Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Tessék pótolni a hiányosságot ! Megjött a könyök !
Csak is a Ditech !
Na végre tisztázódott a helyzet, ismét béke van! Csak a gyári ditech!
De azért szeretünk téged is kinter1 !
Csatlakozom ! Hajra gyári motorok !
szantovo ! Semmi probléma ! Hidd el én csak segíteni próbálok a legjobb tudásom szerint hogyan használható újra a gép ! Ne haragudj ha megbántottalak nem volt szándékos !
Jól is teszed! Nem rendelkezel kellő referenciával.
Üdv miofan No problem .A típus iránti elfogultságod,elméleti ismereted és sok sok gyakorlati tapasztalatod DICSÉRETES végig olvasva többször az első oldalig.Én csak kérdeztem és ennyi furcsa tapasztalatom volt ezekkel typusokkal amit leírtam. ha esetleg nyers voltam szíves elnézést. Hali
Én már meg sem szólalok a kis gyújtásommal, mikor itt komoly ECU meg TPS, IMMO meg ilyen szavak repkednek.
Ezért mondom én, hogy a fórumot nem csak előre hanem visszafelé is kéne olvasni, rengeteg tudás van itt elrejtve, csak lusták az emberek. Nagy az Isten álaatkertje.....
Senki nem válaszolt Szantovo fórumtársunk válaszára csak én nyilván hiba volt részemről , / de nem fog más válaszolni neki / a továbbiakban tartózkodni fogok csak a nekem feltett kérdésekre válaszolok ! Részemről ennyi ! A szakértelemről csak annyit 2001-óta foglalkozom ditech rendszerű robogók javításával !
Elnézést kérnék minden olyan személytől akinek a lelkivilágát sértette a hozzászólásom !
Erre talán nem válaszolnák !
Most erre nem nekem kéne válaszolni !
1. Kapcsolja be a gyújtást.
2. Húzza ki a 4 vezetékes TPS huzalcsatlakozóját legalább 10 másodpercig.
3. Kapcsolja ki a gyújtást.
4. A kábel TPS csatlakozót vissza.
5. Kapcsolja be a gyújtást vissza, várja meg, amíg a kötőjel elindult felfelé teljesen.
6. Határozottan meg a gázkart a markolat végig, és engedje, hogy a zárt helyzetbe.
7. Hagyja a gyújtást és kezdeményezi diagnosztika és tiszta kódokat.
8. Kapcsolja ki a gyújtást.
9. Kapcsolja be a gyújtást vissza, adja diagnosztikai és ellenőrizze, nem TPS kódokat.
Na akkor tisztázzunk valamit ! Gyári helyre állításról beszélünk a kókányolásban nem vagyok jártas mint Te neked nyilván ez a szakterületed ! De azt vedd tudomásul hogyha bármelyik tipusnál beszarik az immo legyen az Faktory vagy jet force csak az a módszer létezik amit leírtam . Csak azért tudtátok elindítani a jet force-ot mivel az immo -ja jó volt . Olyan kor simán fel tolható az azonos ECU !
Sziasztok!
Nem régiben szert tettem egy Aprilia SR Ditech Morini 2002 évjáratú tipusú robogóra. Mivel hibásként vettem igy most lett rá időm hogy elkezdjem körbenézegetni. Első körben amit szeretnék vele csinálni, amit olvastam külföldi fórumokon is, hogy a TPS resetelni kellene, Ebben kérném segítségetek hogy erre miért van szükség, mit okozhat, illetve mi a pontos lépései? mert én megcsináltam ahogy találtam leirva de semmi sem történt ezért is gondolom hogy valamit kihagytam vagy rosszul csináltam ezért is szeretnék egy olyantól tanácsot kérni aki csinált már ilyet
Előre is köszönöm a segítéséget
Jani, Jani Látod lebuktál! Szakértelem nélkül írogatsz itt.
Most jutott eszembe,hogy kb 5-6-7éve svajcból hozott henger nélküli force-re vettünk Cserven -től,Italmondo-tól 70-es hengert, fejet, ecut 90 ezerért ,a külhoni tulajjal még az áfát is birta igényelni.Összeszerelés után működött.Ennyit a zárt rendszerű immoról. A motorokkal való kapcsolatom 1970-ben kezdődött1976-tól egy kis városi motor szervizben dolgoztam1993-ig és most sem kifli görbítéssel foglalatoskodom.Én csak javításban jártasok véleményeire lennék kíváncsi,nem minősítésre főleg ismeretlenül.
Dehát én gyári vagyok. Az Aprilia az első nevem.
Mindenki maga dönti el hogyan szeretné használni a gépét ! Gyári ként vagy nem ! Én személy szerint a gyári mellett vagyok !
Ebben nem is kételkedik senki !
Javítottam már Peugeot Speedfight 2-őt is. Immo hiba. Gyújtás nuku. Kib.....am a gyári elektronikát belőle és az én FET gyújtásom került bele. Na többek között erre is jó amit csináltam.
A módszer már a vezérlőt írja felül!
43 ezer az nem gyenge !