Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nos....
Világításom=OK
Kicsit pislákol alapjáraton, de kis gázadás után már szép a fénye.
A fehér kábel a rajz szerint "valahol" rácsatlakozik a sárgára. Ezt nem találtam meg, de a sárga kábelt megblankoltam és egy másik kábellal rákötöttem a lámpára.
Így már kimerek menni vele, anélkül hogy a rend éber őreitől tartanom kéne.
Köszönöm a segítséget ! Mindig is csodálkoztam azon hogy a "motoros társadalom" ennyire összetartó.
Mégegyszer köszönöm !
Igen ellenállás, az a dolga, hogy melegedjen.
KÖSZÖNÖM !
10 perc és mondom az eredményt...
Már közel jártam... :)
De akkor a "rúd" ellenállás lenne ? Melegszik mint az állat !
Ha nem az igazi.null
Itt a kapcsolási rajz, ezzel talán meglesz a megoldás.
Ez a világításhoz tartozó ellenállás, ami lényegében a feszültségszabályozó szerepét látja el a világítás rendszerében. Az áramerősség növekedésével arányban felmelegszik és nő az ellenállása. (vagy mi )
Lehet, hogy ez halt meg és emiatt nem volt elöl világításod.

G.
Üdv,van egy old sr-m,és az első teló kopog.Fel lehet ezt újítani,vagy eggyáltalán szétszedni,mert megcsinálnám,csak nem tudom,hogy áljak neki.Ha valaki tud ,segitsen .
ilyen a "RÚD" ( Rózsaszín kábel ). Én arra gondoltam ogy Fesszabályzó, de nem lehet, mert akkor 2 lenne a motorban...és nem jön belőle áram...
Sziasztok !
Kéne egy kis segítség, mert még új vagyok az SR50-nel kapcsolatban.
A lámpát ha ráadom CSAK hátul világít, elöl nem. A lámpák elöl OK (kiaksiztam)...
Szétkaptam, és amit láttam:
3 kábel jön a kapcsolótól. SÁRGA, Zöld, Rózsaszín.
A RÓZSASZÍN a vázra erősített valamire megy ( Senki nem tudta megmondani mi az . Kb 10 cm hosszú 1*1cm-es "rúd" a motor elejénben a bal oldalon).
A zöld megy az első lámpához. DE NINCS BENNE ÁRAM.
A SÁRGA megy a motor hátulja felé (gondolom a hátsó lámpa).
És van egy fehér amit nem tudtam megmondani honnan indul, de az alvázszámnál vége.Nincs rákötve semmire, csak leragasztva
A sárgát blankolta meg a haver és kötötte a zöld kábellal párba. HURRÁ MŰKÖDIK, de félek fogy valami elszáll.
Valaki tuna segíteni, vagy ötletet adni ?
Üdv.:
Lajos
Egy az egyben nem is... de kapni fogsz egy másikat.
Persze. Kicserélik remélem,csak a vásárlástól számított 3 óra mulva mikor vissza vittem a felsavazás miatt nem cserélték ki egy az egyben. Műhelyben kell megvizsgáltatni. Köszi a tanácsokat.
Srácok!
Egyik ismerősöm szeretne a közeljövőben venni egy Aprilia SR 50-et. Mit tanácsoltok, mire figyeljen vásárlásnál? Én leginkább állapot híve vagyok, de nem értek ezekhez a motorokhoz, nem tudom mi az ami sok. cc 150 körül szánna rá. Én mindenképpen a karbis verziót javasoltam neki.
Esetleg valaki tudna picit okosítani minket?
Előre is köszönöm, üdv!:)
Mindenképpen jár 6 hónap garancia. Általában a boltban felsavazzák, rámérnek és kitöltik a garancia papírt. Ha előre savazott akkor is jár a 6 hónap garancia. Én itthon savaztam fel akkor is jár a garancia. Gondolom blokkot, papírt kaptál. Ne hagyd magad.
Az szép.
Kicserélni már nem lehetett mert fel volt savazva..... Mondom a boltban ha nem öntöm bele a savat hogy próbáljam ki? Így elvitték szakműhelybe bevizsgáltatni......
Cseréltest ki garanciába, én is így jártam a vartával.
Ma vettem egy banner akksit yb9b tipust. Hát nem lett vele szetencsém. Fel savazás után csak 10.5 v - volt csak benne. Cella zárlatos volt. JÁSZ,ÉS BANNER között lehetet választani,a jobbat választottam még sem lett jó. Ilyan az én szerencsém. Szép estét mindenkinek.
köszönöm hát ez még nem vizes moci de igen ezeket megcsinálom
Üdv.
Szíjat és görgőt mindenképp érdemes cserélni, ill ha karbis, akkor egy tisztítás sem árt neki, illetve a légszűrőt is érdemes kitisztítani (ezek alap dolgok). Én a fagyállót is lecserélném a hűtőben (rózsaszín, alu hűtőhőz valóra, ha nem az lenne benne).

Hogy a te gépedbe pontosan milyen szíj és görgő kell, azt nehéz megmondani, mert ez évjáratfüggő. Én például fogtam a régi görgőket és besétáltam egy ékszerész üzletbe, hogy legyenek szivesek és mérjék már meg nekem őket. Hát elég furán nézett rám az eladó hölgy, de végülis lemérte.
Szíjat meg olyat vegyél, amilyen most benne van. Az ékszíj cikkszáma alapján rá tudsz keresni a neten a pontos méretekre és ennek alapján válassz magadnak új szíjat.

G.
sziasztok vettem 1 sr old -ot a végsebesség 70 40 ig gyorsúl valahogy aztán lomha és csak nagyobb gáznál indúl el a moci mi az amit cserélnem kell hogy élvezetesebb legyen a motorozás vele? görgők rugók milyen kell bele?
Kevés a töltés. Akkor jó a töltésed, ha gázt húzva 13.5V fölé megy.
Szia!

Az a töltés nudli, ennyi a normál akku feszültség, töltés nélkül. A feszültségszabályzó rossz vagy a más egyéb hiba miatt nincs töltésed.
Szia!
12-12,5 V környékén tölt.
A tekercsekben műszer szerint nincs szakadás.
Viszont méregetés és bogarászás közben egyszer csak megszűnt a hiba. Már nem ég ki a biztosíték. Most viszont nincs index. A kapcsolóhoz felmegy az áram de nem kapcsol be.
sziasztok vettem 1 sr old -ot a végsebesség 70 40 ig gyorsúl valahogy aztán lomha és csak nagyobb gáznál indúl el a moci mi az amit cserélnem kell hogy élvezetesebb legyen a motorozás vele? görgők rugók milyen kell bele?
A szíjakat akkor is érdemes cserélni legalább 2-3 évente, ha semmi látható baja nincs. Hiába nem látszik, elöregszik, megég az oldala, a varió működéséből adódóan. Nem mellesleg robogónál a hajtáslánc egyik fontos eleme, enélkül csak a tolás marad...