Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hogy lehet kivenni a csonagtartot kompletten a korlampas srbol? Valami lehet a karbival mert hidegen nem indul, de nem tudom, hogy a legegyszerűbb hozzáférni?! Valamint kulon a kuszerfalra minarelli blokkoshoz nincs valakinek elado nyaklapja? Enyem elrohadt teljesen
Kössz a gyors valaszt!
Vegyél Hella márkájut, mióta az van az rs-em ben azóta nem ég ki, elötte én is hetente cseréltem...
Sziasztok!

Sr50 street már a 2. Bal első izzómat övi ki pár hónap után.
Tudtok vmi jó minőségűt?
Üdv.

Mégegy kérdés: Az indexemmel van egy kis gond. Balra rendesen működik, jobbra viszont nem. Ilyenkor folyamatosan ég a visszajelző lámpa a műszerfalon, majd elhalványul és halványan világít tovább, de az indexek nem csinálnak semmit.
Az égők nincsenek kiégve, mert a riasztó ki-bekapcsoláskor villogtatja mind a négy égőt.
Lehet, hogy az index kapcsolóval van gond? Mert ha a relével lenne gond, akkor semerre sem indexelne.

G?
Megtudná nekem mondani valaki,milyen súlyu görgő kéne a miranelli blokkos sr-be?Na meg milyen ékszíj. 83 kg vagyok.Nem tudom befolyásolja-e a végsebességet.Ha egy kicsit esetleg többet menne nem lenne baj. :) ;) Köszi előre a segítséget.
Köszi! :)
Üdv.

Új riasztót vásároltam a robogómhoz. Nagyjából sikerült is bekötni az olyan alap dolgokat, mint pl index villogtatás, pozitív, test, gyújtás utáni pozitív, ütés és mozgásérzékelő. A távindítást nem akarom bekötni, de az indításgátlást igen. Szóval az lenne a kérdésem, hogy injektoros gépnél hova érdemes kötni az indításgátlót? (benzinpumpa? gyújtótrafó? valamelyik injektor?) Ki hogy oldaná meg?
Illetve mégegy kérdés. A riasztó dobozából két fekete kábel jön ki. Az egyik vastagabb, erre rá is van írva, hogy "ground", ez egyértelmű, de mire szolgál a vékonyabb fekete kábel? Ez menne testnek a megszakítani kívánt berendezésnek az indításgátlónál? Vagy ezt is a vázra kell kötni?
Sajnos a leírás nem is említi ezt a vezetéket, csak a vastagabb feketét.
Ezen kívül van még egy kék, egy rózsaszín és egy szürke vezeték. A leírás szerint a kék menne az indítómotorhoz, a szürkére CDI-t ír, illetve, hogy el kell vágni a CDI fekete/fehér jelzésű vezetékét és erre kell kötni a szürke vezetéket, majd az elvágott fekete/fehér vezeték szabadon maradt végére megy a rózsaszínű vezeték. Ha jól értelmezem.? Gondolom, mivel injektorosnál nincs cdi, ezért ide jönne a megszakítani kívánt eszköz.

Minden segítséget szívesen fogadok.

G. (mint Gilera:-)
Sziasztok! Nincs valakinek ditech önindítóhoz(minarelli blokkos)szénkeféje?
Oké,Köszi! :)
Sziasztok! Ismet kérdéssel fordulok hozzazok kedves forumtarsak! :)
Minarelli blokkos kor SR-be szeretnek valamit, amitol megno az utazó sebessegem! Esetleg van e valami szijfajta, amit esetleg kitapasztaltatok, hogy bevált es nagyobb , ezert tobbet megy!
Ha jol tudom a hisszusaggal es szélességgel szoktak variálni!
Első körben a szabadonfutót nézném meg alaposan. Zsírhiány, stb. Aztán magát az önindítót. Szintén kenéshiány, rozsda, stb.
Ez full gyári.Ha leégett gondolom kuka,ha pedig megszorúlt mi a teendő? Köszi! :)
Akkor vagy le van égve vagy feszül és ezért szorulhat meg. Vagy 70 ccm-es a henger és azt nem bírja...
Ha jól emlékszem, a két szár nem azonos. Az egyikről hiányzik a fehér tömítőgyűrű és a furat is.
Lehet hallani hogy hajtaná de csak szenved.Néha egy kicsit megindúl de aztán megin megszorúl.
Nem az jó tegnap bemérettem.Tuti az önindító szorúlt meg.Holnap szétkapom aztán meglátom.Nem tom mit lehet vele csinálni igazából.
Akksi tuti nem merült le?
Sziasztok!
Gyors segítségetek kérném, aki tudna segíteni azt nagyon megköszönném. Adott a motor 2002-es évjáratú morini blokkos ditech, és az első teleszkópot szeretném felujitani, ugyebár szimering és olaj csere. Azonban ahogy szátszedtem nem találok benne külön csillapító egységet, mint pl.: cross vagy bármilyen motorban, Ez igy normális? Igazából van egy hosszú rugó amit lelehet zárni egy műanyag kupakkal ezt fogja egy zéger a helyén, illetve a egy kisebb rugó ami ütközés ellen van benne illetve maga a króm szár amibe megyen egy belső tengely szerű aminek az alján van egy persely amiben belső menet, van és ezt fogja meg az alsó imbusz csavar. Normális ez igy? VAgy hiányos a telóm?
Fogta magát egyre lassabban húzott be aztán annyi.Volt egy pár jó pillanata mikor megint ment pöcre aztán újra megragadt.Valakinek valami ötlet?
Tudna valaki segíteni hogy hogy lehet leszedni az önindítót a ditech-ről?Beállt egy kicsit....
Valaki tudna segíteni abban miért nem indúl a ditech csak harmadik vagy negyedik indítózásra?Gyertya ok aksi ok.Miután beindúlt szépen ketyeg ahogy kell.
Sziasztok!

Lenne egy gyors kérdésem. Megdöglött az Piaggio blokkos Ditech-en a bendix. Kaptam egy MC3 (MC4?) bendixet, de az már ránézésre sem jó, amit nem is értek. Az lenne a kérdésem, ha veszek berúgó "szettet", akkor lehet, az sem mindegy, hogy miből kerül kiszerelésre?
A kapott bendix pl. rövidebb a két tengelyvéget nézve, a motorhoz csatlakozó fogaskerék is másabb. Ha rövidebb, akkor a dekni öblösebb, vagy a blokk van "mélyebben" mint a sima Piaggio blokk?
Füstöl a kipufogó,mint a Trabanton:)