Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Megoldható. kinter@freemail.hu
Nem gyakori!
Köszönöm, a napokban kimérem.
Egyébként gyakori, hogy ez az alkatrész meghibásodik?
Köszi az infót.
Bízok benne, hogy jó lesz, most DURO márkájú gumi van fent, de sokszor egy-egy kanyar életveszélyes vele, körforgalomról meg ne is beszéljünk....
Azt jelzi, hogy nemsokára szervizelni kell (500 km-nél).
400-430 km után folyamatosan fog jelezni.
Ha új a géped, érdemes a hozzá adott kezelési útmutatót olvasgatni, ott minden le van írva.
gesztesj@freemail.hu Ide küld el az elérhetőségedet !
Szia Sang ! Régen beszéltünk ! Megcsináltad a vízleválasztót ?
Attól hogy a nyomástartószelep átszakadt nem villog az injector lámpa ! Érintkezési probléma van, nézd át az összes csatlakozót ! Főleg az injectorfejre koncentrálj /Benzin illetve levegő injector csatlakozás /
Természetesen Sang -nak igaza van kell az interface , és a program , Mit szeretnél vele egyébként ?
Ilyen köpeny van mindkét SR-emen, kb 4000 Km-t raktam mindkét szettbe, eddig csak pozitív véleményt tudok mondani... Vizesen, szárazon, még -10 C -nál is jól tapad. Dönteni álom vele a robit ;) Kopása alapján még 2x ennyire jó lesz....
Erre én is gondoltam.Véletlenül nem tudod multiméterrel milyen értéket kell mérnem?
Szevasztok egy olyan kérdésem lenne mit jelent az ha ráadom a gyújtást akkor a kijelzőn egy villáskulcs ötször felvillan majd elalszik és többet nem is villlan fel hibátlanul indul és megy a gép semmi extrát nem tapasztaltam 307 km van benne a válaszokat előre is köszi
Hali!
A programhoz iterface is kell. http://youtu.be/qlZyU5esCGY
Hőfok gomba
Sziasztok!
Továbbra sincs senkinek semmi ötlete a lentebb leírt hibajelenséggel kapcsolatban?
Szia! Miofan, engem érdekelne Factory-hoz és Ditech-hez programleírás. Tudsz ebben segíteni? Természetesen anyagi ellenszolgáltatás fejében is! Köszönöm! Üdv.
Előző levelem KINTER1-nek írtam. 1675. oldalon olvastam bejegyzését.
Szia! Olvastam bejegyzésed a FET gyújtásról, amit a DITECH átalakításhoz használsz. Engem érdekelne ez. 1 vagy 2 db gyújtásra lenne szükségem. Szeretném, ha mielőbb kapcsolatba lépnénk! Üdv.
Az akkumlátor jó, az önindító rendesen tekeri a motort, de nem indul. A menbránt megnézem. Köszönöm!
ÜDv!
Valakinek van tapasztalata erről a gumiról?

link
Szevasztok!vannak megmaradt idomjaim ha valakinek kell ne tartsa magában,csere is érdekel!
Szis. Az Ecu 9 az a helytelen töltési feszültség. Nekem factory van, nekem ezt akkor írta ki mikor rossz volt az akksim és már csak nyöszörgött vele. Én megnézném az injektorház alatt lévő kis csészét,2 db csavar fogja. Ha benzin van benne átszakadt a menbrán a nyomástartó szelepben. Ha ez a rossz a Hs tuning aut hiszem 12 ezerért küld egy jót,csak a tiédet a rosszat kérik cserébe érte. Spéci szerelő,csak ajánlano tudom. Üdv: Attila!
Sziasztok!

Aprilia SR Ditech 50 nem indul. Szikra van, üzemanyag szivattyú működik, nyomása jó, kompresszor nyomása jó. Injektor lámpa gyújtáson folyamatosan gyorsan villog. Hibát lekérdeztem kilencet villog aminek a jelentése:

ECU 09
Incorrect charging voltage

Batery to low
-Check batery charge . Check and restore battery connections if necessary

Red/brown wire connector 15 wire to the ECU not conected or conected to earth
-Check the continuity (R 0 Ohm of the Red/brown wire

Voltage regulation wires and/or connectors not wired up
-Check connectors. Fit the relais between the bleu wire and the red/black wire. If the relais closes check the continuity (R 0 Ohm) between the red/brown wire and orange wire . If the values are correct : check the general feed plant (batery,fse,main switch )

Nem igazán éretm mit kellene megnézem?

Valaki tunda segíteni? /nem olyan válaszokat várok, hogy vigyem szervízbe/