Azért a fogj egy multimétert és mérj rá a feszültségre... az akksiéra... látod a töltést, látod az akksi feszültségét és ha feszültség szabályzó hiba lenne verné az égőket, mint vak a poharat... szerintem.
Első körben szét kellene kapni a hajtást, megnézni a görgőket és a szíjat.. lehet full kockák a görgőid.. Ez lenne az első... lehet meg is lenne oldva a problémád.
Valaki hozzá értő mondjon már nekem valami okosat, hogy mi lehet a baja az SR-emnek. Di-tech rendszerű minarelli blokkos. 50-es, de Leo Vinchi kipufogós.
Folyamatos gyorsításnál az a tünet, hogy lépcsőzetesen gyorsul.
20-ig mint a rakéta, utána 35-ig úgy ahogy, utána 55-ig átlagosan.... aztán van, hogy nem is megy gyorsabban... full gáznál sem.
15 perc üzem után néha gondol egyet és 55-65 km/h-ig elvonszolja magát, 65-75-ig vánszorgós, utána 75-től megint, mint akit puskából lőttek ki 85-90-ig érezhetően húz. Mindez folyamatos gázadásra.
MI LEHET A GOND?
Idegesítő, mert amikor sietnék, akkor épp csak 55-tel van kedve menni.
Sr Ditechez keresek légbeömlőt, jó állapotút.
Illetve index kapcsoló házat.
Ha valakinek lenne ne tartsa magába!
djsmoke5@hotmail.com
Köszi!