Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok

Szeretnék kérni egy kis segítséget.
Hoztam be Ausztriából magamnak egy Peugeot Elystar Tsdi robogót még tavaly.(Szinte ugyan az mint a ditech)
A végsebessége csak 45-50km/h.
Tavaly ősszel fel lett újítva a henger+dugó mert elég kopott volt.
Most vettem hozzá egy polini variátort,egy malossi kuplungot illetve egy malossi ecut (apriliáét).
Összeraktam és mentem vele egy kört,de sajnos ugyan az maradt mint eddig 0-45km/h -ig szépen megy de ez a vége!
Szerintetek mi lehet vele a probléma?
Köszönönöm a segítséget!
Karbi nem kérdés.
Sziasztok,

nagy kérdés:

SR karbi, vagy SR Di-tech inkább?
Sziasztok!
Nemrégen vettem egy karbis Aprilia SR factoryt.Megtudnátok mondani a variátorszíj meg az olajszivattyú szíj méretét?Gondoltam kicserélem őket.
Köszi.
Megjöttek a digók 5-en vannak !
Sziasztok
Karbis rajzot keresek melyik az alapjárati csavar stb...
Köszi!
Aprilia Sr50 ditech morinihez keresek hibátlanul működő bontott termosztátot. Aki tud valamit kérem jelezze.
Üdv
sziasztok.segitséget kérnék.van egy 2000-s aprillia sr50-em.karbis.erös kis mocija van.jo ideje azt csinálja,hogyha egy hétig nem inditom be rohadt nehezen indul be.utána aznap is másnap is elsöre vagy másodikra indul.de utána nehezen.nemrég elszakadt a szivato bowdenem.csere után meglepöen pöcc-röff.ez hétvégén volt.most ma probáltam beinditani nem indult.lemerült az aksi anyit tekertettem.rugásra se indult.meguntam és elraktam.majd megnézem a gyertyát és a szivato bowden feszességét.nagyon jol huz végre is 90 felett van.gyári semmi tuning.sito plus kipu.gyári légszürö,kimostam.tömitettem a levegö rendszert.mégjobban veszi a fordulatot mint eddig.kompresszio baj nem lehet.ja meg olyat csinál miota megvettem hogy inditás és járatás után ha elindulok rohadtul menne és picit fura hangja van,de kb 2méter és utána ugy megy ahogy kell.elöre is kössz a jo tanácsokat
Beázott/zárlatos gyújtáskapcsoló? Szakadt gyertyapipa zavarszűrő?
Helló! Segítsetek! Motorom gyújtásproblémával küszködik. Kicseréltem a cdi egységet az alaplapot még sincs szikra, kábelek csatlakozások jók mi lehet még a probléma? Karbis piaggio blokkos sr ról van szó.
Lent van a rugó. Fel is jön szépen a szívató dugója.
Kitartás kolléga meglesz a hiba ! Volt valamikor suhanc koromban nekem is póni romet kapott egy simson blokkot többet mentem egy keréken mint kettőn !
A hőgomba egy érdekes kérdés , én az ellenállást szoktam mérni , egy egyszerű kontakt hiba is meghülyíti . Kompresszor indításkor mérőórával mérve 1-2 fordulatra 2 bar, indul a motor. Ha beindult egyből 4bar -5 bar de a lényeg gázadásnál nem ingadozhat nagyon a nyomás, ezt úgy értem hogyha oda húzod neki hirtelen, nem eshet pl:stabil 4barról 3barra ! A jó kompresszor nyomása ! Ha stabil 4bar azzal még megy a motor, Ha 5bar az jó , viszont találkoztam 6 barossal is az viszont kiváló !
Kinter1 rometnél előfordul hogy a szivató dugattyu le szorul mert a nyomórugóját nem alulra teszik hanem felülre a tető alá .
Nálad ez hogy áll?
Szia!
Köszönöm szépen, így már sikerült, azonban lenne még egy kérdésem ha szabad
TEhát a gép adott morini ditech, a műszerfalamon a hőmérő meglehetősen alsó tartományban működik. Első körben rögtön azzal kezdtem hogy a hőgombáról lehuztam a csatit és rövidre zártam, de nem történt semmisem, igazából próbáltam ellenállást is talán pár száz ohmosat de ugysem semmi. Tehát ezt nem értem igazából hogy a mérőm mér azonban nem túl pontos. A termosztátom jó épp ma néztem meg hogy nyit amikor kell neki, illetve le is zár rendesen. Illetve a kompresszort kiakarom mérni T elosztót beiktatva és mérő órát, mennyi az a nyomás ami még elfogadható illetve mennyit tud egy toppon lévő kompresszort?
