Attól,hogy a szívató nincs bekötve nem csinál ilyet,eddg is üzemelt megen stabil alapjáraton! Ha falsot szívna valahol,akkor meg felpörögne! Én másra gondolok,nem ilyen egyszerű!
"A szívató része nem lett bekötve..." Előbb ezen kell segíteni és normálisan beállítani a karbit. Ha ezután sem lesz jó, akkor esetleg falsot szív, stb.
Amúgy ugyan úgy megy,ha valaki megy vele egy kört,magasabb fordulaton,de ahogy meg kell állni és ha nincs rátartva a gázra akkor az előbbiekben leírt tüneteket produkálja!
Vettünk egy 2002es sr 50est,ami eredetileg injektoros volt,de át lett alakítva karburátorosra....A szívató része nem lett bekötve,azt mondta az előző tulaj így is indult jó időben,hidegben meg tartani kell neki kicsit a gázt,hogy ne álljon le....Na a lényeg a lényeg indul is,viszont most elkezdte azt csinálni,hogy ha beindítjuk alapjáratot megemeli majd elejti és ha nem húzunk gázt leáll,mindezt kb másodpercenként tehát felemeli, mintha adna neki valami gázt majd a következő pillanatban elejti,hogy le is állna szinte de akkor mintha valamii adna egy kis gázfröccsöt megint megemeli majd elejti stb...ezt csinálja vagy 3szor és ha nem adsz gázt ezután leáll! Karbit kitisztítottuk,kompresszorral át lett fújatva,levegőszűrő tisztítva,új gyertyát raktam bele! Mitől lehet ez esetleg valakinek valami ötlete?
Eladó sorba került a mocim, mert szeretnék nagyobbat venni. Szerintetek korrekt az ár a mai piaci viszonyhoz képest (irányár)?
https://www.hasznaltauto.hu/motor/aprilia/aprilia_sr_50_r_carb-8849158
Sziasztok! Mitől lehet a hajtásban hogy indulásnál csak pörög a motor de nehezen indul el mintha elcsúszna valami, megnéztem a hajtást szíj kb 17mm körül van, görgők gyárik lehetnek 12 grammos lemértem az egyiket, viszont eléggé kockák a kopástól, variátor könnyen mozog a perselyen nem szorúl, hátsó kuplungon jó még a ferodol, rugó piros színű benne. Mit lehetne csinálni hogy jobban betapadjon a szíj mert gondolom az csúszik el azért nem hajt rendesen.
Van egy DiTech-em, de vettem egy 125 4T motort, ezért a DiTech-et átépítem karburátorossá, hogy tehessek rá egy nagyobb hengerszettet.
Ezért eladósorba kerül minden, ami az átalakítás során feleslegessé vált. Kérdezhetitek miért, meg is mondom miért. Tettem rá nyomásmérő órát, kicseréltem az összes benzin+levegő csövet, és azzal kellett szembesülnöm, hogy mindenhol engedi a nyomást "elfelé". Szarok a nem gyári csövek, kilágyulnak a benzintől, a nyomástól meg leugrálnak a csonkokról. Tudom, jöhetnének a tanácsok, hogy bilincs meg izé, de nem működik. A motor igen. Meg igazándiból a nagymotor mellé inkább egy játszóst csinálnék, a DiTech meg nem a legalkalmasabb rá.
Tehát a DiTech rendszer működik, de nekem már nincs kedvem 42. alkalommal lebontani a burkolatot, inkább megy rá egy nagyobb henger meg karbi meg minden, ami kell.
Benzinpumpa, injektorok, injektorfej, minden szarság eladó, vegyétek vigyétek. Leginkább egyben szeretném, nem akarok rajta nyerészkedni, az árából - értékegyeztetés után - mindenképp karbi, gyújtótrafó, szívócsonk, ilyesmi lesz. Meg ami marad az értékegyeztetés után.
Ha valakinek van a polcán minimum jó állapotú ilyen, meg kell naki, ami nekem van, szóljon, elcsereberéljük!
Itt lehet látni, hogy hogyan "ködöl" az injektor:
Szia ! Szerezz egy nyomásmérőórát és kösd be a kompresszor és a injektor közé egy t-é vel indítás után várd meg még az üzemi hőmérsékletre melegszik a motor és most lényeges a nyomásmérő ! Gázadáskor nem ingadozhat nagyot a nyomásérték annyit jelent hogy 5barról nem eshet 4bárra ha leesik akkor kompresszor felújjítás .
Korábban már írtam a fórumba, hogy problémám van egy 2009-es Pigiblokkos SR Factoryval. A hibajelenség, hogy miután eléri az üzemi hőmérsékletet, kisebb gázadásnál, erőtlen, dadog, rángat, teljes gáznál a probléma megszűnik. Amin már túl vagyok: Gyertyacsere, hőgomba csere, kompresszor csere, levegőszűrő csere.
Nagyon hálás lennék, hogyha valaki tudna segíteni abban merre tovább a hibafeltárásban. A computerben hibakód nincs.
Nekem régebbi 98-as burgmanom volt még karbis. Ott negyedig ment.. régebbi ditechem volt (morini) ott is negyedig ment. Szerintem ne ijedj meg.. és szerintem ne cserélj termosztátot.
Akkor ez csak úgy fog kiderülni, ha fogsz egy lézeres hőmérőt és ugyanolyan körülmények között üzemelő ugyanolyan motornak végigpásztázod a hűtőcsöveit.
Köszönöm válaszod, azonban nem értek vele teljesen egyett. Van nekem itthon K3 Burgmanom 400ccm de ott szépen középen van a mutató. Illetve van még egy újabb sr factory piaggio blokkos injectoros, ott is a digitális kijelzö középen van. Ezek miatt is vagyok bizonytalan a dologgal kapcsolatban.....
