Van egy kis kézügyességem, de tényleg nem szeretnék költeni rá, ha karbis lenne sem használnám ki. Van egy Yamaha Jog 3KJ is a háznál, igaz ég és föld a különbség menettulajdonságokban, de arra egész életében nem volt annyi költve, mint erre a 3 szezonban...
Eladó a ditechem, mivel minden évben van valami gondom vele. Meghirdettem, másnap reggel hívnak, hogy nem indul. Korrekt voltam és visszaadtam a pénzt. Azóta rá sem néztem. Elgondolkodtam a karbissá alakításon, mennyibe kerülne kb? Bár én inkább eladnám, mivel karbisan sem használnám ki, de így hátha könnyebben elmenne, mint most hibásan. Szerintetek megérné így, vagy inkább szabaduljak meg tőle így.
Sziasztok!
Leszedtem ma a deklit,hogy megnézzem a szíjat.Jónak tűnik,gyári Piaggo van rajta viszont az olajszivattyú szíját nem találtam.Hol kell annak lenni?Le kell venni a variátort is hozzá: Aztán mikor összeraktam nem ment rendesen a motor.Olyan mintha visszaraktam volna a fojtást:)45-nél nem ment többet,csak lejtőn. Van a varió alatt egy tengely amin van egy fogaskerék.Annak el kell érnie a varió tárcsán lévő fogaskereket,vagy beljebb van?
Sziasztok!
Karbis sr50-emmel még mindig van egy kis problémám :
Hidegindítás után ha rögtön indulok vele, akkor szépen megy, de ha hagyom alapjáraton pötyögni, akkor akár egy perc után is szaggatottan megy egy darabig. Minden gyári a motoron ( fojtások kivéve ), uj karbi, gyári fúvókaméretekkel ( 53/32 )
Amikor veszed ki kell kötni ha nem jó vegye vissza ! Elviekben a saját komputerét is újra lehet húzni , kozlátozás mentesre , de ahhoz kellene a motor is ! Vagyis csak így csinálom én !
A looxor nyitott ! Volt már nálam ,vagyis javítottam , ezzel próbálkozz először ! Ha végképpen nem találsz akkor jöhet szóba a scarabeó Az is nyitott !
Csak úgy vedd meg a bontott ECU-t ha felteszed és megy is aki tisztában van vele hogy jó úgyis oda adja ! Igaz velem nem mernek szórakozni viszem a Game Boy-t és egyből megmondom jó-e
Köszönöm mégegyszer a segítséget!
Akkor megpróbálok szerezni looxor vagy scarabeo ecut.
Valamiről fel lehet ismerni hogy fojtott-e az ecu vagy nyitott?
Eladó a ditechem, mivel minden évben van valami gondom vele. Meghirdettem, másnap reggel hívnak, hogy nem indul. Korrekt voltam és visszaadtam a pénzt. Azóta rá sem néztem. Elgondolkodtam a karbissá alakításon, mennyibe kerülne kb? Bár én inkább eladnám, mivel karbisan sem használnám ki, de így hátha könnyebben elmenne, mint most hibásan. Szerintetek megérné így, vagy inkább szabaduljak meg tőle így.
Köszönöm a válaszokat!
Leszedtem ma a deklit,hogy megnézzem a szíjat.Jónak tűnik,gyári Piaggo van rajta viszont az olajszivattyú szíját nem találtam.Hol kell annak lenni?Le kell venni a variátort is hozzá: Aztán mikor összeraktam nem ment rendesen a motor.Olyan mintha visszaraktam volna a fojtást:)45-nél nem ment többet,csak lejtőn. Van a varió alatt egy tengely amin van egy fogaskerék.Annak el kell érnie a varió tárcsán lévő fogaskereket,vagy beljebb van?
Karbis sr50-emmel még mindig van egy kis problémám :
Hidegindítás után ha rögtön indulok vele, akkor szépen megy, de ha hagyom alapjáraton pötyögni, akkor akár egy perc után is szaggatottan megy egy darabig. Minden gyári a motoron ( fojtások kivéve ), uj karbi, gyári fúvókaméretekkel ( 53/32 )
Nincs benne fojtás,legalábbis a hajtás része rendben van.
Ezt az egy Looxort találtam!Fényképek között szerepel az ecuja is.
http://olx.hu/hirdetes/peugeot-looxor-50-robogo-alkatreszek-ID1lgWh.html
Akkor megpróbálok szerezni looxor vagy scarabeo ecut.
Valamiről fel lehet ismerni hogy fojtott-e az ecu vagy nyitott?