Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nagyon drága ha lehet még kapni egyáltalán !
Csak párologtat az olajjal nem tud mit kezdeni leállításkor üriti a csészét nagyon nagy a meghibásodási arány !
Volt dolgom ilyennel, de nem jó az Aprilia szembe került a kondenzviz problémával valamit ki kellett találni ez lett a kézen fekvő megoldás Nem hozta meg a várva várt sikert ! Nem sikerült erre megoldást találni ! Az új factoryra sem tesz !
Annyiban korrigálnék, hogy ezt a szíjat valóban a te gépedhez gyártja a bando, de ha ugyanott mérik a szíjhosszt, mint más gyártó akkor rövid lesz. És akkor jön a gyengusz indulás,kevesebb végseb.
Az a szíj nem rávaló,cseréltesd ki. Ha felrakod rosszabb indulásra, és kevesebb végsebességre számíthatsz minimum.
Természetesen nem hiányzik az a trutyi az injektornak, viszont plusz melót ad a tulajnak. Kíváncsi lennék a "gyári" megoldás(ahol egy szelepet szerelnek a nyomáshatároló csésze aljára, ami időnként lefúvatja az emulziót) mennyire hatékony.
Sziasztok!

Tegnapelőtt jött meg a Bando márkájú ékszíj, Aprilia sr 50R robogómhoz. A gyári méret 18.5×811.
A mostani 17,8x792. Felrakhatom szerintetek, vagy ez már jóval kisebb?
Milyen hátránya lesz ha felrakom?
Jobb vele mint nélküle ! Igaz ez az én magán véleményem !
Amíg ditech volt a gép, nálam is volt vízleválasztó, de kb 200km-enként majdnem tele lett a csésze emulzióval.
Ha leválsztód nincs soha nem lesz ilyen a gyertyád
Sang ! A vizleválasztóval kapcsolatban senkit nem akarok meggyőzni a saját igazamról ! De csináltam egy pár képet , durván egy hete nem indítottam be a Factoryt . Nézd mit találtam a leválasztó csészében , olaj ! Ha nincs leválasztó ez be megy a gyertyára , mitöl kormos a porcelán hát ettől !
Nekem is van egy 2010-es yamaha cygnus 125i 4T Olaszból jött a drága !
Nem csak az olasz tipusokhoz !
Azt viszont hozzá kell tegyem számomra nagyon érdekes hogy az Olaszoknál sokkal olcsóbb az alkatrész mint itthon .
Péter ! Természetesen ebben igazad van !
Semmi baj nem vettem a szívemre !
Ha jó állapotú, akkor simán indulni fog. Ha félsz tőle hogy a tankban lévő benzin "elfáradt", akkor engedd le és tegyél bele frisset. Ha van benne hely, akkor akár rá is tankolhatsz friss benzinből. Persze mint írták a szezon előtti ellenőrzés nem árthat.
Pedig abban a masinában van erő.
Ha egy melóba járós motor csak 13e km-t menne el hozzányúlás nélkül fel is gyújtanám. Na ezért vettem 4T-t. Megy ha kell-ha nem. Lehet vitázni arról hogy mi a jobb és mi nem, de tény hogy a 2T motorok elavultak. Persze más kérdés ha csak 50-es jogsija van valakinek és minden mindegy neki, mert apuka rákölt az 50-es robogójára 3-400 ezret, de attól az még csak kismotor marad. Mehet felőlem 140-et (bár erősen kétlem), de meddig? Hány km-et tud így felpöckölve? A valós km érdekel, nem az amit külföldi fórumokon irkálnak. Tudod ez olyan mint az "50-es romet-em megy 80-at". Há persze, az olyan. Nem akarok sértegetni, ne vegye magára senki. Csak maradjunk már a realitásnál ha lehet.
Én is meg tudom csinálni, csak már a hátamon jött ki mikor ez kell, az kell a motorhoz, a tulajok meg sírnak hogy óóó de drága. Ennyi előnye van a karbisoknak hogy kompresszorral kifújod a karbit és újra száguld.
Azért mert ott van lóvé arra hogy szervizeltessék. Nálunk az a divat (és ezt engedi a pénztárca) hogy addig hajtsanak valamit, amíg ki nem lóg a bele.
Jólvan-jólvan nem beszólásnak szántam, csak ritkán találok olyan embert, aki szereti a ditech-et. Ha értesz hozzá és üzemben tudod tartani az megint más.
Én lecserélném a benzint friss 98-asra ill a szokásos dolgok egy tavaszi ellenörzés során, mint pl légszűrő tisztítás, gyertya ellenőrzés, olajszintek, hűtővíz szint ellenörzése, esetleg fékolaj cseréje, fékbetétek állapotának ellenörzése, guminyomás, izzók ellenörzése, ékszíj, görgők, elsősegély csomag. Csak hogy néhányat említsek..

G.
Sziasztok egy kis segitséget kérnék van egy Aprilia SR 50 ditech- em 2004-es kb: Oktober ota nem használtam és be sem volt inditva! Mi lenne az első teendöm mielött beinditanám? persze ha indul? Elvileg indulnia kéne a frissen feltöltött aksival nem? elöre is köszi a választ!
Nyilván nem kell ecsetelnem én ditech párti vagyok ez így lett kitalálva . Nagyon sok gyártó megcsinálta a saját tipusát peugeot ,gilera és több szériában . Hogy szerviz igényes a BMW is az ! Budapesten egy olyan embert ismerek akire még én is simán rá bíznám a motorom javítását . Fórum társunk ! Az országban talán 5-öt ! Tudnák mesélni a magasan képzet szerelőkröl begurulnak a motorral injector tisztitásra és gyertya cserére és utánfutóval mennek érte ! Mivel a motor nem indul és fingjuk nincs hogy miért !