azt a ványadt 1 gebét meg sem fogod érezni max a tbb cuccal együtt rakod be vario,henger,kipuff ez a kombo az 50-eshez képest jobban megy de ha mr megvan minden és csak kipuffot cserélsz ne várj csodát.
Hát ditechnél tuti nincs korom én még sosem kormoztam ditechet.Új kipuffnál görgő mindenképp kontrasztrugó mrg kuplung kisrugó lehet hogy cserés.Ha lötyög a csavar az már régen rossz nem fogja a menet ki fog fujni.Úgy kell benne állni mint katiban a gyerek.
nem nincs semmi baj a csavarnak ugyanolyan mind a 2 csak valamiért a felsö elkapja a menetet az alsoba meg nagyon lötyög!de nem baj a felsö erösen tartja az alsót meg valahogy megoldom!meg amugy is akarok rá ujj kiput mert annyira tele van már szerintem korommal hogy az nemigaz!kegyetlen nehéz!meg kivülröl rozsdásodik 1 2 helyen és leégeti a höálló festéket is ha kerül rá egy tt akkor beállitás szempontbol mit kell változtatni?gondolom nem csak anniy hogy a régit le ujjat fel!?
annyi a menetnek meg kéne nézni hogy csak a menet rossz e vagy le is tört belőle.ha szerencséd van felülről anyával megoldható esetleg új menetet lehet e vágni rá.
Nem több 2000nél szerintem,10.000ft értékhatárig 1500ft az utánvét, 15000nél nem hiszem hogy olyan drasztikusan emelik. 15500at írj árnak azon az 500ft-on már nem múlik.
Köszönöm szépen mindenkinek a sok hozzászólást és jótanácsot, nagyon jó ez a fórum. Még annyit szeretnék kérdezni, hogy ebben a típusban hol van a termosztát.(97-es sr 50 replica) Még egyszer köszi.
de az a vicces hogy leszedtem a felsöt a sárvédö miatt ugye azt is fogja !utána haver szedte le azt ami a hengernél van 2öt!mert nekem nem volt kulcsom hozzá!és ithon leszedtem az alsót akkor már csak az tartotta simán kicsavartam nem logott meg semmi!letisztitottam a kiput lefujtam a rozsda miatt és amikor raknám vissza simán becsuszik a csavar tövig és semmit nem fog meg!mindha kiesett volna valami anya ami hátulrol fogta!ott nem kell lennie semminek?
Nos a lötyögő csavar nem jó jel leget szétment a menet meg kéne alaposan vizsgálni.
A szíjat ha akarod cseréld le 1500.- pénz.
Leo TT simán jó rá nem kell jobb.
Összeraktuk a motorot!még sajna nem tudtam kiprobálni még beinditásra se mert kipuval gondom akadt valamiért az alsö csavar nem akarja elkapni a menetet vagy ott van benne valami ami kieshet mert nagyon mozog ki be!Ami tartja a kiput arrra gondolok abbol az alsó!
másik meg laza a olajpumpa szijjam elvileg, az a kicsi vékony!azt érdemes most lecserélni?
a rendszer nem légteleniti magát mint az autoknál hogy feltöltés után alapjáraton töltögeted a vizet és amikor már nem süjjed lejjeb akkor belövöd a szintet és kész!?!?
és mien kipu lenne jo a tuning nélküli ditech re?olyan mint ami kicsijoenak vann fennt nekem is jo lenne?
Fura kérdés egy kispolszkit tuti egy 1.9 TDi t tuti nem de ha elbambul a sofőr igen.Na viccet félretéve a reakcióidő a robogó mellett szól mire az autós kapcsol egyest kuplungol addig te csak megcsavarod a szarvát és ott sem vagy ez egy ideális világban elég is lenne de úgy 50-100 m után az autós utol fog érni mert ő nem tartja be az 50-et sőt még a 80-at sem tehát előbb-utóbb letol az útrol.Pláne mert egy gyári gépnek a vége a 80 az meg állandóan nem fogja birni tehát olyan 60-70 a kényelmes tempó az meg olan sebesség hogy mindig lessz egy autós a seggedben.
Dyno Proven to give a 1 hp gain to the stock DiTech. Works best with 7.0 gr roller weights.
This pipe has a Carbon Fiber canister and chrome expansion chamber. "
Na ezért(is)akartam a zx kipuffot...Kívánci leszek azért arra az 1Le-re
A szíjat ha akarod cseréld le 1500.- pénz.
Leo TT simán jó rá nem kell jobb.
másik meg laza a olajpumpa szijjam elvileg, az a kicsi vékony!azt érdemes most lecserélni?
a rendszer nem légteleniti magát mint az autoknál hogy feltöltés után alapjáraton töltögeted a vizet és amikor már nem süjjed lejjeb akkor belövöd a szintet és kész!?!?
és mien kipu lenne jo a tuning nélküli ditech re?olyan mint ami kicsijoenak vann fennt nekem is jo lenne?