Köszönöm,sokat segítettél!
De az miért van hogy a Malossival is csak 50körül volt a végsebessége?Persze folyamotosan villogott közben a hibajelző lámpa.Esetleg mivel hibát észlelt valami vész opcióba állította át magát?
Itt van a kutya elásva ! A 9 és a 20-as hiba a hőkijelzés és hőérzékelés nem jó hozzá az ECU ! Neked Peugeot Looxor vagy Aprilia scarabeo Ecu-t kell szerezned hozzá mivel azok léghütéses ditech-ek !
Ha rádugom a Malossi ecut és ráadom a gyújtást egyből elkezd villogni a hibajelző lámpa a műszerfalon,majd beindítás után is folyamatosan gyorsan villog.
Nem a henger a 70-es hanem az ecu.
Ez egy 70es kittben volt 70es hengerrel.
Nekem gyári 50es a hengerem!
Próbáltam már resetelni,minden hibakódot kivillog,ez elmegy 4x,utána pedig folyamatosan a 9,20 hibát jelzi és nem áll meg a villogás,addig villogja a 9,20 hibát még le nem állítom.
A gyári az biztos hogy korlátozva van ! A malossit tedd fel és reseteld ! Az annyit jelent nyélgázt húzol és tartod, gyújtás check lámpa világit, elalszik, világit. Gáz elenged elviekben végig megy a hiba kiolvasás ,4 -szer és visszaáll az ECU . Felírhatod a villogások számát. Csak egyet nem értek minek rá a 70-es henger ha több benzint nem tudsz adni neki !
Lefényképeztem a Malossit illetve a gyáritját is!
Kéz alól vettem,elméletileg 70es hengerhez való,de igaz is mert ezzel gyújtás ráadásakor sokkal tovább megy a benzinpumpa illetve érződik a töblet benzin amit nem tud elégetni rendesen.
Egyébként amikor rádugom a "Malossi" ecut folyamatosan és gyorsan villog a befecskendező lámpa a műszerfalon.
A videó a gárival készült.
Az ECU-ról csinálj egy fényképet ! Nekem az a gyanúm hogy a malossi ecu-don csak a matrica malossi . Főleg ha kéz alól vetted ! Game Boy-al ki lehet deríteni !Mivel a malossi tiltás mentes .
Na ma szétszedtem az injektort és kitakarítottam illetve ellenőriztem a porlasztását.A benzinpumpát és a kompresszort is lemértem.
Egyedül a kompresszor nem az igazi mivel önindítózásra csak max 2.5Bart tud.Sajnos nincs a motoron fordulatszám mérő ezért felvettem telefonnal tőgázig csavarva meddig sereg.
Itt a videó:
A befecskendezős motoroknál a fordulatszámot korlátozza a gyár nem?A fenti videó függvényében szerintetek korlátozva van az ecuban a fordulat vagy nem?
Ha teljes gázra elveszi a gyújtást, akkor egyértelmű hogy fojtott az elektronika. Szerintem. A kipufogó könyökön vakcső? Kipufogó kanyarban szűkítő gyűrű?
Ott szigorúbban veszik, bár már itt is. Nem véletlenül írják oda a gyártók az új motorokhoz, hogy "tervezési sebessége", így tudják csak eladni törvényesen. Ha a gyárból fojtás nélkül jönne ki a robogó, már nem az a kategória lenne. Az enyém (SR 50) max. 66-68-at megy ha szép az idő és nem fúj a szél, mivel nem vagyok pehely súlyban. :-)
Bocsánat, figyelmetlen voltam! Nekem karbis van, az injektoroshoz sem értek, karbisnál ezek szoktak lenni a fojtások.
Van itt is jó pár hozzáértő, biztosan lesz ötletük! Ausztriában (is) nagyon szigorúan veszik a sebesség betartását, ott nem tuningolnak. Legalább is úgy hallottam.
Köszönöm a segítséget,de ez injectoros.
Próbáltam kissebb nagyobb görgővel,érdekes hogy 6,8,10grammos görgővel is 50 a végsebessége.Viszont ha beleteszek egy 6 grammosat akkor elég sűrűn fullad.
