 12 es akkor ahoz ragaszkodunk inkább,hamár gyárilag is azzal szerelik,gondolom a 17,5öst átkéne fúvókázni a 50es hengerhez...köszi a gyors választ!
Tökéletes a 12-es és a 17.5-es is. Olyan nagy különbség nem lesz, hacsak nem akarod tovább fejleszteni.
Ok.
Üdv,szerintetek egy 50es eredetileg injektoros morini blokkos sr re mekkora karbit erdemes venni? 12,5 os van sok gyari minarelli blokkoson...17,5os nagy lenne rá?
H! kinter1! Siker az átalakítás de írtam emailt is!