Mégegyszer köszönöm az eddigi segítségedet is!
Forraszd le. Lágyforrasz/ón. Ez később könnyen lefúrható ha mégis kéne az a csöcs valamire.
Régen mikor még ment, azt csinálta hogy a gázt csak ~50%-ig lehetett húzni, mert darálni kezdett. (Kiderült hogy a síbertűből valami túlokos levágott 3 mm-t. Ezt persze azóta cseréltem, gázhúzásra azóta lényegesen jobb a helyzet). Ha visszaengedtem a gázt, akkor magához tért. A kipufogó csonknál (tömítés hiányában) állandóan folyik a fekete, olajos lé. A gyertya állandóan kormos. A tűszelepet viszont néztem, egyáltalán nem ereszt. Szóval totálisan nem tudom mit csináljak ezzel a ....... khm. Megszo.....at a régi orosz technika. Szégyen, nem szégyen, de ez van.
Nem pörög fel, hanem mintha kicsit ingadozna a fordulat. Ha ilyenkor békén hagyom, akkor még darabosan röfög kb fél percet. Ha viszont gázt húzok, azonnal megáll/lehörög.
Hogyan áll le a gépsárkány? Ha elfogyna a nafta az úszóházból felpörögne mielőtt leáll. Ha lassan egyre alacsonyabb lesz a fordulat bakkor pedig eldúsul.
Hogyan áll le a gépsárkány? Ha elfogyna a nafta az úszóházból felpörögne mielőtt leáll. Ha lassan efyre alacsonyabb lesz a dordukat akkor pedig eldúsul.
Jól tippeltetek,mikuni karbin,csak az idegesít, ha húzom neki az oldalsó csővon piszkos levegő megy a hengerbe kB a Suber negyedenél lessz teljesen nyitva a furat.
Jövő héten pedig megy a Leó műszakira. Közben épül a saját tervezésű LED-es fényvetőm is. Egy darab már készült, de abban csak 95 LED van. Az újban ~230 db lesz. Ilyen dolgokra megy el most az amúgyis kevés időm. 5-kor hazaérve már csak ilyenekre jut erőm. Pedig tervem az lenne bőven.
De van ám itt egy lepukkant Babetta 207-es is. Itt maradt nálam tartozásba. A blokkban nincsen olaj, de a kuplungon annál több. A kipufogó olyan szinten eltömődve hogy nem lehetett rajta átfújni. Megoldotta ez előző tulaj, mert meglazította a kipufogó csavarjait. Ettől persze szépen kiszakadt a menet a hengerből, de ez csak nyalánkság. Ami bosszantó, az a két első teleszkóp lógása. Meg kellene perselyezni, de egyenlőre nem sikerült szereznem egy 15-16-os állítható dörzsárat. A motor már szépen pöfög, de menni ezzel sem lehet a futómű kimagasló állapota miatt.
Magasnyomású mosó, szimeringek mindenhol kicserélve, tankból kimosva a beleragacsosodott egykori keverékbenzin és olaj. Ott tartok hogy a motor beindul, röfög is pár percet, majd leáll. Újraindítás sikertelen. ~15-20 perc állás után újból indul, megy és megáll. Már szétbontottam amit szét lehet, egyenlőre nincs megoldás. Össze kellene raknom a stroboszkóoot és megnézni hogy mikor le akar állni elmegy-e a gyújtás. Bár kétlem, mert nem kihagyásokkal áll le és nem is puffog mint gyújtáshibánál általában szokott. Arra tippelek hogy a karbi valami oknál fogva nem tud olyan gyorsan újratöltődni ahogy a motor elfogyasztja a benzint az úszóházból. Pedig a benzincsövön csordogál a nafta és azért valljuk be, ez nem egy 1000-es sportmotor hogy ne lenne elég neki a gyári csap keresztmetszete. A karbihoz nincs rendes leírás, a beállítása csak szemre és találomra megy (ha megy). Ahhoz képest hogy nem lehet benzinszintet állítani, nekem sikerült. De hiába. Nem és nem, az Istennek sem tudok vele menni még pár métert sem.