Sziasztok Srácok,
egy kis segítségre lenne szükségem. Egy sr50-es karbis mocihoz kellene egy blokk, ugyanis olyan kopások jelentkeztek, hogy nem lehet perselyezni, cserélni kell. Tudomásom szerint ez Piaggo blokk. Bontottat keresek kompletten. Ha van tippetek, jelezzétek. Köszi
Néha elég pofátlanok tudnak lenni,máskor meg hihetetlenül olcsók,de azért ez a ritkább...biztos úgy vannak vele,"most engedek kicsit az árból,legközelebb majd bepótolom..."
Nekem az nem tetszett,hogy a két gumi felfujtatva ég és föld ( van egy felnim plusszba és egymás mellé tudtam őket tenni)a kenda vagy egy centivel magasabb volt és 2centivel keskenyebb... méret ugyanaz 13/130/60...
A sárvédőt a biztonság kedvéért én is kiemeltem,vágtam alá egy 3-4 mm-es műanyagcsíkot,elég jó lett
Jókor szólsz most cseréltem a hátsót használt kenda gumira 90% os és nekem is 3e volt ezek a bontósok egyetemes árlistából dolgoznak?
Na mindegy beleérni a gyári Maxis is beleér ebbe a hódfarokba nekem ki is lyukadt be kellett foltoztatni egy M8 as anya a sárvédő és a légszűrő közé a rögzítőcsavarhoz meg is oldotta a dolgot.
Köszi,nekem is bejön eredetileg kék volt...de van plusszba egy fekete is,ha ezt megunom.Mikor megvettem a mocit,a nagy ülés 3helyen lyukas volt(cigicsikk szerintem )vettem rá használtan egy jó állapotút,de a srác lusta volt szétbontani és adta vele egyben a sisaktartót,nagy idomot,kis ülésrészt az idommal.Jó vétel volt A sárvédőt már régebben színre fújattam,csak a kompresszorcsere után egy darabig lusta voltam visszarakni,meg azt is kicsit javítani kellett,mert valamikor beleért a gumi alul,elvékonyította a műanyagot,a festék megpattant rajta...Azt vettem észre,hogy a kínai gagyi gumik(pl.kenda)hiába ugyanolyan méretűek,mint márkásabb társai,mikor felraktam keskenyebb lett és magasabb.
Mikor ezt észrevettem,meg párszor majdnem elestem akkor eldöntöttem,hogy nem teszek fel ilyen vackokat.
Van itt nem messze tőlünk egy robogó behozó-összerakó emberke tőle vettem már 2db pirellit (kb 90%os)3ezerért.Néha ki lehet fogni.Azóta kicsit nyugodtabban borítok
A hátsó ülés szép lett piros volt vagy áthúztad?A sárvédő sem eredeti piros szerintem az is szép rajta. Képeket meg a készítésről párar csak este tok feltenni mert másik gépen van.
Végül is nekem mivel úgy lett összekukázva a gép ezért ezek az idomok nemes egyszerűséggel nem voltak meg tehát próba szerencse alapon kezdtem neki.A Nagy Lajos király útján van egy bolt ahol elég olcsón vettem az üvegszálat meg a gyantát valami 10-12e volt 5 KG gyanta meg 5m szövet meg 5m üvegszálpaplan.A boltban kézségesen elmondták mit kell csinálni nem egy nagy dolog.A legfontosabb hogy mérgező tehát maszk használata kötelező.
háát én is sokat ezermesterkedem itthon,de maximum a falat szoktam gipszelni,meg glettelni ez már meghaladná a türelmemet és valószínűleg a kézügyességemet is.Műgyantával meg abszolút nem dolgoztam.Érdemes lenne szerintem ráállnod ilyen idomok készítésére,tuti lenne rá kereslet.
Ha kell egy kis reklám Szolnok megyében, készíts egy mintadarabot (nem ingyen persze)szívesen felrakom a robira
Tőlem sajnos csak ennyi tellett most,végre felraktam a sárvédőt,meg a hátsó kis ülés piros lett...
Teljesen egyedi egy darabot sem használtam fel a gyáriból és én sem adtam 18e ret egy darab műanyagért.Csak míg eljutottam ide az nagyon sok meló van benne.A gyári idom volt a minta azt kiöntöttem gipszből majd arra meg a műgyanta és az üvegszál rétegek 3 réteg simán elég.Ezután gitt és csiszolás sokáig majd festés.Sárvédőt nem akartam hátra ezért is lett olyan hogy 3 hónap mindegyik hétvégéjén ezzel foglalkoztam meg persze legalább 4x szétvágtam és alakítottam mire ilyen alakja lett.Ezután a kész idomot ujra kiöntöttem gipszből és ezt mintázva le gyanta+üvegszálból a képen látható idom utána már könyű volt forma megvolt a C Corsa oldalvillogóit 1 óra alatt beleillesztettem majd erre is gitt+festék és kész is.A legegyszerűbb a teló lyuk takarója ami spot lámpa foglalatából van 4 csavarral felrakva.
