Sziasztok! Pigi blokkos srhez vettem egy BANDO szíjat, csak az a baj, hogy 793-as méretű. Előtte 805-810 körülit használtam, de volt, hogy 820)as malossi kevlárt. Fel kérjem rakni?
Én nem hirdetem magam hogy Ditech-et javítok ! Még is 150 -200 kilóméter távolságból elhozzák a motorjukat . Hozzá teszem nagyon kevés ember ismerek aki meg tudja csinálni , és nem húzza le a bőrt is a tulajről! És itt le is zárnám ezt a dolgot !
A külső nyomás szabályzót csinálok a sajátomra ! A vÍzleválasztó már meg van !
Ilyet szeretnék : https://www.youtube.com/watch?v=eZAJsaovkac
Olaszoktól behozottakat javítok ! Nem ritka a 30000- 40000 kilóméter futott motor gondolom nem beletolták ! De a hazai Faktorykban is bőven van olyan amiben 20-25 ezer van ! Az Ősszel csináltam egy Miskolci faktoryt 47000 van benne !De ha nem hiszed hívd fel kérdezd meg ki csinálta meg és nem kell meg lepődnöd én voltam ! Mivel ott levették 150 ezerrel és még sem ment a motor ! Nyomástartószelepe volt szar. Itt a link : http://olx.hu/hirdetes/aprilia-factory-sr50-ID2G2pl.html#83b0d4705c
Gyere el hozzám és szembesülhetsz vele ! Viz leválasztó nélkül persze nem ilyen ! Péter abban igazat adok neked hogy viz leválsztó nélkül jobb gyertyakép nem produkálható ! De víz leválsztóval ilyen a gyertyakép, azt is megmondom miért a kompresszor feltolja az olajködöd a levegőágba és betolja a fejre.
Az én Gilerám sem szerette az NGK gyertyát. Pedig direkt a legdrágább platina elektródás gyertyát vettem neki, de azt csinálta vele, hogy menet közben, amikor elvettem a gázt, a motor továbbra is csak ment, mintha továbbra is húznám a gázkart. Néha még miután megálltam, akkor is menni akart, úgy kellett állóra fékeznem, ami ugye nem túl egészséges. Visszaraktam a Champion RG6YCA-t és minden hiba megszünt. Ja, meg olyat is csinált, hogy elinsduláskor nem pörgött fel a motor, csak álltam a zöld lámpánál, majd kb két másodperc után magához tért és ment rendesen.. (Úgy kellett túráztatnom a motort a pirosnál, mint a rosszul beállított MZ-ket régen, nehogy lefulladjanak, csak én azért csináltam, hogy biztosan elinduljon, amikor kell)
Gondoltam, hogy a TPS szenzor haldoklik, de akkor miért csak azzal a gyertyával csinálta? Utána meg semmi baj nem volt vele.
Ez nem rossz , de találkozom olyannal hogy 5 báron áll alapjáraton , de ha oda húzod neki és el esik 4 bárra az már nem fasza mivel kevés lesz a levegő megtorpan a motor !
Értem. Így nem próbáltam, csak direktbe rákötöttem egy nyomásmérő órát. Lényegében azt produkálja a motor, hogy gyorsításkor, főleg kis gázadásnál, rángat, egyenletlenül gyorsul, a hangja sem egészséges. Full gázon úgy vettem észre megszűnik. Lehet egy felújításra elküldöm, ha ez a baj hanem, jobb békesség.
Nem ez a lényeg ! 2.4 bárnál indul a motor feltolja egyböl 4.5 - 6 bárra . Amikor oda húzod neki a gázt, nem eshet a nyomás ! Ha hirtelen esik a nyomás az baj nem termel eleget a kompreszor
Ilyet szeretnék : https://www.youtube.com/watch?v=eZAJsaovkac
Olaszoktól behozottakat javítok ! Nem ritka a 30000- 40000 kilóméter futott motor gondolom nem beletolták ! De a hazai Faktorykban is bőven van olyan amiben 20-25 ezer van ! Az Ősszel csináltam egy Miskolci faktoryt 47000 van benne !De ha nem hiszed hívd fel kérdezd meg ki csinálta meg és nem kell meg lepődnöd én voltam ! Mivel ott levették 150 ezerrel és még sem ment a motor ! Nyomástartószelepe volt szar. Itt a link : http://olx.hu/hirdetes/aprilia-factory-sr50-ID2G2pl.html#83b0d4705c
Gondoltam, hogy a TPS szenzor haldoklik, de akkor miért csak azzal a gyertyával csinálta? Utána meg semmi baj nem volt vele.
(Na, megint regény lett )
Üdv G.
Még egy kérdés: nem lehet, hogy a kompresszor döglődik? Önindítózva 4,5bart nyomott ha jól mértem.