Értelemszerű lenne, de nem így van. Ez egy robogó, ráadásul olasz és még ditech is. Egyébként nekem a Leó-n sem megy kis soha jobban ~20%-nál. Nagy melegben max 30%. Esetleg. Pedig a termosztátom is jól működik. De ez van.
12e az elektronika, postával együtt. Kell egy karbi, az 5-20e. Simson gyújtótrafó 1-3e. Kis gépmunka a hengerfejen (ha tényleg megbízható motort akarsz.), 3-5e. Kis kábel, forrasztó ón, stb, 1e. Tömítés 2-3e. Nagyjából ennyi. Már régen csináltam, remélem nem hagytam ki semmit.
Rosszul gondolod... ez nem autó... jó helyen van az alsó tartományban... nyáron majd egy picit feljebb megy, de nem középre.. Én hülye a burgmanonom ezért cseréltem termosztátot, mert senki nem mondta, hogy ez így normális... aztán kiderült.. .örültem...
Sziasztok!
Kérdésem lenne hozzátok:
Adott a motor Aprilia SR Ditech 2002-es évjárat, morini blokkos, a vízhőfok mutató-nak mi a normális állása üzemmeleg motornál? Mert internetes képek alapján több képen is működés közben az alsó tartományban van a mutató éppenhogy csak kimozdul... Valóban ez lenne a normális mutató állás?(mert nekem is így van...) Mert szerintem értelem szerű lenne hogy középen álljon valahol, vagy rosszul gondolom?
Előre is köszi aki tud benne segiteni.
Vettünk egy 2002es sr 50est,ami eredetileg injektoros volt,de át lett alakítva karburátorosra....A szívató része nem lett bekötve,azt mondta az előző tulaj így is indult jó időben,hidegben meg tartani kell neki kicsit a gázt,hogy ne álljon le....Na a lényeg a lényeg indul is,viszont most elkezdte azt csinálni,hogy ha beindítjuk alapjáratot megemeli majd elejti és ha nem húzunk gázt leáll,mindezt kb másodpercenként tehát felemeli, mintha adna neki valami gázt majd a következő pillanatban elejti,hogy le is állna szinte de akkor mintha valamii adna egy kis gázfröccsöt megint megemeli majd elejti stb...ezt csinálja vagy 3szor és ha nem adsz gázt ezután leáll! Karbit kitisztítottuk,kompresszorral át lett fújatva,levegőszűrő tisztítva,új gyertyát raktam bele! Mitől lehet ez esetleg valakinek valami ötlete?
Eladó sorba került a mocim, mert szeretnék nagyobbat venni. Szerintetek korrekt az ár a mai piaci viszonyhoz képest (irányár)?
https://www.hasznaltauto.hu/motor/aprilia/aprilia_sr_50_r_carb-8849158
Van egy DiTech-em, de vettem egy 125 4T motort, ezért a DiTech-et átépítem karburátorossá, hogy tehessek rá egy nagyobb hengerszettet.
Ezért eladósorba kerül minden, ami az átalakítás során feleslegessé vált. Kérdezhetitek miért, meg is mondom miért. Tettem rá nyomásmérő órát, kicseréltem az összes benzin+levegő csövet, és azzal kellett szembesülnöm, hogy mindenhol engedi a nyomást "elfelé". Szarok a nem gyári csövek, kilágyulnak a benzintől, a nyomástól meg leugrálnak a csonkokról. Tudom, jöhetnének a tanácsok, hogy bilincs meg izé, de nem működik. A motor igen. Meg igazándiból a nagymotor mellé inkább egy játszóst csinálnék, a DiTech meg nem a legalkalmasabb rá.
Tehát a DiTech rendszer működik, de nekem már nincs kedvem 42. alkalommal lebontani a burkolatot, inkább megy rá egy nagyobb henger meg karbi meg minden, ami kell.
Benzinpumpa, injektorok, injektorfej, minden szarság eladó, vegyétek vigyétek. Leginkább egyben szeretném, nem akarok rajta nyerészkedni, az árából - értékegyeztetés után - mindenképp karbi, gyújtótrafó, szívócsonk, ilyesmi lesz. Meg ami marad az értékegyeztetés után.
Ha valakinek van a polcán minimum jó állapotú ilyen, meg kell naki, ami nekem van, szóljon, elcsereberéljük!
Itt lehet látni, hogy hogyan "ködöl" az injektor:
link
Szóval várom az érdeklődők ajánlatát.
Eddig egész pontosan 3500 forintot költöttem rá. A többi alkatrészt kölcsönbe kaptam próba erejéig.
Korábban már írtam a fórumba, hogy problémám van egy 2009-es Pigiblokkos SR Factoryval. A hibajelenség, hogy miután eléri az üzemi hőmérsékletet, kisebb gázadásnál, erőtlen, dadog, rángat, teljes gáznál a probléma megszűnik. Amin már túl vagyok: Gyertyacsere, hőgomba csere, kompresszor csere, levegőszűrő csere.
Nagyon hálás lennék, hogyha valaki tudna segíteni abban merre tovább a hibafeltárásban. A computerben hibakód nincs.
http://italmondo.hu/shop/8-ele...
Kérdésem lenne hozzátok:
Adott a motor Aprilia SR Ditech 2002-es évjárat, morini blokkos, a vízhőfok mutató-nak mi a normális állása üzemmeleg motornál? Mert internetes képek alapján több képen is működés közben az alsó tartományban van a mutató éppenhogy csak kimozdul... Valóban ez lenne a normális mutató állás?(mert nekem is így van...) Mert szerintem értelem szerű lenne hogy középen álljon valahol, vagy rosszul gondolom?
Előre is köszi aki tud benne segiteni.