Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Üdv. A motorvezérlő hátoldalán a fekete cucc az micsoda? 2006-os Ditech factory-ban van.
Új akkut és minél olcsóbbat.. ha másfél év után kivágod a kukába tudjál venni másikat.
Értem, karbi lett cserélve/fuvókázva a nagyobb hengerhez?
Érdeklődnék melyik a jó akkumlátor és milyet szabad megvenni az Aprilia sr -be
A végsebesség közelében nyélgázon produkálja.
Más sebességnél, indulásnál nem, és sztenderen sem ,csak ha terhelve van.
Azóta csinálja mióta 70ccm lett az 50 essel nem volt ilyen gond.

Lehet túl vékony az üzemanyagcső? (új az is) Mikor leáll nem fogy el a csőböl teli van.
Én a gyujtásra gyanakszom ,mert a TPS szokott szivatni , be van kötve mert az ECU-nak kell de nem funkcionál.

Az meg hogy nem lehet 10mp ig nyélgázon menni egy 2t vel valószínűtlen, amíg 50 es volt ez is ment hosszú perceket (napi 50km).
Oké.
Elfogy a benzin. Dugulás, vákumcsap hiba, vákum a tankban, stb.
Üdv!


Megkaptam köszi és válaszoltam is.
Mert ha végsebességet elérve nyél gázon utazol 10mp-ig és akkor áll meg akkor valószínű az szorulás lesz... Nem igazán szabad 2t motorokkal tökgázon utazni a végtelenségbe néha elkell venni, változtatgatni a gázállást...
Hogy érted hogy nyél gáz után, már végsebességet elérve 10mp nyél gáz, vagy álló helyzetből indulva?
Sziasztok!

Van egy SR Factorym Piaggio blokkos ditech-ből lett átalakítva karbisra (nem én csináltam). Van rajta egy stage6 70ccm henger , egy gianelli next kipu és egy 17,5 karbi.
Olyan hibajelenségem van hogy kb 10 mp nyélgáz után elkezd fulladni és ha nem engedem vissza akkor le is áll.
Találkoztatok már hasonlóval? Mi lehet a hiba?
Cseréltem már főfúvókákat, légszűrőt , gyertyákat, + karburálások de semmi változás.

Előre is köszönöm a válaszokat.
Üdv: Feri
Oké.
H kinter1

Válaszoltam az emailodra.
Írtam e-mail-t is.
Felfúrva is elég neki a 12-es karbi, de végülis ha ez Téged megnyugtat, akkor tehetsz rá nagyobbat is. Valamivel nagyobb lesz a gyorsulás. Teljesítményben nem igazán fogsz észrevenni változást ha jól belövöd a dolgokat. "Mert eddig 85-90-et hasított!" Khm, azért ez picit így erős, de ha eddig ment ennyit akkor ezután is fog.
A gyújtótrafó helyett egy 12V-os (pl. Simson) megszakítós(!) trafót kell berakni. Ez azért kell, mert az eredeti ellenállása csak 0.5-1 ohm. Az új gyújtáshoz olyan trafó kell, ami 4-5 ohm körül van. Ezt vásárlásnál mérd meg műszerrel, mert az eladók sokszor azt sem tudják mit árulnak és rádsózzák azt is amit nem kéne. Ha a régi trafóval próbálod használni, akkor túlterheled a trafót, de főleg a gyújtásmodult. A karbi végülis mindegy. Lényeges hogy rámenjen a régi TPS helyére.
Helló kinter1 Köszönöm a segítséget!Akkor rendelnék tőled gyújtást rajzal.Egyébként a gyújtó trafó marad az eredeti?És a karbi manuál vagy autómata legyen?
A henger felújítva felfúrva 1 lépcsőt,akkor is elég a 12-es karbi ?Kb ha jól össze lessz hangolva a moci milyen teljesítményre számíthatok?Mert eddig 85-90-et hasított!Elérhetőségem az adatlapomon.
A gyújtásban tudok segíteni. Építek Neked direkt erre a célra való gyújtásmodult. Ezt mindössze 5 vezetéken tudod bekötni, nem bonyolult. Ez tiltásmentes modul, addig tudod vele pörgetni a motort, amíg a blokk bírja. Sima 50-es hengerhez elég a 12-es karbi, 70-es hengernek már kell a 17.5 vagy a 19-es. A modulhoz adok bekötési rajzot és segítséget, ha elakadnál. Az ára 12e postával.
Szevasztok hátha valaki ilyenre vágyik. http://olx.hu/m/hirdetes/malaguti-madison-s250-auto-csere-ID32WaP.html?rand=83932760&ref%5B0%5D%5Bparams%5D%5Bpage%5D=1&ref%5B0%5D%5Baction%5D=myaccount&ref%5B0%5D%5Bmethod%5D=index
Üdv kinter 1! Elért engem is a Ditech betegség.Nem is akarom feltárni a problémát inkább maradok a karburátor beépítésénél és ebben szeretném a segítségedet kérni.Több kérdésem is lenne. Az ECU-t kiveszem az olajpumát a benzinpumpát az olajtartályt és a hengerfejet ledugózom,akkor milyen gyújtás lenne jó a régi helyére? És hogy lehet ezt bekötni?És milyen karbit ajánlanál hozzá? De ha tudnál telefonszámot küldeni azt megköszönném. Előre is köszi!
Van olajpumpám. Elérhetőség az adatlapomon.
Valakinek eladó morini ditech olajpumpája? MErt érdekelne egy működő példány
"...át lett alakítva karburátorosra..." Meg ugye ez is. Nem mindegy hogy át van alakítva vagy át van kókányolva, szegény ECU meg a helyén csücsül. A szíve dobog ugyan, de megvakították és levágták a kezeit....
Az attól függ hogy milyen szívatóról beszélünk. Mert egy kézi szívató alap helyzetben zárt, de egy elektromos szívató alap helyzetben nyitva van. Meghát alap dolog ha van egy motor, azon működjön minden, addig hiába csinálsz vele bármit. Nálam a félmegoldás nem jöhet szóba.
melegen*