elköldheted akkor mérő nélkül is hgy honnan kell rendelni,és mérővel is. Majd eldöntöm hogy lesz betéve! Menet közben is érezni lehet a változást,vagy csak alapjáraton? de gondolom menet közben is. Ezt mutatja a gyertya kép is!
Azt gondoltam hogy meg van határozva hogy a levegő melyik irányba megy át rajta!
Nem egy bonyolult szerketet ez, csak nem lehe kókányolni,amit én sem szeretek, ezért is vettem én is ditechet. Hát az ismerősöktől meg is kaptam miatta!
oké. már felfogtam. egyszerű, mint az atomóra!
Nyomásmérő akkor nem is szükséges ha jól gondolom?
Azzal csak szem előtt lehet mindig tartani gondolom a nyomást,és rá lehet jönni mikor már használódik elfelé!
Ja látom már nagyban a gépen nézem! Középen egy kis konzol tartja ami a vázhoz van rögzítve, a tulsó oldalán a másik cső kanyarban megy a kompresszorhoz! Ha nem tévedek ugye?
Ami szemben van velem könyök egyértelmű az megy az injektor fejre. De a másik hogy csatlakozik a kompresszorhoz? És a szelep jobb oldalán mi az a króm szinű henger alakú " valami"! :-)
De megadom az email címem ide is küldheted,ja és egy árat is kérnék szépen postával,mert a szezon kezdésére beszereznék egyet! Bízom benned,és még csak jót hallottam rólad!
Az akkor nem egy hátrányos szempont. A tatlakozási könyökök mért lefelé állnak? Vízszintesen nem könyebb bekötni őket? A tiédről tudnál ide föltenni képet,hogy hogy is krllene ennrk kinézni?! Megköszönném " Mester" Üdv: Zsaru!
Nem egy bonyolult szerketet ez, csak nem lehe kókányolni,amit én sem szeretek, ezért is vettem én is ditechet. Hát az ismerősöktől meg is kaptam miatta!
Nyomásmérő akkor nem is szükséges ha jól gondolom?
Azzal csak szem előtt lehet mindig tartani gondolom a nyomást,és rá lehet jönni mikor már használódik elfelé!