Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Némá kóstolgat.
Valamit megpróbálok majd mérni, bár ezeket még be kell szerezni. De köszönöm.
Azt mondja itt egy szerelő srác, hogy a Leo Vince TT miatt a gyáritól könnyebb görgőt vegyek bele. Kb 1 g-mal kisebbet.
Nyomás ingadozásnál csinál ilyet a motor . Ellenőrizd szappanos vízzel nincs-e szivárgás az injektorfejnél és a kompresszornál .
Hogy válaszoljak a kérdésedre ! A kompresszor nyomást kellene vizsgálni ! Feltennék egy nyomásmérőt egy fitting -el / T-vel / fenn hagynám és menet közben meg kellene figyelni mekkora a kompresszor nyomás
Hát ez van !
Meg néha a nem szakik is ,de ők csak szenvednek.
A szakik ditechel járnak.
Vegyük már tudomásul , nagyon kevés ember ért hozzá ! Aki ért hozzá, annak meg van is ! Talán nem véletlenül !
Azt hiszem ebben egyetértünk !
Egy dolgot kéne leszögezni itt a fórumon. A ditech az ditech és nem karbis, a kettőt nem építjük össze mert a vége nagy szar lesz.
Meg ne haragudj! kinter 1
Talán sokat fogyaszt !
Ez tetszik !
Ha olyan jó az átalakítás akkor miért eladó mind egyik á talakítva ?
Hülyeség volt 7,5gr-eset beletenni.. csak 1 görgő súly jó ami optimális.. gyárit sulyut tegyél vissza mert szívni fogsz. ha jól emlékeszem 6,7 gr-s.. de a 6,5 gr is jó lesz. Viszont 1 gr nagyon sokat jelent.

Ditech 10 fog alatt hidegben nem fog normálisan menni.
Még most eladnám míg megy. (szubjektív vélemény, nem kell megkövezni)
"...a porlasztók nem lettek bántva..." Na, hány hengeres az gép?
Azért nekem mégiscsak van megrendelésem az átalakító elektronikára. Ha olyan jó a ditech, akkor nem értem a dolgot.
Az alkatrészek beszerzésében tudok segíteni !
Ha nincs szikra immo tilt így nem ad szikrát sem ! Sajnos több egyenletes a probléma, elfelejtette a kulcsot ! Nem a számítógép tárolja azt hogy a sajátja e a kulcs ! Ha nem a műszerfal /kilóméteróra / ! Én nem ismerek olyan embert aki kitudná ütni az immoját ezért azt szoktam alkalmazni hogy veszek egy kilóméterórát és egy gyújtáskapcsolót kulcsal és immokarikával együtt . Nagyon lényeges egy motorrol kell származnia !
Ebben egyet értek !
Szia!

Tényleg Morini blokkos, bocsi...
A görgők vadi újak, a szíj is elég jó állapotú.
5,5 g-os Malossi görgők voltak benne, de már nagyon durván el voltak kopva és csörögtek is a helyükön..
Most 7,5 g-ost tettek bele, hogy magasabb legyen a végsebessége.
Sajnos előéletet nem tudok mondani, mert nem rég vettem és előtte csak 40-nel használtam kb 5 km-t.
(Hideg motort nem szokásom koppig húzni.)
Idegesített a csörgés és ezért lett a görgő csere...
Nem lehet, hogy valami jeladó rosszul kontaktol?

Ez a változó menettulajdonság és lépcsőzetes sebesség ingadozás elég zavaró... Néha puffog, visszapofázik. (Üzemanyag rendszer ki lett pucolva)
Vasárnap 20 km-en 2x leállt, de azonnal újra lehetett indítani és ment tovább.
üdv
Faktory 2éve ment ahogy ment, bemelegedett-elgyöngült.Üzemanyag nyomás viszonyok jók voltak.Kipu könyök lelett lazítva hogy ki fújjon, gondolván hogy a dob el dugult ,de semmi változás .Következett henger fúrás ,szimi csere ,membrán csere mert az egyik nem zárt jól.
1 hét alatt elkészült a porlasztók nem lettek bántva,köröltekintően lett a meló elvégezve,eredmény :kb csak alapjáraton üzemelt gázadásra le fulladt. Akkor le lett húzva ECU-ról a csati és mi napig igy ált.Napokban próba és nincs szikra. Immo világít.A21. kábelt az az a K-vonalat kikötöm akkor sincs .Az immo-tól jel is jöhet vissza?Nem csak a ford-jel és az instrument panel kap azECU-tól adatot.Vagy rosszul gondolom? Mi a teendő?Várom hozzá szólásotokat . üdv ferenc
Szerintem ha rendesen meg van csinálva egy ditech, akkor azzal sokáig nincs gond. Nem kell mindegyiket visszabutítani karbisra.
hol, hol? adj egy elérhetőséget