Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Üzemanyag+olaj szempontjából jobb volt injektorosan. (2,5Lakkor,4-4,5most,ilajról nem is beszélve) Akkor még nem ástam bele magam a ditech lelkébe, így nem sikerült kitalálni a nyomáshatároló hibát. (azóta már túlvagyik néhány ditech javításon)Ószintén szólva azért döntöttem az átalakítás mellett, mert azt hittem, íg, ki lehet csikarni belőle még pár pacit(tévedtem). Viszont most jóval megbízhatóbb, mert ugye a karbi ritkán romlik el. A végseb gps-el mérve 95-97km/h.Nem sokkal több, mint 50-esen volt,csak a plussz cm3 adta nyomatéktöbblet miatti pár km/h. Viszont várisban nagyon jó szolgálatot tesz az a plussz kraft. Végsebesség növeléshez élesebb vezérlés, ergo nagyobb végfordulat kellene. Na ez a polini szettnél nincs meg, ugyanaz a buta vezérlése van, mint a gyári hengernek.
A viccet félre téve ! Mekkora volt a végsebesség ?
Ha 12000 km bele toltál úgy nem érte meg !
Ebböl mennyit toltad ?
Ha 13000 km ként fel kell újítani az nagydolog ? 100km-en ként fogtál rajta a mostani üzemanyag árral számolva 800 ft-ot akkor 13000km -nél nyertél 104-ezer forintot ebből nem telt a javításra ?
Azért az a 140 elég erős. (mondjuk a ditech 117 is). Van egy minás sr-em is polini evo3 henger, malossi over, malossi rotor, malissi team2 kipuff, 24-es pwk karbi, forgattyúsház a hengerhez marva, és ez tud gps szerint 120-125km/h-t.Igaz gyári végáttétellel. (volt benne hosszabb , de nekem túl sokat vett el a gyorsulásból)
Nekem a ditechen 70-es polini szett volt(illetve most is az van csak már karbiból kapja a naftát), de simán kiszolgálta a gyári rendszer(13000km ment bele injektorosan).
Egy a lényeg, ha nem értesz a ditechhez és nem tudod magad megcsinálni ne vedd meg ! Ezennel csatlakozom azok táborához akik azt állítják szar a ditech ! Nekem az van és az is marad ! Viszont én meg is tudom csinálni !
Ha van egy 700 ezer forintos motorod és van pénzed akkor mit számít hogy rá kell költsél 150-200 ezret ! Ha nincs pénzed az szívás !
Csak 260 dollár a szabályzó
Két dolgot tudok elképzelni vagy ők nagyon értenek hozzá vagy mi nem !
Mivle 1 írt comment sok HGT gondolám turbozni akar Morini
Az High Gain Tuning csinál turbo sr aprilia
Ezteket team 2 szettek betesz minarelli =min.140 no117
Kurva érdekes Magyarországon mindenki szidja milyen szar de a olasz dán amerikai fórumokon senki nem szidja !
70-es
Ráadásul a tps belső átmérőjét is növelni kell
Asztán ez jó?
morini blockot csak a beteg tunedolja me a tengelye elhulik neki igen hamar Ugyanesztet a szettet feltesz egy minarelli piaggo blockra ès az is mèn ígyen gondok mentes cshak a carburateur nem tusz elromlás
Morini ditech =
Ez igaz, de milyen hengerrel akarsz megetetni annyi benzint, amit a 13baros pumpa tud.
Hiába a pollini kitt a benzinpumpa nyomása korlátozott 8.5 bár a felújított pumpák tudnak 10 bár. A tuning pumpa 13-at na ilyen kell !
Benzinnyomást a polini kithez kapott rugó-"támasztócsap"-hézagolóalátét kombóval is tudsz. Bár itt még mindig marad a gyenge láncszem, a gyári nyomásszabályzó(membránja).
Itt van még egy : DiTech 50 SBK 11/03 - Morini -120km/h speedo
70cc Polini, LeoVince ZX, 6g rollers in Polini vario, Red contra spring, Malossi Fly w green springs, Malossi gears
cruises @ 108km/h on flat and maxed out down hill at 130km/h.
14,800km to date
Ennyit tud : 06 SR50 (Morini)/AIRSAL 70CC BBK/NGK BR9EIX/Top Speed-117KPH (GPS)!
Rear Rack & Top Case/Buzzetti Side stand/Aprilia Racing Shock W/STR8 65mmRiser/HGT Stretch Kit
HGT PFI Kit/Malossi MHR Team II Pipe/All Polished Water Pump
Black HGT Gen 3 Fuel Regulator/Stebel Magnum Horn/Glowshift Elite Gauge
Kiváltja a gyári nyomásszabályzót , növelni lehet a benzinnyomást ami benzin mennyiségét képes növelni az ilyen szabályzóval szerelt 70-es motorok 117 km/ó végsebességre képesek / ditech tuning /
Ez a külső nyomásszabályzó mit is csinál pontosan?
Merjem