A sok álmom egyike egy ilyen sárvédő nélküli hátsó idom,de 18ezret rablásnak tartok érte,simán levágni nem akarom,mert az elég nagy gányolás,már nézegettem,hogy tudnám valahogy ilyen formában összehozni Akkor ez teljesen egyedi készítés,vagy felhasználtad hozzá a gyári idom egy részét?nincs esetleg pár képed a munkafolyamatról?
Én amint járóképes lessz mert most az aerox kereket próbálgattam rá hogy fog felmenni, nem lessz egyszerű, nos utána összerakom a hajtást és GPS el bemérem ezt is meg a ditechet akkorra lesznek pontos adataim a valós sebességről ha sikerül a videokamerát a sisakra aplikálni az is lessz mert 1 kézzel félek 100 közeli sebességgel menni.
Köszi szépen pénz nem volt sok benne darabokból van az egész összerakva inkább a sok meló.Az idom meg műgyanta+üvegszál és rengeteg kézi munka sok saját ötlettel.Remélem úgy is fog menni mint ahogy kinéz akkor boldog ember leszek.
nagyon jól néz ki,látszik hogy nem sajnáltad az időt és a pénzt rá
A hátsó kerék fölötti idomot megvetted(kiesler),vagy műanyagos alakította át a gyárit?
Mutatós lett a gép, eladtam az athena alut, vettem 1 malossit, igaz ez vas majd az megy bele. Persze hogy csalnak az órák, de mielőtt felmegy a 70-es henger csinálunk vidit mert összehasonlítás lessz belőle.
Van benne egy polini spc,stage6 5gr görgőszett,malossi delta kuplung,malossi sárga nyomórugó,most várom rá a polini kevlárszíjat,meg a red filtert.
jővőhónapban meglesz a lóvé a 70es hengerszettre,úgy gondoltam,hogy mire oda kerül a sor,hogy felszerelésre kerül,addigra legyen meg minden,ne kelljen csak a variót,meg a hátsó hajtást hangolni,a többi adott lesz.ráadásul pár ezer ft-ot kell csak pótolnom a zx-be,jó áron elviszik a technigast
Karbi?mer az volt otthon meg már amúgy sem lessz 50-es sokáig optika kész amennire lehet 1-2 hét és kapom ki a blokkot megy rá a sok vacak amit beszereztem ez ditechből lett átalakítva örülök hogy ennit megy és nem fullad 30-ig majd az aluhengerrel kicsit jobban beállítom.Igazából a mechanikus aprilia órák nemigen pontosak tehát a 100 az olyan 90-lehet.Az új SR ek is max 80-at mennek gyári csővel.
Nem jók a beállítások, de evvel nem mondtam újat. pl. 50re minek a bazi nagy karbi? megaztán sorolhatnám
óra szerint bármikor beleforgatom 100ba. és csak 50-es még
Hát karbis 50-esem 19-es areche karbival s6 pro kipuffal polini spc és egy delta kupungal sem volt hajlandó 75 nél többel menni.Ditech meg sík úton nehéz pilótával óra szerint 100 ellenszélben 95 lejtőn szédítő 104 a vége jobban nem húztam mert félek hogy szétesik.De alapjárat jó lámpánál nem áll le igaz a kompresszort most ujítottam fel.
A mostani pigis Sr-50-es és jobban megy mint anno a full tuningos di-tec-em, de valamivel többet is eszik 50-es létére. Viszont hiba nélkül üzemel, nem ingadozik az alapjárat, nem puffog , nem áll le ha sokáig állok lámpánál. Rajta van a ZX ,és könnyebb görgők és szedi a lábát . A gyári csővel sokkal gyengébb volt.
Igen bár neki eleve nem gyári cső volt. Én ha újra kezdeném nem tennék rá tuning csövet legyen inkább lassabb, de halkabb. Bár az enyém sem ordít annyira, de egy 4t kellene már nekem (persze nem 50-es min 200ccm-es)
Ditechen?Nem hinném akkor dev-nek is számított volna hogy MHR cső volt rajta nem egy reverse.De lehet igazad van.Sport 6 és Leo ZX közt biztos sok a külömbség.
egy kis segítségre lenne szükségem. Egy sr50-es karbis mocihoz kellene egy blokk, ugyanis olyan kopások jelentkeztek, hogy nem lehet perselyezni, cserélni kell. Tudomásom szerint ez Piaggo blokk. Bontottat keresek kompletten. Ha van tippetek, jelezzétek. Köszi