Ha hirtelen rántom meg a gárkart vagy végállás közeli állapotba kerül akkor elveszi a gyújtást majd ha visszatér a motor sebessége 40re akkor ismét megy tovább.Elméletileg könnyebb görgő jobb gyorsulás,kissebb végsebesség,nehezebb görgőnél pedig nagobb végsebesség,de ennél mindegy max 50.Magneti Marelli IMM006 cdi van bene immóval együtt.Ebben nem lehet valami korlátozás?Bár a Malossi ecuval akkor is menni kéne mondjuk Apriliáé mert Elystarra gyárilag nincs max Jetforce-ra.Esetleg a km órát figyelné?
Szia!
Nagyon valószínű, hogy van benne pár gyári fojtás, ami miatt nem megy többet! 1. karburátor levegő beömlőnél fémlemez, 2. kipufogón vakcső. 3. variátorban távtartó alátét, de mivel új variátort raktál bele, ez gondolom nincs már benne. 4. CDI le van szabályozva, de ez nem biztos.
Remélem tudtam segíteni!
De az miért van hogy a Malossival is csak 50körül volt a végsebessége?Persze folyamotosan villogott közben a hibajelző lámpa.Esetleg mivel hibát észlelt valami vész opcióba állította át magát?
Ez egy 70es kittben volt 70es hengerrel.
Nekem gyári 50es a hengerem!
Próbáltam már resetelni,minden hibakódot kivillog,ez elmegy 4x,utána pedig folyamatosan a 9,20 hibát jelzi és nem áll meg a villogás,addig villogja a 9,20 hibát még le nem állítom.
Kéz alól vettem,elméletileg 70es hengerhez való,de igaz is mert ezzel gyújtás ráadásakor sokkal tovább megy a benzinpumpa illetve érződik a töblet benzin amit nem tud elégetni rendesen.
Egyébként amikor rádugom a "Malossi" ecut folyamatosan és gyorsan villog a befecskendező lámpa a műszerfalon.
A videó a gárival készült.
Itt van a kép:
http://kepfeltoltes.hu/view/150328/IMG_20150328_095234_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/150328/IMG_20150328_095302_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Itt a videó:
http://youtu.be/TVWjlL1MnV8
Egyedül a kompresszor nem az igazi mivel önindítózásra csak max 2.5Bart tud.Sajnos nincs a motoron fordulatszám mérő ezért felvettem telefonnal tőgázig csavarva meddig sereg.
Itt a videó:
https://www.youtube.com/watch?...
A befecskendezős motoroknál a fordulatszámot korlátozza a gyár nem?A fenti videó függvényében szerintetek korlátozva van az ecuban a fordulat vagy nem?
Van itt is jó pár hozzáértő, biztosan lesz ötletük! Ausztriában (is) nagyon szigorúan veszik a sebesség betartását, ott nem tuningolnak. Legalább is úgy hallottam.
Próbáltam kissebb nagyobb görgővel,érdekes hogy 6,8,10grammos görgővel is 50 a végsebessége.Viszont ha beleteszek egy 6 grammosat akkor elég sűrűn fullad.
Ha hirtelen rántom meg a gárkart vagy végállás közeli állapotba kerül akkor elveszi a gyújtást majd ha visszatér a motor sebessége 40re akkor ismét megy tovább.Elméletileg könnyebb görgő jobb gyorsulás,kissebb végsebesség,nehezebb görgőnél pedig nagobb végsebesség,de ennél mindegy max 50.Magneti Marelli IMM006 cdi van bene immóval együtt.Ebben nem lehet valami korlátozás?Bár a Malossi ecuval akkor is menni kéne mondjuk Apriliáé mert Elystarra gyárilag nincs max Jetforce-ra.Esetleg a km órát figyelné?
Nagyon valószínű, hogy van benne pár gyári fojtás, ami miatt nem megy többet! 1. karburátor levegő beömlőnél fémlemez, 2. kipufogón vakcső. 3. variátorban távtartó alátét, de mivel új variátort raktál bele, ez gondolom nincs már benne. 4. CDI le van szabályozva, de ez nem biztos.
Remélem tudtam segíteni!
G?