Szép állapotban van.Az ülését megette az idő,de amúgy semmi baja.A Budaörsi Fiat márkakereskedés főnöke vette magának újonnan.Aztán ment vele 2 kilométert és rájött,hogy nem akar motorozni:) Ott állt neki évekig a garázsba.Pont nála dolgoztunk és a kollégám rákérdezett nem adja-e el.Így lett az övé .Pestimréről járt be vele dolgozni a 10.kerületbe.Aztán vett egy Suzukit,mert nem tudott a motorral fusizni járni.Utána megvette a másik kollégám tőle a feleségének,de neki meg nem ér le róla a lába,így nem jár vele.Most ezért árulják.Ha érdekel megadom privibe a néni tel.számát.
A volt kollégám árulja a kör SR-jét.2 km-el vette,most van benne 8 ezer.Kiment Angliába dolgozni a feleségének meg nem használja.Talán Piaggo blokkos,karburátoros az biztos..Ugyanolyan a blokkja mint az enyémnek.Ha érdekel Isaszegen megtekinthető.150 ezerért akarják eladni,de szerintem megy az olcsóbban is.Évjáratát nem tudom.Piros.fekete a színe.Gondolkodtam rajta én is,hogy megveszem,de nekem a factory jobban tetszik,ezért vettem olyat.
Hello! Régebben volt old sr-em, vízhűtéses, és most újra motort szeretnék vásárolni rohangálni nyárra. A Kérdésem az lenne, hogy most a körlámpás sr-eket nézem, azt tudom, hogy ditechet ne, de melyik blokkost érdemes választani, miről ismerem fel? Ami volt az old srbe vizes blokk azzal nagyon elégedett voltam. Kb mennyit kell rászánni egy értelmes példányra? Nem kötök bele kis karcokba , de tetemet nem akarok venni.
Valamint, ti mit tudtok arról , hogy most lesz rendszám, vagy sem? Mert ha lesz, akkor nem érdemes kis robogót vennem, de mindne évbe mondják, és sosincs belőle semmi
Sziasztok!
Eladnám majdnem kész motoromat,idő hiányában nem tudom befejezni
Aprilia sr Di-tech 2004,amely karbisra át lett alakítva.Új henger,dugó gyűrű 17,5-es karbi,új gyertgya,vákumos benzincsap,benne van még a computer és a fojtószelep a gyújtás még nincs megcsinálva,biztosítás befizetve,ha valakit így érdekel
90ezer email gsxf750@freemail.hu
Sziasztok.Nalam fennt all olyan helyzet hogy megyek a mocival elindulasnal kiporog rendesen ha volyamatos gazzal megyek akkor meg lelassul.Docorgok 45-50nel egy darabig aztan megindul megint fel 70ig es nem mozdul a gazkar.Nagyobb fuvoka vagy vagy gorgo vagy mi kellene bele?70es fofuvoka van most benne.
Elore is koszi a valaszt.
Segítséget kérnék Aprilia SR 150-hez.
Gyárilag milyen súlyú görgővel szerelik, illetve mennyire érdemes ettől eltérni? Esetleg valami tartós görgő márkát és beszerzési helyet is szívesen fogadok. (nem az a lényeg, hogy Malossi legyen, anno gyárit vettem a Malossi árának feléért és nagyon jó volt, de most úgy látom, már a duplájába kerül...)
Sziasztok!
Karburátoros Sr factoryba milyen gyertyát vegyek?
Most BP8ES van benne.Állítólag Champion RN1C a gyárija.8800 Km van benne,gondoltam lecserélem.Ki tudja mióta van benne.
nekem volt hasonló, nem hinném, hogy nálad is ez lenne, csak okulásul, néha milyen szarság miatt vakarózik az ember.
Piaggionál összeszerelés után az üléssel véletlenül összenyomtam a benzintartály szellőzőcsövét. Ha ráültem, elszorítottam a valagam súlyával, nem ment folyt le a nyál, egy kicsi menet után megállt, kétségbeesett nézés után elindult (mert leszálltam és kapott levegőt a tankban a benzinszint felett). Mentem, megállt. Hazakínlódtam, ott ugye sztenderen vizsgáltam, vackoltam, de akkor ugye jó volt, mint az óramű. Ráültem, nem jó. K. anyád. És akkor nekiálltam gondolkodni, mert ugye a csere meg piszkálás nem vezetett eredményre, és akkor kiokoskodtam. Tehát próbáld meg másfelé is a hibakeresést. Sajna, hogy csak ennyit tudtam segíteni.
Na, nálam már folyamatban az átalakítás! Kompresszor kiugrasztva a helyéről, dugó legyártva, csak a felfogatócsavarok helyét kell még belefúrnom. Tömítőgyűrű is ott figyel. A blokkban van egy kör alakú kimarás, ez pont oda passzol, csak az olajozó csonknál kellett kicsit alakítanom a kerületén.
Aprilia OLD SR-hez keresek service manuált,de eddig nem találtam.
Valaki tudna nekem küldeni egy linket,ahonnan le lehetne tölteni?