Az első kereket szereld ki és a km óra meghajtó egységet akkor már ellenőrizni tudod. Legtöbbször a meghajtás hibásodik meg, nemes egyszerűséggel elkopnak a műanyag fogak és megszűnik a meghajtás. Cserélni kell nagy valószínűséggel.
Mindent át lehet alakítani, a robogótól a kerti rotációs kapáig. A modul mindenhez jó, csak meg kell látni benne a lehetőséget. kinter kukac freemail pont hu
Vagy húzd ki az órából a spirált emeld fel az elejét és pörgesd meg a kereket hogy forgatja-e a spirált, kézzel fogd meg kicsit a spirált hogy legyen valami ellenállása, és ha átugrik vagy nem hajt akkor szar a meghajtó a keréknèl.
2 problemam van, illetve 3.aprilia sr50 old
1., nincs meg aksi a mociba.ez miatt lehet az indexrele kattog es az indexem nem villog hanem folyamatosan eg?
2.,ma meghalt a km mutato vagyis nem mozdul, kitekertem meghajtobol
es furoval megpörgettem es mutatott....akkor magyaran meghajto környeken keressem a problémát....összeraktam befujtam wd40el és jo lett egy darabig majd megint semmi, miert szivat?mi lehet a gond?
3., csopog a vizem.allo helyeben nem csak jaro motornal.szimering vagy vizpumpa milyen hibalehetosegek vannak? koszi
Szia,
A kompresszorom elengedi a levegőt, szétszedtem sajnos kompresszorral megnyomva a visszacsapója elengedi a elengedi a levegőt, hiába takarítás.
Az injektor jól porlaszt (adtam neki 4bar-t), szikra van, üzemanyag nyomása 3-4 bar indításkor.
Mit ellenőrizzek le rajta, van értelme még vele foglalkozni?
Bár a kompresszor árából elvileg kijön az átalakítás nagy része.
Az elektronika átalakításhoz, bekötéséhez és karbi választásban tudsz segíteni?
kissi1122@citromail.hu
Sziasztok,
Olcsón vettem egy sr 50 injektoros ditechet, morini blokkos.
Ùgy gondoltam hogy nagy baja nem lehet, de sajnos a motorját fel kellett újítanom.
Tavaly pròbåltam a motort, jòl ment majd egyszer megállt, az előző gazdája nem boldogult vele.
így jutottam hozzá.
Amiket kicseréltem:
Főtengely csapágyak és szimeringek, fúrás 42-es meteor dugó, gyűrű, tűgörgő
Ma munka után összeraktam, de nem indult. Későn végeztem így holnap megmérem a kompresszor és üzemanyag nyomását. Manometer és T-elågazásom van hozzá.
Még ráåldozok egy kis időt, de gondolkozom az átalakításán.
Mennyiből jön ki az átalakitåshoz szükséges elektronika, a mechanikus rész åtalakítása nem okozna gondot.
Vålaszotok előre is köszönöm.
Az eladó persze rögtön rávágta hogy szerelési hiba. Mondom neki, fogalma sincs róla hogy hány motort javítottam már meg és hogy hány csapágyat raktam a helyére. Természetesen szakszerűen! Szóval jobb ha hallgat....
Az SKF mostanában nem jól teljesít. A legszuperebb csapágyuk ~4-500 km-t bírt. Széthullott mint a sza.... Ma a Swift klímafeszítőjét csináltam. Rábeszéltek az SKF csapágyra. Már berakás előtt fura hangja volt, mintha néhol akadna picit. Hát... most erre mit mondjak. Annyira köpködik a kínai csapágyakat. Erre meg azt mondom hogy egy srácnak összeraktam egy Piaggio-t, kínai főtengellyel és kínai csapágyakkal. Azóta 25e km van benne. Ha hiszed-ha nem, még mindig olyan hangja mint az álom. Szóval én már nem értek semmit sem.....
Újabb tragédia...
Egy hetet bírt a felújított hajtóművem, amiben csapágy és szimering csere is volt. Sajnos az SKF csapágyak nem bírták az extrém igénybevételt, amit az 50 km/ó- ás belvárosi haladás nyújtott nekik.
A kuplung tengely csapágyának nagyon fura hangja lett, mintha kerepelne, vagy klattyogna benne valami és a tengely is lóg kicsit.
Ti milyen csalágyat ajánlotok?
Koyoról sok jót hallottam már, esetleg azt?
Köszönöm magamnak a segítséget, végülis sikerült megoldani az index problémámat.
A jobb első index test vezetéke volt megszakadva, de miután kicseréltem már csak úgy "csillog, villog" az egész motor...
Mégsem működik a jobb első indexem. Valószínüleg a test vezetékkel lehet valami gebasz, mert pozitívot két helyről is kap, egyrészt a riasztótól, másrészt a relétől az izzó pedig nincs kiégve. Majd ki kell mérnem multiméterrel, ha hazaértem, hogy mi a helyzet.
Sziasztok!
Kérdésem lenne olyanhoz aki találkozott már vele, hogy főtengely szimeringeket akarok cserélni motoromban, és alkatrészesek oldalán szettben és képeken is mutatja hogy a kihajtás oldaliban 2db van. Lehetséges ez? Mert én még ilyenről nem is halottam hogy 2db kellene 1oldalra. Morini ditech 2001 évjárat
emélem hogy valaki tud nekem segíteni ebben, előre is köszönöm
Az első kereket szereld ki és a km óra meghajtó egységet akkor már ellenőrizni tudod. Legtöbbször a meghajtás hibásodik meg, nemes egyszerűséggel elkopnak a műanyag fogak és megszűnik a meghajtás. Cserélni kell nagy valószínűséggel.