Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem kell! Belépsz a menübe.... beütöd a 45256 kódot és ott sorban törölgetsz mindent..... Reset service stb....
nem tudom,h kell törölni...gondolom kell hozzá hiba olvasó kütyü
Mivel azt írta hogy új aksit rakott be, ezért gondolnék erre . Viszont azt nem tudjuk törölt-e hibakódot .
Hiba törlés , ha új aksinál jön a hiba kód az pedig erre utal egészen pontosan fesszabályzó hiba .
Ez tetszik !
zseniális...akkor vihetem szerelőhöz AAahhhgrr
Az csontra merült akkunál még nem biztos.
"manuális ürités" = elmegy kakálni a motor
Igen tudok segíteni ! A szűrő lényeges, sokat kipróbáltam de egy típus nyerte meg a tetszésemet . Ez a legdrágább része a dolognak 7300 forint . Az út mutatásommal te is megtudod csinálni . Elérhetőségedet küld ide : gesztesj@freemail.hu
ER 0007 hiba kód : Feszültségszabályzó , hibás .
Szia mi is ez a manuális ürités 150-200 KM -nél a ditech-nél? Lehet hogy nekem ez a problémám!
Szuper...és ezt itthon ,h tudom kiütni?
2011es sr 50 factory
Valószínűleg a hibás akksit jelzi egyébként. Töröld a hibakódot és meglátod mit csinál. Ha újra visszajön, akkor gond van.
Szia ! Tényleg kímélném a mocimat, így tudsz "irányba állítani" a beszerzéssel kapcsolatban ?
Tudni kellene milyen motor.
Mert nem én csináltam.
Szia ! Én személy szerint minden ditech rendszerű motor tulajdonosnak nagyon javaslom .Csak pozitívan tudok nyilatkozni róla . Teljesen meg változik a motor egyenletes az alapjárat, nagyon jó gyertya képet biztosít . Természetesen hátránya is van , manuálisan kell üríteni . De szerintem 150-200 KM ez bele fér . Reggeli illetve első inditás alkalmával nem 1-2 fordulatra indít hanem 3-4-re de ez érthető mivel nő a térfogat amit a kompresszornak fel kell tölteni-e, . Nem egy nagy költség . Ha nem akarsz nagy extrákat 10 ezer forint
Szia Miofan! Vízleválasztó tekintetében a teszt milyen eredményt hozott ?
Jön a tavasz... kímélném a mocimat !
Sziasztok,

Minap napsütés alkalmával elő kapartam a robogóm.Az önindítózáshoz természetesen már nem volt benne elég kraft így 2-3 rúgás után már pöfögött is!Működik minden szuper.
Haza érve kiszereltem a motorból az aksit,felrakom töltőre.
Aksi vissza szerelése után jött a probléma... bekötése után,ahogy felcsavaroznám a negatívat, nagy berregések(zúgás,a kijelző mögött?!) közepette kapok egy ER 0007 hiba kódot.... Gondoltam már meghalt az aksi hibába töltöttem...két és fél éves volt,JÓ akkor kicseréltem egy újra.
A probléma továbbra is fent áll.
Keresgéltem kicsit a hiba kód után,de nem történt semmi az alatt a 3óra alatt a motorral ami elektromos hibát indokolna még nem volt benne az aksi....

Örülnék,ha nem kéne el vitetnem 30kmre a szerelőhöz,így hálás lennék egy pár megoldásnak!

Köszönöm!
Ez így is volt, kinyitott de nem zárt vissza és inkább le mondtak róla .
Megoldható az is, egy ici-pici elektronikával hogy a gyújtás levételekor kiengedje a szutykot.
Szerintem is ez a jobb megoldás .
Amerikában próbálkoztak vele de ők is inkább áttértek a vizleválasztós megoldásra!