Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Egy trabantot simán. Meg attól függ, hogy a kocsinak a vezetőjének van-e tojás a gázpedálja alatt.
ja és még annyit hogy az én gépem az 97 es sr léghűtéses!az fekvő mineralli blokkos?
figyeljetek már egy 50-es sr egy jó mototikus állapotú legyorsul könnyen egy autót?csak kíváncsi vagyok hogy kinek mi a tapasztalata e téren
Vagy esetleg annyit ment pirosba a műszer hogy már rég átégett a hengerfej tömítés úgyhogy azt is meg kéne nézni de a termosztát téma lehet a ludas.
Nincs mit,közben még eszembe jutott,hogy talán a termosztáttal is gond lehet,esetleg nem nyit ki normálisan...
Itt !
Köszi a gyors választ, a vízszinttel nincs gond, de a hűtő elmenő és bejövő ágon is tűzforró, arról viszont fogalmam sincs, hogy hol kell légteleníteni. Még egyszer köszi.
Nézd meg a kiegyenlítőtartályt van -e benne elég folyadék,ha kevés akkor desztillált vízzel pótold.
ha ez valamikor előfordult már,hogy nagyon kevés volt benne és utántöltötted,akkor valószínűleg levegő került a rendszerbe ,le kellene légteleníteni.viszont ezen a tipuson nem tudom hol van a légtelenítőcsavar,ezzel kapcsolatban biztos tud itt valaki segíteni akinek minarelliblokkos gépe van.
Esetleg még előfordulhat,hogy a hűtőben dugulás van,akkor az keményebb móka...Víz leereszt hűtőből és a blokkból is,cső vissza,feltölt hűtőtisztítóval,átöblít,ismét leereszt,újra feltölt,légtelenít,elvileg jó lesz.
Remélhetőleg csak kevés a viz benne vagy levegős,először azt ellenőrizd,aztán majd lehet tovább boncolgatni,ha nincs eredmény.
Sziasztok! Év elején vásároltam egy 97-es sr 50 replica-t és olyan gondom lenne, hogy melegíti a vizet. 10 km-re dolgozom a lakhelyemtöl és mire odaérek pirosban van a vízhőfok. A vízpumpát megnéztem, nincs elszabadulva más tippem igazából nincs.Ha valakinek volna ötlete megköszönném mert már az eladás is eszembe jutott, de ha egy mód van rá megtartanám. Előre is köszi.
Ilyennel ne viccelj. Ez nem humor.
nyugalom csak vicc volt
Ez elég gyökér magatartás...
sr50re lopatnék kipuffot 7-8e jelentkezöket várom
Ez a fekete is leég mint a takony a toroktól addig míg szélesedik a dob. Nekem leégett hiába a hőálló kipuff festék.
Nekem is le van már festve feketére. Raktam fel képet is remélem nemsokára megjelenik.
okés
ha sikerült feladni valamikor a kiput,majd dobjál már egy levelet,köszi.
lépek,mindenkinek további jó fórumozást!
:D hát igaz ...csinálhatták volna rozsdamentresből csak az drágább mint az alu
a polírral az a baj,ha van egy kis nedvesség tartalma a levegőnek,pl. eső után, egyből elkezd kijönni rajta a vakrozsda.Nekem az első egyharmadban az étolaj nagyon bejött annak idején.Aztán meguntam kenegetni és lefestettem.
jah ez olyan hogy ha lemerül akkor 2005.05.24et mutat újraindításkor:S szal már nem is érdekel igazából
megpróbálhatnád esetleg ismerőssel(szülők,tesó stb.) feladatni,hogy gyorsabban ideérjen,neked is hamarabb lenne pénzed belőle,de ha nem megy akkor jó a péntek.
ja és állítsd át a digit gépeden a dátumozást mert elég elrettentő az a 2005
vagy ez vagy polír az is zsír és egész sokáig tart
Azt mondta a szerelő ma,hogy nagyon gyatra ez a dob állítólag made in china, ebben mondjuk én nem vagyok biztos...a papírján EU volt...Technigas Next-R amúgy.
Volt vele kis meló,nem baj úgy néz ki van rá vevő, a zx et majd ugyanígy megcsinálom,nekem nem jön be a leégett lakk rozsdás fíling
Ez megnyugtató dolog :))
Gondoltam kikérem a véleményét több embernek is, akik esetleg konyítanak is hozzá. Köszi a válaszokat!