Nekem egy Gilera Runner Purejet-50-em van ami csak külsejében tér el az Apriliától.
Idén (2014 ) májusban vettem hibás állapotban 80000-ért. Beindult, de aztán dadogva leállt. Aztán kiderült, hogy csak a gyertya volt rossz benne, így azt kicserélve hibátlanul működik. Mindent kipucoltam rajta, új benzinvezetéket és légkompresszor vezetéket is kapott, kimostam a tankot, és a légszűrőt is, és kapott friss 98-as benzint injektortisztítóval keverve. Végül kapott egy új festést és matricákat. Pár hétig hiba nélkül működött, majd egyszercsak meghalt a benzinpumpa. Azt kicserélve gond nélkül működött egészen november közepéig, amikor téli álomba merült.
Ami nem működik rajta az az üzemanyag szintjelző, mert egyszerűen nem jelez semmit. Ezt a tél folyamán tervezem kijavítani Ideiglenes megoldásként a benzinpumpa visszatérő vezetékét alul kivezettem a hűtő elé és az első villa mellett megy ismét fel a tankhoz. A közlekedőedények (nem mobil WC) törvénye alapján ebben a csőben mindig ugyanolyan magas a benzin szintje, mint a tankban. A kerék mögé benézve látható, hogy mennyi benzin van még...
A mociban egyébként 17000km van és 2004-es évjáratú.
Novemberig hiba nélkül használtam, amikor téli álomba merült.
Egy gumi profilt keresek,a factory ülése alatt van körben a sisaktartó pereméhez illeszkedik az ülés lecsukásakor. Tud valaki nekem segíteni hol lehet ilyet venni? Új,illetve bontott jó állapotút keresek.Üdv: Attila.
"ha megveszem töled ezt az 5 kivezetésű kütyüt mi fog változni?" Az fog változni hogy üzembiztos lesz a masina.
"a számitogép,légtömegmérő bene marad?" Az nem légtömegmérő, hanem fojtószelep állás érzékelő (TPS) csak a tisztánlátás kedvéért). ECU, fojtószelep állás érzékelő, olajpumpa, injektorfej, benzinpumpa, gyújtótrafó, stb, ezeket ki lehet szerelni és ezeket el tudod adni. "Hol laksz mert én Hódmezővásárhelyi vok hátha közelben laksz és akkor be is tudnád szerelni." Hajdú-Bihar, de javítást már egy ideje nem vállalok.
szia
ha megveszem töled ezt az 5 kivezetésű kütyüt mi fog változni? a számitogép,légtömegmérő bene marad?mire számithatók ?Hol laksz mert én Hódmezővásárhelyi vok hátha közelben laksz és akkor be is tudnád szerelni.
Én 1 db FET gyújtómodult adok. Ez egy 5 kivezetéses kütyü, amit neked kell bekötnöd. Bekötési rajzot adok hozzá, meg segítek abban hogy mit hogyan kell átfaragni. Ez postával együtt 11.500,- pénz. (A modulok tesztelt darabok, hibás darab nem megy ki a kezem alól. Garit nyilván nem adok rá, mert nem én rakom be a motorba.) Szerezned kell hozzá egy 12V-os megszakítós gyújtó trafót (pl. Simson, régi Trabi, régi Wartburg). Kell még egy karbi is, de gondolom ez már megvan. Azon kívül ha rám hallgatsz, akkor picit átfaragod a hengerfej furatait is, de persze megy enélkül is. Egy kis kézügyesség nem árt, nem gond ha jól kezeled a sarok csiszolót és a forrasztópákát...
Mit tartalmaz amit te adsz és ha az általad készített gyújtás után kilehet dobni az ecút?mekkora ez a kis pénzmag? Ezért szeretem volna tel.számot kérni.
És persze ez esetben nem kell új hengerfej, sem másik lendkerék, sem másik jeladó, sem másik alaplap, stb. Minden marad a régi, egy 'kis' átalakítással. Amit ha ügyes vagy, magad is meg tudsz csinálni. Kivételt képez ez alól a FET gyújtás, mert azt én építem és postázom ha kéred egy kis pénzmagért cserébe.
Nem jól látod a helyzetet. A ditechnél a számítógép (ECU) és a gyújtás egy és ugyanaz. Légtömegmérő (fojtószelep állás érzékelő) pedig szerves része a rendszernek, mivel az alapján számol az ECU. Egy dologba sem tudsz belenyúlni úgy hogy jó legyen. Ezért szokták fennhagyni a fojtószelep állás érzékelőt. Jól felmadzagolva valahová. Kókány a javából. Amit én mondtam az az, hogy teljesen egyedi FET gyújtással teljesen kiváltani az ECU-t, az összes felesleges dologgal együtt.
szia
Akkor itt leirnád ha lehet hogy mit is kell pontosan átkötni hogy minden franko legyen.Mert akkor átkötés után számitogép plusz légtömegmérö mehet a levesbe gyújtás akkor maradhat a régi injektoros?
Kizárt dolog hogy január 5-ig bármiféle melóval kapcsolatos dologgal foglalkozzak. Még a telefonom is ki van kapcsolva. Csak a haverok, buli, pihenés. (Max ha ide leírod, én meg erre járok (józanul) és válaszolok rá.)
A karbis hengerfej nem kell rá. Karbis gyújtást pedig nem lehet rátenni, mert teljesen más pl. a lendkerék. Karbis vezeték köteg megint nem kell, a régit kell picit átkötözni.
szia
nem tudom én már átalakitottan vetem de szerintem nem egy nagy turranás karbi van rajta ma cseréltem le a hengert 70re meg vettem rá egy karbis hengerfejet gyujtása az marat az injektorosé csak a rogat légmenyiségmérövel szopok ha lehuzom alapjárat van de gázadásra lefulad.Ha ösze van dugva akkor minden ok megy könyen indul én nem vettem észre rajta semmit hogy belekavarna a számitogép.persze biztos jobb lene kivenni belöle.de akkor komplett karbis gyújtás kell rá plusz a karbis vezeték köteg és ujra lehet huzni az sem egy nagy duranás csak idő igényes.SZERINTEM.
Nekem egy Gilera Runner Purejet-50-em van ami csak külsejében tér el az Apriliától.
Idén (2014 ) májusban vettem hibás állapotban 80000-ért. Beindult, de aztán dadogva leállt. Aztán kiderült, hogy csak a gyertya volt rossz benne, így azt kicserélve hibátlanul működik. Mindent kipucoltam rajta, új benzinvezetéket és légkompresszor vezetéket is kapott, kimostam a tankot, és a légszűrőt is, és kapott friss 98-as benzint injektortisztítóval keverve. Végül kapott egy új festést és matricákat. Pár hétig hiba nélkül működött, majd egyszercsak meghalt a benzinpumpa. Azt kicserélve gond nélkül működött egészen november közepéig, amikor téli álomba merült.
Ami nem működik rajta az az üzemanyag szintjelző, mert egyszerűen nem jelez semmit. Ezt a tél folyamán tervezem kijavítani Ideiglenes megoldásként a benzinpumpa visszatérő vezetékét alul kivezettem a hűtő elé és az első villa mellett megy ismét fel a tankhoz. A közlekedőedények (nem mobil WC) törvénye alapján ebben a csőben mindig ugyanolyan magas a benzin szintje, mint a tankban. A kerék mögé benézve látható, hogy mennyi benzin van még...
A mociban egyébként 17000km van és 2004-es évjáratú.
Novemberig hiba nélkül használtam, amikor téli álomba merült.
Üdv G.