Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hát persze Olaszban igen ! Szinte se hogyan !
itt egy ez is eladhatatlan kilóméter miatt
http://olx.hu/hirdetes/aprilia-factory-sr50-ID2G2pl.html#83b0d4705c
Értem! Akkor egy hivatalos márkaszervízben pld: Olaszban biztos megtudnák csinálni?! Esetleg hogy lehet rájönni, hogy megpiszkálták volna?
Szia ! Azt nem mondanám hogy lehetetlen csak nem egyszerű ! Jelen pillanatban senkit nem tudok hazánkban . Megtettem a megfelelő lépéseket hogy én legyek az első .
Helytelenül írtam " factory ditech"
Teljesen ki zárt hogy minden rendesen működjön rajta , több szempont miatt mivel az ECU térképe is más .
Szia. Akkor ha jól értrlmruem az itt szólókat, gyakorlatilag lehetetlen vagy nem éri meg a km számlálót mahinálni? Én 2 éve vettrm a faktory ditrchrmrt csak furcsáltam hogy 2007 évjárat és 8 ezer van benne!
Akkor ha megy hagyd úgy !
Hogy csak tudjad az epromm chip tárolja a kilóméterszámot törölték a kilómétert az eprommból, de az első gyújtásra tételnél vissza irta a vezérlőmicrochip.
Csak azért nem mert a müszerban van egy kurva inteligens vezérlő ! sokan próbálkoztak már vele hiába kötsz le bármit akkor sem fog menni !
Lehet hogy hülye vagyok hozzá,de választ nem kaptam hogy egy mezei ecu- val miért megy az immos faktor lekötött kummunikációs vonallal ami csak a 21. vezeték?
Szevasztok!Ha valakinek valami kellene csak szóljon!
http://olx.hu/hirdetes/aprilia-sr-50-idomok-ID3bB7h.html
Na látod kinter1 ! Erről vitáztunk tegnap ! Hogy hülye hozzá az tuti de legalább arra venné a fáradtságot hogy vissza olvasson pedig neki válaszoltam. Ott a megoldás is !
A peugeot az zárt csatornás rendszer ott ha megdöglik az immo a teljes rendszert cserélni kell / gyújtáskapcsoló immókarikával, műszerfal, komputer ,/ ezért nem éri meg ellopni ! Olyan 400 euróért kapsz is ! Hiába teszed fel a jet forcét azzal nem fog menni az aprilia ! Nem szeretem ismételni magamat, már egyszer leírtam a megoldást !
Természetesen 1 cilinderes de a fejben 2 spricni van"legalább is ebben"No de van szikra ha 1 ditek ecut vagy egy levegős scarabeot dugokrá.Viszont peugeot jet forsze-vel nincs ,ami ugyancsak immos ford mérős stb.A peugeot ecu scarabeon sem szirázik.Mindnél a 7.-20.-
ig a csati illesztés ugyan az 2- 4- 21 -es vátozik.Akkor az immosat az immo inditja el? Hogy is van ez?
Teljesen igazad van !
Mindent leírtál amire én is gondoltam, de a lényeg még mindíg az, hogy ditechet az vegyen aki ért is hozzá. Nem a te szakértelmedet vonom kétségbe hanem azét aki megveszi és amikor megáll alatta akkor meg hülyén néz. Kár hogy az emberek nem olvasnak utána a dolgoknak és nem kérdeznek vásárlás előtt. Én amikor elkezdtem ditechezni végigolvastam a fórumokat és azokat az oldalakat amik ezzel foglalkoznak, jegyzeteltem, nyomtattam,kérdeztem.
Srácok ! Valamilyen szinten mind a kettőtöknek igaza van ! Igaz én nem tudok pártatlan lenni ! Csak a Ditech !
Ezt a görgő témát ma mondta egy szerelő.
A Görgő csere szombaton volt.
Azt szerettem volna, hogy a kicsit lustább természet ellenére nagyobb végsebességet érjek el vele. és a főtengely fordulatszámot nem akartam növelni, mert azt hallottam, hogy ha tuningolsz, akkor a csirke nyakát vágod....és soha se lesz tojás amivel dicsekedhetsz.
Nem gyorsulgatni akarok, hanem haladni. Ezért volt a nagyobb görgő ötlet.
Visszateszem a kopott görgőket és kipróbálom, hogy úgy mit mutat. Lépcsőzetes gyorsulás lesz-e még akkor?!
Aztán majd meglátom.
Meg robogót általában nem azért vesz az ember hogy állandóan a gyermekbetegségeivel küzdjön. A ditechnek ebből van pár.
Nyilván a BMW-ből nem csinálsz Ladát. Ez biztos. De aki BMW-t tud venni, annak általában arra is telik hogy rendes szervizbe hordja ha szükség van rá (márpedig tapasztalataim alapján szükség van erre). A ditech picit másról szól. Aki megveszi újan, annak általában működik is. Mikor gondja akad (márpedig akad bőven) akkor szokott jó magyar módon eladásra kerülni. Persze előtte még szétmókolja a sok "hozzáértő" 15-16 éves gazdi. Apuci látván hogy a fiacskája robogója nem működik és csak a nyűg van vele, vesz neki másikat. A régit meg megveszi egy olyan, akinek csak arra telik hogy egy leharcolt sz...t vegyen. Nagy reményekkel nekilát, mégjobban szétmókol rajta mindent, majd feladja. Sok hónap állás után újra előkerülnek ezek a szanaszét mókolt és gyalázott gépek. Arra természetesen nincsen pénze hogy kompresszor-injektort és egy hozzáértő szerelőt megfizessen. Olyan megoldás kell, amit ő is fel tud pattintani és már indulhat is a szezon. Na ezt a megoldást nyújtom én. Garantáltan működik és minimális kézügyességgel beépíthető. Szóval itt nem az a tét hogy a ditech fogyasszon 0.2 literrel kevesebbet vagy gyorsuljon 0-100-ra 5 másodperc alatt, hanem az hogy egyáltalán működjön és ne elbontva, alkatrészként végezze. Kicsit visszabutítva, de üzembiztosan(!) működjön még éveken át a gazdája örömére. Ha mégis megáll, nem kell neki más csak egy kerékpár pumpa. Kifújod a karbit és már indulhatsz is.
Nyugodtan válaszolhatsz, ez az én véleményem. BMW-ből sem csinálsz Ladát azért mert azon karbi van. Mindenki olyan motort válasszon amihez ért, ha valaki tök hülye a ditechez akkor inkább karbissat kezdjen mert ha van benne egy kis szerelői készség ahhoz hozzá tud nyúlni. A ditech többről szól mint egy csavarhúzó és villáskulcs, de szerintem ezt te is tudod. Peace!
Erre nem válaszolok. Durva lenne.
Ezt már szeretem !
Erre te raktál bele nehezebbet... aha... nem igazán értem a logikát.
Dehogy haragszok. Én is csak hülyülök.