Hát nem volt olcsó 150e.
Ezen gyári minden úgy 80 megy kis jeltőn 90 is volt.
Lehet,hogy nem rávaló a kipufogó,vagy görgőket nem cserélte hozzá
Azért forog annyira mert kőnyű benne a görgő,nehezebbet teszel bele akkor nem forog úgy.
Gyárilag 5,5g kell bele,nekem 7g van benne.de így jó.
Na , már vna egy napos sr tapasztalatom:) Leo vince hand made TT kipufogó van rajta, de csak vonyít, de nem érzem hogy jól menne tőle, azt old sr-em jobban ment a gyári kipuval. Olyan 80-85 a vége ,de már nagyon forog.. Nincs esetleg valami trükk, amivel lejjebb lehetne vinni a fordulatot? Vastagabb szíj, vagy egyéb dolog?
Én úgy szoktam hogy lehúzom a karbiról az olajozó csövet beinditom alapjáraton húzok egy kis gázt és szép lassan pumpálnia kell a csövön az olajat de mind ezt pár másodpercig mert ilyenkor olaj nélkül jár a motor.
Van egy 2003-as morini blokkos apriliám. Valamelyik nap menet közben prüszkölt, puffogot majd leállt. Gyertyacsere után beindult alapjáraton egy darabig, gázadás leáll, később nem is indul. Szikra nincs. Egy ismerősöm azt mondta valószínűleg a trafó. Akartam venni Kukusan típ. utángyártott trafót, de már nem gyártják. Kérdésem csak gyárit lehet hozzá kapni vagy van más után gyártott is?
Én vennék görgőszettet súlyokkal amiben van többféle súlyú és lehet próbálgatni meik a legjobb..