Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A Dayco szíjak oldalai keményebbek a gyárinál. Hamarabb koptatja a varió felületét és több idő kell neki mire bekopik és rendesen tapad. Más probléma nincs velük. Tartósak és jók és nem is olyan drágák. Nyilván a gyári szíj az gyári. A Mitsuboshi még ami nagyon jó. Én ezt keresnék a helyedben.
Kösz az infót.

Hát sok pénzem nem igazán van, ezért is érdekel ez a márka. Most készülök lecserélni a 11 éves gyári Piaggio szíjamat, aminek csak az oldala van elkopva, de semmi repedezettség, vagy foszlás nincs rajta. Szóval elég jó minőség, viszont egy új Pigi szíj kb 12-13e Forintocska, míg a másik ennek a fele kb.
De végülis igazad van, nekem kell eldöntenem, hogy mit is akarok.

Na, mire befejeztem a mondókámat, már el is döntöttem, hogy a Pigi szíjat választom.
Még spórolok picit és a következő fizuból meg is veszem.

Üdv G.
Szia. Az enyémben is ilyen van, kb. 800-1000 km között mentem vele. Eddig semmi gond nélkül. Szerintem jó. De ha sok pénzed van,vehetsz eredetit is. Üdv: Attila.
Üdv.
Van valakinek tapasztalata a DAYCO szíjakkal kapcsolatban? A webshopok nagyrészében csak ezt lehet csak kapni a nekem szükséges méretben...
Vagy inkább válasszam az eredeti Piaggio szíjat kb kétszer annyiért?

G.
Mindkettő savas, csak az AGM-ben végülis le vannak fogatva a lemezek, nedvszívó lapok közé. Ha rossz, rázós utakon jársz, akkor jobb az AGM. De a töltésénél figyelni kell, mert kis árammal és lassan kell tölteni. Ha hirtelen megküldöd, felfúvódik és vége.
4bar minimum.
köszönöm szépen még egy kérdésem lenne a kompreszornak menyit kell nyomnia alapjáraton?
Természetesen a második módszernél a csésze a helyén van.
Természetesen a második módszernél a csésze a helyén van.
Leveszed a szelep "csészéjét", és ha benzin van benne, akkor átszakadt a membránja.
Kicsit szakszerűbb ellenőrzés:laveszed az injektorról mindhárom csövet. A benzinpumpa csövének helyére rákötsz egy külső kompresszort. ~2,5bar nyomásnál kell átengednie a nyomást a tankba visszatérő csonkon. Ekkor a kompresszor csövének helyén NEM jöhet levegő. Ezt szivárgásjelző sprayvel, szappanhabbal, "parasztosan" nyálall tudod ellenőrizni, ahogy a kerékszelepet szoktad.
Sziasztok!

Van egy bontatlan Aprilia SR Viper indexbúra szettem, amit szívesen elcserélek némi készpénzre. Bolti ára 6189Ft, a forgalmazó a csomagon látszik... várom az ajánlatokat :)
Üdv.
Adott egy sr 50 fekvő minarelli blokkos(carb.) 97-es vizes robogó.
Középállvány van rajta,ez a fajta.

Kérdésem az ,hogy melyik fajta oldalsztender ennek a kiváltója.
Előre is köszönöm.
szevasztok egy olyan kérdésem lenne a nyomás tároló szelepet hogyan tudom le ellenörizni ,hogy jó e? Morini előre is köszi
Akksival kapcsolatba lenne kérdésem.
Élettartamba melyik bir többet az AGM vagy a savas motor akksi?
Mert olyat is halottam hogy a zselés agm gyengébb mint egy savas.
Amit vennék az varta 12V 7Ah EN110A ,
vagy néztem még Jp moto savas
12v 6Ah 85A ennek kevesebb az inditó árama.
Gyárilag 6Ah-s akksi jár a motoromba; csak kevés a hely az akksinak ez a két akksi fér bele amiket ide irtam.
Persze, ha elér tök mindegy.
Az mindegy nem? Ha elérnek a vezetékek....
YB9-B jól értelmezted
Jó az bele, és ha jól tudom akkor neked bal + kell.
Én motobatt igel 12n9-bs 12v 9ah néztem, mérete szerint ugyan az mint amit te linkeltél! A magassága miatt én azt hittem nem meg bele.helló.
Hello! Akkor ha jól értelmezem yb9-b?
Bocsánat rossz a link.
YB9-B (12 Volt, 9Ah 135x75x139)
Ez a fajta akksi neki nem jó, mert neki factory-ja van. Ez való bele:
http://www.easyparts.nl/ACCU_Y...(Zonder_Accuzuur)_(Originele%20Onderdelen)-p3464340.html
Szia!

Nekem ugyan nincs sok közöm az apriliához, de megnéztem és a manual szerint , ez való bele gyárilag:- injektoros kivitel:BATTERY YUASA YTX5L-BS , karburátoros kivitel: BATTERY YB4L-B
Ne variálj vele szerintem, a mérete passzoljon, akárcsak a polaritás és elég 4 Ah akku bele.

manual
üdv!
Olyan jelentkezését várom akinek factory ditechje van, és eredeti belevaló akksi van benne. Érdekelne az akksi tipusa!
Köszönöm. Üdv: Attila!
http://olx.hu/hirdetes/aprilia-sr-50-idomszett-csere-ID2mmEL.html